s0und Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Trenger et særdeles godt 2.1 anlegg til pc'en. Pris og størrelse spiller ikke så stor rolle. Forslag? Lenke til kommentar
spamex Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Denne her er ganske bra. Anbefaler den. Hatt den i 6 måneder og ingen problemer, det eneste lille minuset er at man styrer bassen bak på bass høytaleren. Men ellers et konge anlegg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Om du har muligheten ville jeg dropper anlegg ment for pc og heller bevegd meg over til noe bedre. Feks Dali Concept 2 eller lektor 1 parret opp med en brukbar forsterker vil nok gi mye bedre lyd en pc-anleggene klarer. Lenke til kommentar
s0und Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Venatio: _Tak den skal jeg sjekke ut! Mr. A: Ser den, men var i utgangspunktet interessert i anlegg for pc. Innenfor den sjangeren spiller ikke størrelse eller pris noen rolle. Anlegg har jeg i stua Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Om stuen er nært pc'en kan du jo gå for trådløs overføring av lyden. Lenke til kommentar
s0und Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Jo, det har jeg allerede, men vil altså ha et godt pc-anlegg også Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Tviler på at du finner et pc anlegg med noe spesielt god lyd. Det som går igjen er underdimensjonerte mellomtone og diskantelementer og stor sub. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå