igxx Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hei! Det er noe alvorlig feil med pcen min, derfor ønsker jeg å recovery den til fabrikinstlingene, og slik den var da jeg fikk den. men hvordan ?? jeg har en acer aspire 5738ZG og vet ikke hvordan jeg skal få gjort dette? husker på min gamle pc en hp, så var det bare å flikka på f11 når jeg startet opp pcen, men det er ikke mulig på denne. Så hva skal jeg gjøre ?? Mvh Igxx Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hei! Det er noe alvorlig feil med pcen min, derfor ønsker jeg å recovery den til fabrikinstlingene, og slik den var da jeg fikk den. men hvordan ?? jeg har en acer aspire 5738ZG og vet ikke hvordan jeg skal få gjort dette? husker på min gamle pc en hp, så var det bare å flikka på f11 når jeg startet opp pcen, men det er ikke mulig på denne. Så hva skal jeg gjøre ?? Mvh Igxx Linker den øverste Stickyen i forumet for bærbare datamaskiner. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1283745 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Hei! Det er noe alvorlig feil med pcen min, derfor ønsker jeg å recovery den til fabrikinstlingene, og slik den var da jeg fikk den. men hvordan ?? jeg har en acer aspire 5738ZG og vet ikke hvordan jeg skal få gjort dette? husker på min gamle pc en hp, så var det bare å flikka på f11 når jeg startet opp pcen, men det er ikke mulig på denne. Så hva skal jeg gjøre ?? Mvh Igxx Linker den øverste Stickyen i forumet for bærbare datamaskiner. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1283745 Dette vet du fungerer ? btw ka burde æ ta vare på? Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) alt + f10 under oppstart tror jeg det var. edit. Så ikke at nevnte informasjon var lagt ut under sticky Endret 23. juni 2011 av Gibblay Lenke til kommentar
igxx Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 aha :S pga det står ingen ting når jeg starter opp maskinen. BTW vet dere noen plasser jeg kan låne ekstren hardisk elns? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har du hørt med Deichman? Hehe, neida.. tviler på om det er noen som låner ut disker. Du får vel høre med noen bekjente, eller kjøpe en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå