Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

pc- recovery

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er noe alvorlig feil med pcen min, derfor ønsker jeg å recovery den til fabrikinstlingene, og slik den var da jeg fikk den. men hvordan ?? jeg har en acer aspire 5738ZG og vet ikke hvordan jeg skal få gjort dette? husker på min gamle pc en hp, så var det bare å flikka på f11 når jeg startet opp pcen, men det er ikke mulig på denne. Så hva skal jeg gjøre ??

Mvh

Igxx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Det er noe alvorlig feil med pcen min, derfor ønsker jeg å recovery den til fabrikinstlingene, og slik den var da jeg fikk den. men hvordan ?? jeg har en acer aspire 5738ZG og vet ikke hvordan jeg skal få gjort dette? husker på min gamle pc en hp, så var det bare å flikka på f11 når jeg startet opp pcen, men det er ikke mulig på denne. Så hva skal jeg gjøre ??

Mvh

Igxx

Linker den øverste Stickyen i forumet for bærbare datamaskiner.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1283745

Lenke til kommentar

Hei!

Mvh

Igxx

Linker den øverste Stickyen i forumet for bærbare datamaskiner.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1283745

Dette vet du fungerer ? :) btw ka burde æ ta vare på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...