ainahelen86 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hei, Dette er sikkert et dumt spørsmål, men la oss si at jeg her helt utrent og går i ett tempo i en time, 6 mnd/1 år senere (der jeg har trent 3-4 ganger i uken de 6 mnd/1år) går jeg samme turen i en time i samme tempo. vil jeg da forbrenne like mange kcal på turen som trent og utrent? eller forbrenner man mer? Aina Helen Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Oi, interessant spørsmål, det vil jeg også vite=) Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Nei, man forbrenner jo naturligvis mer om man er feit og utrent enn om man er godt trent. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Det kommer an på hvor mye man veier/sammensetning. Veier man mer har man mer masse å flytte på = mer masse krever mer energi å flytte enn mindre masse. Men det kan jo hende den utrente personen er ganske tynn, og den trente personen er tyngre og full av muskler, hvem vet 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå