Aragorn195 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hei. Jeg går har nettopp fullført tredje året på videregående skole og har i dag fått karakterene på de skriftlige eksamene mine. Jeg har stryket i norsk hovedmål, men jeg mener at det ikke er riktig så jeg har klaget. Når kan jeg anta å få svar på klagen? Klagen ble sendt 23/06-2011. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Innen 3 uker, men de sender den nok ut før læreren skal på ferie. Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Viss du tenker på læreren som jeg hadde i faget er hun alleredde på ferie. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg tror du får svar på klagen i midten av juli et sted. Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har spurt rådgiveren min på skolen og han sa at viss jeg sender før 1/07 vil jeg kunne komme med i ekspress behandling og de tar hovedmål først. Da vil jeg få svar den 11/07. 1 Lenke til kommentar
hansatan Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 hvordan klager man...finnes der noen som helst mulighet for å gjøre det over internett... hvis ikke hvor da sender man klagen? Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 For å klage går du på kontoret og sier at du vil klage på en karakter. Da hjelper de deg. Lenke til kommentar
Cincera92 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kva skal man gjera i høve til Samordna opptak om klaga fører til endring av eksamen/fag karakter? Må ein sende inn nytt vitnemål og følgeskjema, og kor skal ein då evt. sende dette? Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Ja. Da må du sende vitnemål med følgeskjema. Viss du er usikker kan du ringe/sende mail(tar lengre tid) skolen. Du kan også alltid spørre rådgiveren fra din forrige skole. Lenke til kommentar
xbomullx Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg har spurt rådgiveren min på skolen og han sa at viss jeg sender før 1/07 vil jeg kunne komme med i ekspress behandling og de tar hovedmål først. Da vil jeg få svar den 11/07. sorry for bump LOL, men gjelder dette i år og tror du? sendte klage før 1.juli (hovedmål), og jeg kan da altså vente meg svar i midten av juli? Og er det på email, brev eller annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå