Ursa Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hu hei! Tenkte jeg skulle lage en skikkelig navlebeskuende feiring av meg selv, som med denne meldinga runder 1000 innlegg på forumet. I seg selv ikke et stort tall, men kanskje desto mer imponerende med 11 år på baken med "Ursa" her på forumet Samtidig en stor takk til hardware.no (som det het i 2000) som har vokst og blitt min norske referanse hva angår alt innen data, kamera og mobiler (bil leser jeg om andre steder, selv om dere har domenet amotor.no Husker enda tida fra videregående (Heggen i Harstad 1996-2000) hvor jeg ofte satt på internett på biblioteket og leste om maskinvaren jeg skulle kjøpe og sette sammen, for å få et par ekstra frames i Counterstrike ahh LAN-parties... mulig man har bedre minner enn det virkeligheten egentlig var Ser fram til 1000 nye innlegg og 100 nye år på tek.no. Hilsen Andreas oooops bomma med 1 innlegg legger til denne for ordens skyld, så får det være 1000 innlegg i dag i hvert fall 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hehe, ouch. Innlegg som postes i off-topic kategoriene er ikke i beregningen. Men gratulerer uansett. Elleve år på forumet faktisk. Står respekt av det! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Ikke imponert over 1000 innlegg, men veldig imponert over 11 år. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Er i samme båt selv. Bikket akkurat 2000 innlegg etter nærmere 10 år på forumet. Men kvalitet framfor kvantitet naturligvis 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Feirer selv snart 10 år på forumet. Tiden går fort gitt. Gratulerer til oss alle sammen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Vi er råe, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå