Nidaroo Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 At du har dårlig erfaring med sure muselepper er ditt problem. Be jenta vaske seg, før du tar fatt. Så skal du se du liker det. Like rart at du liker å dyppe lysestaken din inn i det hullet da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det er meningsløst å diskutere videre. Dere alle liker visst å suge kuk og slikke fitte. Så har vi sikkert noen få av dere som har fylt opp ræven eller munnen til kjæresten din. Dere er sex avhengige mennesker som vil aldri bli tilfredsstilt, som må ha sex om igjen og om igjen. Dere kan ikke leve uten sex, da vil ikke livet deres fungere. Sex er som drivstoff for dere. Moderator kan slette innlegget hvis det er upassende eller at noen føler seg krenket. Det er isåfall ikke meningen. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Er vel strengt tatt det vi er skapt for. Formere oss. Instinktet vi alle har, har du tydeligvis ikke Er jo greit du står fram, du har sikkert noe unormalt for deg du og. Syntes heller du bør rette pekepinn på mor og faren din, de som fikk deg, ved noen rare rykninger. 1 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 hehe, jeg må nå si at du trekker konklusjoner veldig raskt. Jeg er en person som både liker oral og analsex, men jeg er ikke i et forhold idag og det har jeg heller ikke vært det siste halve året. Jeg har ikke hatt sex på denne tiden og jeg har heller ikke hatt behov for det. Jeg har fungert både i forhold til studie, deltidsjobb og fritidsliv til tross for at jeg ikke har praktisert oral/analsex og jeg kan ikke se noen sammenheng mellom det å være sexavhengig og bedrive oralsex. Jeg må få ordens skyld legge til at jeg ikke kan se at du har diskutert noe Tricell, og jeg forstår ikke helt hva du vil når du blir provosert av at vi svarer deg? Men joda vi kan jo kanskje bare alle være enige med deg og si at vi er noen svin av noen mennesker som bedriver grisesex og som ikke fungerer i en større sammenheng uten(ja, vi blir til og med gal uten grisesex). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg har ikke trukket noen som helst konklusjon, jeg bare antok at dere muligens liker dette. Nei jeg blir ikke provosert av deres meninger, ellers hadde jeg ikke åpnet for å debattere dette. Men jeg reagerer på at dere alle mener at denne ekstreme seksualiteten er det som er det "normale" her. Og at alle må gjøre dette for at det skal være "interessant". Dette er mitt siste innlegg i denne tråden, vi er diametralt uenig på alle områder alltid innenfor temaet. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det er jo helt tydelig det normale blant dem som deltar i denne diskusjonen? Er det nødvendigvis hvis det er det normale(det som gjennomsnittet gjør) da? Hvorfor er det eventuelt gale at dette er normalt? Jeg synes det blir veldig dumt når du "debatterer" fordi du bruker din talerett til å prøve å tråkke på oss som bedriver det du kaller "grisesex", mens ingen har kritisert deg på den måten. Greit at du har lov til å mene at det er grisesex og at du kan bli frastøtt av tanken på at "alle" rundt deg bedriver det, men hvis du vil ha en skikkelig diskusjon rundt det(som jeg forøvrig ikke har oppfattet igjennom hele tråden) så synes JEG at du burde innta en annen tone. Når dette er sagt så kjenner jeg overhodet ikke igjen i disse generaliseringene du trekker ovenfor blant annet meg,og det du skrev i det forrige innlegget var ikke et spørsmål. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Dere er sex avhengige mennesker som vil aldri bli tilfredsstilt, som må ha sex om igjen og om igjen. Dere kan ikke leve uten sex, da vil ikke livet deres fungere. Sex er som drivstoff for dere. Bytt ut sex med mat. Sex er for mange et behov, men ikke nok til at man dør om man ikke får nok. Men jeg reagerer på at dere alle mener at denne ekstreme seksualiteten er det som er det "normale" her. Og at alle må gjøre dette for at det skal være "interessant". Enten så bruker du ordet ekstrem feil, eller så er du ikke opplyst nok. Normen er ikke ekstrem, det er derfor vi kaller det norm. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Nå vet ikke jeg hva de andre har skrevet i detalj i denne tråden, men jeg har ikke noe krav eller forventning til at mine seksualpartnere skal like onani, oral og analsex i samme grad som meg. Det er jo et samspill og hvis jenten ikke ønsker anal eller oralsex så synes jeg det er ok. Det er en annen grunn til at jeg personlig ikke ønsker å ha sex bare for sexens skyld i og med at det er et samspill og man må tilpasse seg hverandre. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Jeg har ikke trukket noen som helst konklusjon, jeg bare antok at dere muligens liker dette. Nei jeg blir ikke provosert av deres meninger, ellers hadde jeg ikke åpnet for å debattere dette. Men jeg reagerer på at dere alle mener at denne ekstreme seksualiteten er det som er det "normale" her. Og at alle må gjøre dette for at det skal være "interessant". Dette er mitt siste innlegg i denne tråden, vi er diametralt uenig på alle områder alltid innenfor temaet. Nei, du stempler helt klart samtlige i denne tråden som er uenige med deg som "sex-avhengige", på det ekstremt tynne grunnlaget at de er åpen for andre typer seksuelt samvær enn du foretrekker. Dette er helt klart en konklusjon som du trekker ut av løse lufta. Det er som å påstå at noen mennesker er transportavhengige fordi de bruker motorsykkel, mens du foretrekker gåstol. I tillegg ser du ut til å ha en eller annen vrangforestilling om at sex bare for sexens skyld er negativt. Hva så om noen liker å pule 7 ganger i uka? hva slags negative effekter har dette for uvedkommede? Får du vondt i kuken din når du hører at andre koser seg oftere enn deg? Ikke vet jeg, kanskje du kan forklare oss nøyaktig hvorfor hyppig seksuell omgang med andre likesinnede er negativt, siden ingen her ser ut til å forstå hvorfor det skulle være det. Endret 25. juni 2011 av Pseudopod 6 Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Det er meningsløst å diskutere videre. Dere alle liker visst å suge kuk og slikke fitte. Så har vi sikkert noen få av dere som har fylt opp ræven eller munnen til kjæresten din. Dere er sex avhengige mennesker som vil aldri bli tilfredsstilt, som må ha sex om igjen og om igjen. Dere kan ikke leve uten sex, da vil ikke livet deres fungere. Sex er som drivstoff for dere. Moderator kan slette innlegget hvis det er upassende eller at noen føler seg krenket. Det er isåfall ikke meningen. lololol. Da er det jo normalt å være 'sexgal' som du kommer med her. Men da blir det jo unormalt å ikke være sexgal. Så da kommer man jo tilbake til at oralsex er helt normalt. Skjønner ikke helt hvordan du uansett klarer å sammenligne oralsex med å være sexgal.. o.O Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Dere alle liker visst å suge kuk og slikke fitte. Så har vi sikkert noen få av dere som har fylt opp ræven eller munnen til kjæresten din. Noen få av oss? Jeg fant ingen undersøkelser for Norge i farten, men jeg mener at det er circa 30 prosent av voksne mennesker som praktiserer det i Norge, men jeg fant et tall som tilsier at 40% av voksne amerikanere har gjort. http://homonytt.com/2011/03/09/usa-40-prosent-har-hatt-analsex/ Når det gjelder en annen undersøkelse så tilsier den at 41% av amerikanske kvinner har prøvd analsex, at 49 % liker å gjøre oralsex og 40% gjør det selv om de selv ikke er så begeistret for det... Men den undersøkelsen er svakere statistisk sett. Jeg fant ingen tilsvarende for Norge heller i farten: http://www.side2.no/sexogsamliv/article2793441.ece Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 For meg handler det om å ikke bruke kvinnen som et sexobjekt som skal knulles når en kommer hjem fra arbeid etter middag. Folk har forskjellig sexlyst, og de må få tilfredsstille den slik som de vil, jeg er ikke gud og bestemmer ikke over andre mennesker. Jeg er derimot en tilhenger for pure, der jeg mener at anal sex, oral sex og annen form for ekstrem seksualitet er skittent. Jeg er ikke interessert i å bli påtvunget deres moralsyn angående dette emnet. Ja oss ikke bedrive med OT diskusjon. Så du har bare sex når du skal ha barn?.. incase u madbro 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Er det så deilig å ha andres kjønnsorganer i munnen sin? Ja. Selvsagt er det det. Hva får deg til å tro noe annet? edit: Du kunne like gjerne spurt: "Er det så deilig å ha tissen sin inni tissen til noen andre?" Sist jeg sjekket, så er det som skal til får å sette i gang en formering hos kvinnen. Et du driver å eksperimenterer med sex er ikke mitt problem, det finnes uendelig mange andre ting som en kan heller gjøre enn å ha kloakksex, diverse suging, sado machochisme og andre tragiske fetisjer. Vel du burde ha studert nøyere. I dyreverden er homofili vidt utbredt i dyreverdenen. Dette gjør dem ikke for reproduksjonens skyld... Hos sjimpansene blant annet funker homofilt samkvem som en sosial instans. Hvor det homoseksuelle samkvem styrker båndene mellom hannene og hunnene. Så selv i dyreverden handler ikke sex bare om formering. Hos sosiale dyr har man sex for blant annet å styrke sambandet mellom individer. Det er også påvist at god sex vil styrke et parforhold hos normale mennesker. Du burde lese Illustrert Vitenskap så du fått med deg dette for lenge siden... Men om du bare stapper penisen din inn i henne, skjønner jeg godt at hun ikke nyter sexen. Da du er altfor enkel og kjedelig, som bare tror sex er bare for å sette barn på kvinnen. De fleste kvinner krever forplay, de som ikke gjør det har enten hatt en dårlig erfaring med dette, eller så er de sprengkåte og vil hoppe på deg med en gang. God sex styrker helt klart samholdet, merker det på meg selv og spesielt henne at det blant annet gir ekstra glede i hverdagen. Vil heller si at sex handler om samhold og dele glede i et parforhold enn formering. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Igjen, da er vi diametralt uenig! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Om det stemmer hva som ble sagt i en tidligere tråd, at du selv har "gått ut" som aseksuell, så er vi nok raskt diamentralt uenig i det meste som innebærer sex... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Igjen, da er vi diametralt uenig! Kan du være mer spesifikk om hva du er uenig i? Endret 30. juni 2011 av Bozzeye 3 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg tror nesten far din slo borti huet ditt noen par ganger for hardt når du var i magen til din mor når dem hadde het sex jeg :o Men sånn seriøst, trodde det omtrent ikke fantes folk som syntes (oral)sex er noe tull annet enn at man skal formere seg jeg. Uten om veldig religiøse folk. Lov å ta feil da Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er meningsløst å diskutere videre. Dere alle liker visst å suge kuk og slikke fitte. Så har vi sikkert noen få av dere som har fylt opp ræven eller munnen til kjæresten din. Dere er sex avhengige mennesker som vil aldri bli tilfredsstilt, som må ha sex om igjen og om igjen. Dere kan ikke leve uten sex, da vil ikke livet deres fungere. Sex er som drivstoff for dere. Moderator kan slette innlegget hvis det er upassende eller at noen føler seg krenket. Det er isåfall ikke meningen. Jeg syntes _VIRKELIG_ synd på slike som deg. Påstanden om at vi som liker sex, ikke kan leve uten, lukter hjernevask lang vei. 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Lykketil med å finne kvinner med såpass snevert definert seksualitet... Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg skjønner fortsatt ikke poenget med denne "diskusjonen". Noen(som trådstarter) liker ikke noe annet enn direkte sex, mens andre(som meg) også kan tenke meg både oral og analsex. Mens andre igjen tenner på wetsex osv. Det er jo bare personlige preferanser, det finnes jo ingen som er gal eller riktig. Jeg tror at alle her har fått med seg at trådstarter syns at det er grisesex, og vi har vel også alle fått formidlet at vi syntes det er greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg