staljin Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Engelsk Internasjonal. Staljin P.S. Ingen nye IDE drivere Lenke til kommentar
ScientifiC Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 takk for at du sier ifra :smile: Lenke til kommentar
staljin Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Kjekt at noen setter pris på det. :smile: Staljin Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Sikkert ett dumt spørsmål men jeg stiller det allikevel :-) Hva er forskjellen på engelsk og internasjonal versjon? Den internasjonale er jo dobbel så stor? Og er det noe poeng å laste ned dette hvis systemet mitt funker bra? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 ikkje fiks ting som er i orden er ein fin regel... men.. går sikkert bra og installere den siste også. Lenke til kommentar
dc Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 lyddriverne mine er ekstremt dårlige, derfor satser jeg på at disse nye vil kunne ordne opp. men jeg venter et par dager til Asus eventuelt legger ut drivere på siden sin til a7n8x deluxe eller kommer med annen info. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Det er jo akkurat det som er nytt: Audio Drivere. Staljin Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Sikkert ett dumt spørsmål men jeg stiller det allikevel :-)Hva er forskjellen på engelsk og internasjonal versjon? Den internasjonale er jo dobbel så stor? Og er det noe poeng å laste ned dette hvis systemet mitt funker bra? Tror det har noe med at den Engelske har engelsk språk, mens den internasjonale har: Arabic Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Czech Danish Dutch (Netherlands) English (United States) English (United Kingdom) French French (Canadian) German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese (Iberian) Portuguese (Brazilian) Russian Slovak Slovenian Spanish Spanish (Latin America) Swedish Thai Turkish En annen forskjell er; "WHQL certified kit for nForce and nForce2 (NOTE: the graphics drivers in the English only kit is not WHQL certified. However, it is the same driver version as the international kit)" Men jeg syntes forsatt at forskjellen er litt vel stor, men jeg laster ned den internasjonale jeg bare fordi det føles som om jeg får mer riktig driver siden den er størst... Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det var egentlig på tide da jaja får håpe dette fikser de irriterende ulydene innimellom ellers får jeg stille in på manuell acpi opplegg og stille in irq addresene selv og se om det hjelper -Sandiz- Lenke til kommentar
dc Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 samme problemet som meg, Sandiz - irriterende, hva? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 er det bare jeg som har problemer med de nye driverne? når jeg starter nforce control panel får jeg en feilmelding og på main er det en helt hvit side Nei har gått tilbake funka mye bedre. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 er det bare jeg som har problemer med de nye driverne?når jeg starter nforce control panel får jeg en feilmelding og på main er det en helt hvit side Nei har gått tilbake funka mye bedre. Jeg og fikk hvit side Lenke til kommentar
jbb Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 samme problemet som meg, Sandiz - irriterende, hva? Samme problemet har jeg også! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 funket da eg reinstalerte det :smile: Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg fikk meldingen "An unsupported operation was attempted", klikka på ok og kom inn på hvit førsteside i controlpanel, på FORRIGE Nvidia drivere. Husk at ASUS selv sier at Nvidia driverne ikke er optimale for deres kort. lurt å vente på offisielle ASUS drivere her tror jeg. Bruker selv ASUS 1.16 all in one og de er lytefrie :-) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Noen som har testa disse driverne? Forskjell? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Er det noe forskjell fra f.eks asus sine drivere og nvidia sine drivere?Hva anbefalles,firmaet som har laga Hk eller nvidia sine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå