GullLars Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Får man ett program som måler hvor mange flops min egen PC yter? Whetstone Lenke til kommentar
norgi Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Venter enda, jeg Intel: Vifteløs prosessor på 5GHz oj, den er fra 2002 xD, det var vel en april spøk. Lenke til kommentar
christdi Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Regner med det tar over 100 år før slik kraft blir tilgjengelig for forbrukermarkedet. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Regner med det tar over 100 år før slik kraft blir tilgjengelig for forbrukermarkedet. I såfall så måtte det være på grunn av utviklingen får en skikkelig knekk. For slik ytelse vil nok komme kjappere inn i hjemmet enn som så (om etterspørsele og utviklingen fortsetter i et nogenlunde likt tempo) Jeg tipper på 30 år. F. eks en high-end PC i dag hadde gruset en supercomputer fra 1980-tallet. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Mobiltelefoner i dag slår det meste fra 70 og 80-tallet... En SR2 rigg overklokket på vannkjøling (som MinHund har 2stk av) er nok kraftigere enn det meste av supercomputere på 80-tallet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå