Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det så deilig å ha andres kjønnsorganer i munnen sin?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

En post som gikk litt over streken hva det gjelder persondiskusjon samt svar på dette er fjernet.

Reaksjoner på moderering skjer på PM.

For ordens skyld så kan jeg nevne at en administrator kan sjekke opp hvem som står bak en anonym post om de finner det nødvendig. Det er også de eneste som sjekke dette. Koden som står i slutten av slike innlegg vil være den samme så lenge du poster i samme tråd. Poster du i en annen tråd vil den være en annen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Til Kitaii

Det spiller ingen rolle om at så så mange kvinner ikke klarer å få orgasme ved normal sex, dette kan skyldes fordi kvinnen har ikke sexlyst i det øyeblikket. Nei jeg vil ikke skylde på kvinnen om hun ikke får orgasme.

Til bolleboi

Hvis jeg sier nei den ene veien, så sier jeg nei også den andre veien. Så svaret er Nei.

Til McHalvorsen

Bra innlegg, man kan tydeligvis se at du har kompetanse på området.

Til V.I.C

Jeg har lov til å mene hva jeg vil om alt og alle. Dersom den type "ekstrem sex" er upassende i mine øyne så er den det. Den vil dermed bli behandlet der etter.

Til Nesa_til_Nuffene

Jeg tok bare det som utgangspunkt jeg, at man kommer hjem fra jobb til middagen, så har man sex etter middag eller noe sånt. Jeg har ikke kjennskap til hva som er vanlig i hjemmet ditt.

Lenke til kommentar
Til Kitaii

Det spiller ingen rolle om at så så mange kvinner ikke klarer å få orgasme ved normal sex, dette kan skyldes fordi kvinnen har ikke sexlyst i det øyeblikket. Nei jeg vil ikke skylde på kvinnen om hun ikke får orgasme.

Bullshit. Pure bullshit.

Mangel på orgasme ved penetrering kan skyldes mye annet enn manglende lyst. Leste du i det hele tatt wikipedia-lenken du fikk om kvinnens orgasme?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Til Kitaii

Bullshit. Pure bullshit.

Mangel på orgasme ved penetrering kan skyldes mye annet enn manglende lyst. Leste du i det hele tatt wikipedia-lenken du fikk om kvinnens orgasme?

Eneste jeg påpeker er at manglende sexlyst kan være årsaken til at kvinnen ikke får orgasme under et samleie.

Wikipedia artikkel er blitt lest.

Lenke til kommentar

Begynne å fingre og grave oppi kjønnsorganene til kvinnen, det må jeg nesten stå over altså.

Spør av nysjerrighet, siden jeg ikke har så mye erfaring fra dette feltet: Er det normalt å slikke og/eller fingre i skjeden? Vet at det er mest vanlig å slikke på klitoris, men er det vanlig å slikke i skjeden(eller et annet sted enn klitoris)?

Postet av anonym: 17e8fbccf4a54549e71c5a75b32447f7

Lenke til kommentar

Til V.I.C

Jeg har lov til å mene hva jeg vil om alt og alle. Dersom den type "ekstrem sex" er upassende i mine øyne så er den det. Den vil dermed bli behandlet der etter.

Klart at du har lov å mene hva du vil om alt du vil, og det har jeg og alle andre også. Og det er klart at du kan velge å behandle andre på den måten du vil på bakgrunn av andres preferanser, men jeg mener at selv om andre ikke har de samme preferansene som meg og ikke har de samme meningene som meg så behandler jeg dem med respekt og er ikkedømmende ovenfor dem. Det var jo nettopp det jeg prøvde å signalisere i det forrige innlegget, at alle er forskjellige og at man må respektere det. Du kan velge å ikke ville være ilag med noen med seksuelle preferanser som spriker fra dine men JEG synes ikke det er greit å skulle innta en nedverdigende holdning ovenfor alle med andre preferanser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Tricell i mitt hjem er det ikke mye til sexliv gitt ;) I og med at jeg ikke har noe forhold å ikke er noe for ONS så nei.

Men jeg vet av erfaring atte begge må være med på det og begge må ha lyst på sex ellers fungerer det ikke. Sånn generelt er det sånn.

Da stemmer ikke denne erfaringen helt overens med virkeligheten. Det stemmer at begge må ha sexlyst, men det finnes faktisk kvinner som har sex med mannen sin uten sexlyst bare for å gi mannen det han vil ha. Derfor er det en god mulighet for at kvinnen ikke får orgasme i en sånn situasjon.

Lenke til kommentar

Da stemmer ikke denne erfaringen helt overens med virkeligheten. Det stemmer at begge må ha sexlyst, men det finnes faktisk kvinner som har sex med mannen sin uten sexlyst bare for å gi mannen det han vil ha. Derfor er det en god mulighet for at kvinnen ikke får orgasme i en sånn situasjon.

På samme måte som det finnes menn som har sex med dama bare for å gi henne det hun vil ha.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tricell i mitt hjem er det ikke mye til sexliv gitt ;) I og med at jeg ikke har noe forhold å ikke er noe for ONS så nei.

Men jeg vet av erfaring atte begge må være med på det og begge må ha lyst på sex ellers fungerer det ikke. Sånn generelt er det sånn.

Det har faktisk hendt at jeg har hatt sex med min tidligere samboer uten å ha lyst til det også. Og det har vært ganger der min samboer ikke har hatt den store lysten heller, men det er jo aldri snakk om kreving eller tvang...

Lenke til kommentar
Til Kitaii

Bullshit. Pure bullshit.

bekrefter dette. Jeg er jente selv, og får aldri orgasme av vanlig vaginal sex... det må noe fingring eller slikking til. Sånn har det vært i alle år, og det er ikke noe galt med meg...

selv om jeg er sprengkåt som bare faen, så må jeg få stimulert klitten på enellerannen måte.

Og det er mange flere jenter som har det sånn og!!

Mange bruker leketøy og.

Endret av lillepy
  • Liker 7
Lenke til kommentar

For min del høres det ut som om Tricell kjører på uten forspill. Skal man vente til begge er klar for sex uten forspill, så går det raskt noen skuddår mellom hver gang den jevne nordmann i et parforhold har sex...

Det er ikke noe problem når sex er til for reproduksjon ;)

Lenke til kommentar
Til Kitaii

Bullshit. Pure bullshit.

bekrefter dette. Jeg er jente selv, og får aldri orgasme av vanlig vaginal sex... det må noe fingring eller slikking til. Sånn har det vært i alle år, og det er ikke noe galt med meg...

selv om jeg er sprengkåt som bare faen, så må jeg få stimulert klitten på enellerannen måte.

Og det er mange flere jenter som har det sånn og!!

Mange bruker leketøy og.

Beklager, men da er det i følge Trådstarter rett og slett ikke meningen at du skal få orgasme. Du får skylde på genene dine eller noe.

Lenke til kommentar

For meg handler det om å ikke bruke kvinnen som et sexobjekt som skal knulles når en kommer hjem fra arbeid etter middag. Folk har forskjellig sexlyst, og de må få tilfredsstille den slik som de vil, jeg er ikke gud og bestemmer ikke over andre mennesker.

Jeg er derimot en tilhenger for pure, der jeg mener at anal sex, oral sex og annen form for ekstrem seksualitet er skittent.

Hvis du kaller dette ekstremt, tror jeg du ville sammenlignet meg med John Kramer fra SAW. Man kommer raskere frem ved å spørre hvilke fetisjer jeg ikke har enn de jeg har.

Postet av anonym: 0fd487bcb3590329a8186a6c8579609f

Postet av anonym: 0fd487bcb3590329a8186a6c8579609f

Lenke til kommentar

Det er egentlig veldig lett å svare på dette.

Ja, det er til tider deilig å ha andres kjønnsorganer i munnen.

Nei, det er ikke uvanlig, og heller ikke ekstremt.

La oss si at gjennomsnittslønnen i et samfunn er 300000 kroner i året. Dersom du, TS, tjener bare 20000 i året, så er det ikke de som tjener 300k som er ekstremt rike, men du som er ekstremt fattig.

Altså, om det er noens sexvaner som er ekstreme her, så er det dine som er ekstremt kjedelige :>.

Men for all del, det er ingen andre enn du selv som kan avgjøre hva du er villig til å gjøre i senga. Det er egentlig fullstendig irrelevant for andre hva du selv gjør.

Endret av Pseudopod
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er egentlig veldig lett å svare på dette.

Ja, det er til tider deilig å ha andres kjønnsorganer i munnen.

Nei, det er ikke uvanlig, og heller ikke ekstremt.

La oss si at gjennomsnittslønnen i et samfunn er 300000 kroner i året. Dersom du, TS, tjener bare 20000 i året, så er det ikke de som tjener 300k som er ekstremt rike, men du som er ekstremt fattig.

Altså, om det er noens sexvaner som er ekstreme her, så er det dine som er ekstremt kjedelige :>.

Men for all del, det er ingen andre enn du selv som kan avgjøre hva du er villig til å gjøre i senga. Det er egentlig fullstendig irrelevant for andre hva du selv gjør.

Le win!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...