BlackNova Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Har en Dell Inspiron Zino HD som mediasenter pc, men jeg har problemer når jeg skal se filmer/serier, når jeg ser film/serier så ser du klart og tydelig at bildet hakker litt heletiden. Uansett om den er lagret på Harddisk eller ser via en filmside som fks sf-anytime. Er pc'en rettogslett for liten? Her er Specs: Base Inspiron Zino HD med grafikk, optisk stasjon, svart Minne 8192 MB tokanals DDR2-minne, 800 MHz [2 x 4096] Tastatur Dell trådløst multimedietastatur med mus (svart) - norsk Grafikkort ATI Radeon™ HD 4330-grafikk, 512 MB Harddisk 1 TB (7200 rpm) SATA-harddisk Operativsystem Ekte Windows® 7 Professional 64 Bit - Norsk Optisk stasjon 8x optisk DVD+/- RW-stasjon (leser og brenner DVD og CD) Lydkort Integrert 2.1-kanalers HD-lyd Wireless Networking Dell Wireless 1520 Half Mini Card (802.11n) Processor AMD X2 6850E 1,8 GHz, 512 k Har installert nyeste driver til skjermkort. HDMI kabel til Samsung LED 55", har ikke dette problemet når jeg kobler til en bærbar pc jeg har. Lenke til kommentar
qtek Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det hadde vært en fordel om du hadde skrevet litt om hva slags software du bruker, litt lettere og komme med svar da Lenke til kommentar
BlackNova Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Beklager Bruker stortsett VLC eller Windows Media Player... På filmer som blir streamet og webtv er de vel Silverligt / Windows media player som er mest vanlig. Samme problemet med begge. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå