Gå til innhold

Offical XBOBX360 Controller for Windows (problem! Hjelp!)

Anbefalte innlegg

Hellu

Sitter her med min xbox controller til windows (den kabla versjonen altså "wired") har installert driveren som fulgte med cd, men den lyser ikke opp slik som han skal gjøre, og jeg kan ikke velge knapper ingame. Har gått xbox 360 status acsesory men det hjalp jo ingen ting, har lett på hjelpen der også. Bruker WIN 7.

På enhetsstatus så står det : Ingen drivere er installert for denne enheten. men jeg har jo installert de!!!! som produsent så står det MotionJoy

Noen som vet hva jeg sliter med? Og hvordan kan jeg bruke joystickene til å sikte med!?

Endret av sindre_sniper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Heisann. Du må avinstallere Motionjoy driverne, de er i konflikt med XBOX 360 kontrollen din.

Her er en guide på hvordam nman kan avinstallere: http://www.motioninjoy.com/wiki/en/help/uninstall

TAKK! Men finner jo for f**** ikke "Device Manager" der jeg skal uinstallere resten, har bare uinstallert motioninjoy, skal jeg så slette drivernee til kontrollen så reinstall så restarte? har norsk win 7 hva heter den "device manageren" på norsk?

Er på maskinvare og lyd, så enheter og skrivere så kommer det litt forskjellig, men ikke motionjoy piss

NÅ KOMMER DET ET BILDE! SRY HAR DUAL SCREEN:

post-204440-0-69333200-1310466125_thumb.png

Endret av sindre_sniper
Lenke til kommentar

Halla. Bare hyggelig å hjelpe :)

Prøv å skrive devmgmt.msc i kjør vinduet. Da kommer du til device manager.

Det heter enhetsbehandling på norsk btw, så hvis det ikke funker å skrive devmgmt.msc så kan du lete etter "enhetsbehandling" på kontrollpanelet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...