Nala Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hei! Jeg har en Motorola defy med android 2.2. Men har et problem, jeg får ikke slått mobilt netverk! veldig irriterende, får høye mobil regninger. Har hatt android før og da gikk dette helt fint:) Følgende jeg prøver er dette: Under "Innstillinger" trykker du på "Trådløst og nettverk". Velg deretter "Mobile nettverk", og fjern avkrysningen ved "Data aktivert". Nå kan ikke telefonen koble seg til internett på andre måter enn via trådløse nettverk. Men det står ingen ting om dette her...-.- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 APNdroid er løsningen på problemene dine. Bruker det selv. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Ser ut som det funker! Tusen takk! :new_woot: :new_woot: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Nemo problemo. Ser nå at det er fjernet fra Market. Aner ikke hvorfor. Funker fjell hos meg hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå