Stalthy Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Hellu Sitter her med min xbox controller til windows (den kabla versjonen altså "wired") har installert driveren som fulgte med cd, men den lyser ikke opp slik som han skal gjøre, og jeg kan ikke velge knapper ingame. Har gått xbox 360 status acsesory men det hjalp jo ingen ting, har lett på hjelpen der også. Bruker WIN 7. På enhetsstatus så står det : Ingen drivere er installert for denne enheten. men jeg har jo installert de!!!! som produsent så står det MotionJoy Noen som vet hva jeg sliter med? Og hvordan kan jeg bruke joystickene til å sikte med!? Endret 23. juni 2011 av sindre_sniper Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Heisann. Du må avinstallere Motionjoy driverne, de er i konflikt med XBOX 360 kontrollen din. Her er en guide på hvordam nman kan avinstallere: http://www.motioninjoy.com/wiki/en/help/uninstall Endret 29. juni 2011 av Baba2 1 Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Heisann. Du må avinstallere Motionjoy driverne, de er i konflikt med XBOX 360 kontrollen din. Her er en guide på hvordam nman kan avinstallere: http://www.motioninjoy.com/wiki/en/help/uninstall TAKK! Men finner jo for f**** ikke "Device Manager" der jeg skal uinstallere resten, har bare uinstallert motioninjoy, skal jeg så slette drivernee til kontrollen så reinstall så restarte? har norsk win 7 hva heter den "device manageren" på norsk? Er på maskinvare og lyd, så enheter og skrivere så kommer det litt forskjellig, men ikke motionjoy piss NÅ KOMMER DET ET BILDE! SRY HAR DUAL SCREEN: Endret 12. juli 2011 av sindre_sniper Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Halla. Bare hyggelig å hjelpe Prøv å skrive devmgmt.msc i kjør vinduet. Da kommer du til device manager. Det heter enhetsbehandling på norsk btw, så hvis det ikke funker å skrive devmgmt.msc så kan du lete etter "enhetsbehandling" på kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå