Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det så deilig å ha andres kjønnsorganer i munnen sin?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Lykketil med å finne kvinner med såpass snevert definert seksualitet...

Jeg kunne ha begynt en reise til Thailand så kunne jeg ha fått med meg en asiater til Norge uten noen som helst problemer. (Pga pengene).

Jeg skjønner fortsatt ikke poenget med denne "diskusjonen". Noen(som trådstarter) liker ikke noe annet enn direkte sex, mens andre(som meg) også kan tenke meg både oral og analsex. Mens andre igjen tenner på wetsex osv. Det er jo bare personlige preferanser, det finnes jo ingen som er gal eller riktig. Jeg tror at alle her har fått med seg at trådstarter syns at det er grisesex, og vi har vel også alle fått formidlet at vi syntes det er greit?

Helt riktig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg bare få spørre hvor du har fått disse holdningene fra? Siden når har du tenkt i disse baner, og hva er årsaken til det? Selv om alt foregår under veldig ordentlige forhold, giftemål og alt det som hører til, så synes jeg du har et litt kjedelig syn kanskje.

Litt nysgjerrig bare :)

Lenke til kommentar

Lukter litt Smiths venner her altså...

Sitatet er fra et annet forum.

Mine foreldre var med i Smiths Venner. Sex var i min barndom ekstremt tabubelagt, og lyst var noe skamfullt. Man skulle fornekte sine lyster, spesielt om man var kvinne. Sex hørte ekteskapet til, og man skulle ta imot de barn Gud gav deg, så prevensjon var forbudt. Derfor Smiths venner familier har så mange barn.
Endret av Smootherman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...