Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det så deilig å ha andres kjønnsorganer i munnen sin?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
For meg handler det om å ikke bruke kvinnen som et sexobjekt som skal knulles når en kommer hjem fra arbeid etter middag. Folk har forskjellig sexlyst, og de må få tilfredsstille den slik som de vil, jeg er ikke gud og bestemmer ikke over andre mennesker.
Det er da ingen som har snakket om å gjøre dama til en knulledukke. Vi snakker om vanlig, normal oralsex.
Jeg er derimot en tilhenger av purisme, der jeg mener at anal sex, oral sex og annen form for ekstrem seksualitet er skittent.
Både oralsex og analsex er helt normalt. (Analsex er ikke like vanlig som oralsex, men brorparten av befolkningen prøver det eller ønsker å prøve det)

Det er ingenting ekstremt med det. Bare gjør et søk så finner du statistikk.

Jeg er ikke interessert i å bli påtvunget deres moralsyn angående dette emnet.

Så hvorfor tok du det opp?

Jeg synes at jenta blir nesten behandlet som et sexobjekt når mannen skal ha sex hver dag eller flere ganger i uka, men så vil kanskje ikke kvinnen det i det øyeblikket så blir mannen sur, og kommer med denne svadaen her; "Elsker du meg ikke?" når han ikke får det slik som han vil.

Jeg er fullstendig klar over at analsex, oralsex, sado machoshisme, og annen ekstrem seksualitet er en del av hverdagen til mange mennesker i den Vestlige verden. Det er jo tross alt "drivstoffet" som trengs for å holde folkene gående, ellers vil ikke livet fungere for dem.

Jeg nevnte dette temaet kort, bare for å presentere mitt standpunkt og syn. Men det betyr ikke at dere ikke skal respektere mitt syn, selv om dere har et ekstrem flertall på dette området.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

For meg handler det om å ikke bruke kvinnen som et sexobjekt som skal knulles når en kommer hjem fra arbeid etter middag. Folk har forskjellig sexlyst, og de må få tilfredsstille den slik som de vil, jeg er ikke gud og bestemmer ikke over andre mennesker.

Så, har du sex for morro skyld eller ikke?

Litt vanskelig å tyde ;)

Jeg behandler heller ikke damer som sexobjekt enten i eller utenfor sengen, og om du tror det, så lurer jeg litt på om du er medlem i ottar.

Om jeg hvorvidt har hatt sex eller ikke så er det en privatsak.

Er du en spekulant? som handler etter spekulasjon uten snever at bevis? Det er jo en interessant fantasi om at jeg er medlem i Ottar.

Lenke til kommentar
Jeg synes at jenta blir nesten behandlet som et sexobjekt når mannen skal ha sex hver dag eller flere ganger i uka, men så vil kanskje ikke kvinnen det i det øyeblikket så blir mannen sur, og kommer med denne svadaen her; "Elsker du meg ikke?" når han ikke får det slik som han vil.

Interessant å argumentere med respekt for kvinnelig seksualitet MOT oralsex. Du er klar over at bare et mindretall kvinner vil få orgasme ved penetrering?

Man kan såklart bruke hender også, men la oss si at du havner med en jente som ikke får orgasme ved penetrering (som gjelder ca 3/4 jenter). Du kan da få orgasme ved handjob og samleie. Hun kan kun få orgasme ved at du fingrer henne. Fair?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg måtte bare besvare ilden litt, men nå ser det ut til at vi ikke kan unngå en massiv diskusjon om dette emnet.

Jeg mener å ha nevnt det tidligere at jeg holder meg for god til slikt.

Å tilby din kjæreste nytelse er noe du stolt holder deg for god til? Det er synd at du har et slikt snevert syn, dama de vil aldri få seg et skikkelig slikk(noe som ofte er bedre enn samleie) fordi du ikke tør. Det skader vel ikke å prøve en gang? :)

Videre OT, tilhører du noen religion?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om jeg hvorvidt har hatt sex eller ikke så er det en privatsak.

Er du en spekulant? som handler etter spekulasjon uten snever at bevis? Det er jo en interessant fantasi om at jeg er medlem i Ottar.

Jeg lurte ikke på OM du hadde hatt sex ;)

Spekulant?...nja, det vil jeg da ikke tro, men du hadde noen fellestrekk med de som prater for Ottar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Interessant å argumentere med respekt for kvinnelig seksualitet MOT oralsex. Du er klar over at bare et mindretall kvinner vil få orgasme ved penetrering?

Man kan såklart bruke hender også, men la oss si at du havner med en jente som ikke får orgasme ved penetrering (som gjelder ca 3/4 jenter). Du kan da få orgasme ved handjob og samleie. Hun kan kun få orgasme ved at du fingrer henne. Fair?

Jeg har litt vanskelig å tro på dette, dersom det er problemer, da er det sikkert fordi kvinnen ikke har noe sexlyst, det er jo det som er nøkkelen for at man skal ha sex.

Begynne å fingre og grave oppi kjønnsorganene til kvinnen, det må jeg nesten stå over altså.

Lenke til kommentar

I det scenarioet du skisserer blir hun brukt som et sexobjekt, ja. Men snakket vi ikke om oralsex? Oralsex kan (og er som regel) en del av et normalt, monogamt forhold.

Forresten så kan vel jenta ha mer sexlyst enn gutten. Tror det er like vanlig som omvendt selv om vi ikke hører like mye om det.

Jeg er fullstendig klar over at analsex, oralsex, sado machoshisme, og annen ekstrem seksualitet er en del av hverdagen til mange mennesker i den Vestlige verden. Det er jo tross alt "drivstoffet" som trengs for å holde folkene gående, ellers vil ikke livet fungere for dem.

Jeg fortalte deg jo at brorparten av folk tenner på dette. Da er det ikke lenger "ekstrem seksualitet", men normen. Det vanlige. Det som er normalt

Jeg nevnte dette temaet kort, bare for å presentere mitt standpunkt og syn. Men det betyr ikke at dere ikke skal respektere mitt syn, selv om dere har et ekstrem flertall på dette området.

Anse ditt syn som respektert, men utfordret. :)
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det nå jeg skal påpeke at fingring ikke kan medføre forplantning?

heh, sant det :new_woot: Alt som ikke var vaginalt samleie (designet for forplantning) var fy fy. Jeg er tydeligvis så moralsk forkvaklet at jeg har vanskelig for å se for meg et seksuelt parfohold der til og med hender/fingre kan være offlimits...

Jeg mener.... Hvordan får man jenten våt? Er det lov å styre penis inn med hendene eller må man sikte fra avstand og håpe man treffer?

:hmm:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg måtte bare besvare ilden litt, men nå ser det ut til at vi ikke kan unngå en massiv diskusjon om dette emnet.

Å tilby din kjæreste nytelse er noe du stolt holder deg for god til? Det er synd at du har et slikt snevert syn, dama de vil aldri få seg et skikkelig slikk(noe som ofte er bedre enn samleie) fordi du ikke tør. Det skader vel ikke å prøve en gang? :)

Jeg vil ikke kreve sex fra kvinnen, men jeg holder meg for god til å ha grisesex. Dersom hun ønsker eventuelt å ha sex, så må vi nok møtes på halveien, hun kan få normal sex når hun vil ha sex. Men hun får meg ikke med på slik *tull* som beskrevet tidligere i tråden.

Jeg er en ateist og stiller gjerne opp som en ledende pådriver for ytterligere verdensomfattende sekularisering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Dette var da en uvanlig kverrulerende ts...

Den informasjonen som mine innlegg medbringer representerer mitt genuine syn og meninger. Dersom dere tror jeg diskuterer bare for å kverulere eller trolle, da er det ingen mening å ha denne diskusjonen.

Lenke til kommentar

Jeg har litt vanskelig å tro på dette, dersom det er problemer, da er det sikkert fordi kvinnen ikke har noe sexlyst, det er jo det som er nøkkelen for at man skal ha sex.

Begynne å fingre og grave oppi kjønnsorganene til kvinnen, det må jeg nesten stå over altså.

Du kan tro hva du vil. Realiteten er der likevel. Wikisiden om dette er faktisk ganske velsitert og begrunnet: http://en.wikipedia.org/wiki/Orgasm#Female_orgasm

Tallene varierer litt, men her kan man bl.a. lese at

Only 20 percent of women are able to orgasm with intercourse alone, most women need some sort of direct clitoral stimulation

Om du har tenkt å skylde på jenten fordi hun ikke får orgasme når alt du har tenkt å gjøre er penetrering, synest jeg oppriktig synd på jenten du havner sammen med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke kreve sex fra kvinnen, men jeg holder meg for god til å ha grisesex. Dersom hun ønsker eventuelt å ha sex, så må vi nok møtes på halveien, hun kan få normal sex når hun vil ha sex. Men hun får meg ikke med på slik *tull* som beskrevet tidligere i tråden.

Jeg er en ateist og stiller gjerne opp som en ledende pådriver for ytterligere verdensomfattende sekularisering.

Det var da aldri snakk om å kreve sex av kvinnen, men tilby henne nytelse. Ser at du ikke har lyst til å gi oralsex, men kan du ta det imot da?

Lenke til kommentar

slike diskusjoner som dette kommer man jo aldri noen vei med; noen liker slikking/suging andre liker å "grave-fingre(haha)" mens andre ikke liker dette. Det er jo fint at ikke alle har de samme preferansene, men jeg synes det er dumt når dem som liker oralsex blir stemplet som utøvere av "grisesex" og usmakelige... Akkurat som jeg hadde syntes det hadde vært dumt å slenge kommentarer etter trådstarter.

Og for ordens skyld synes jeg oralsex, analsex, fingring osv er helt supert:) Jeg må også legge til at jeg som mann synes det er fint å kunne gi kvinnen litt ekstra oppmerksomhet uten at jeg nødvendigvis skal få noe for det(les; oralsex).

Endret av V.I.C
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...