elvinb Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Noen som vet, eller har en mening om hvorfor denne app'en trenger tilgang til å lese "sensitive loggdata"?? Har prøvd å søke litt på nettet, men ikke riktig funnet noe? Har også prøvd å legge en kommentar på nettsiden hos utvikler, men denne ser foreløpig ikke ut for å være publisert og jeg har heller ikke mottatt svar. Ser ut for å ha mange gode widgets ut fra skjermbildene, men er litt skeptisk til hva app'en skal i loggene når andre, tilsvarende app'er ikke behøver det? Endret 6. juli 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Velkommen til forumet! Det er stort sett bare å spørre utvikleren. De gangene jeg har hatt tilsvarende i apps, har det vært fordi utvikler lagrer egne logger i Sensitive loggdata. Lenke til kommentar
elvinb Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Det kan selvfølgelig godt være at han (eller hun) har en helt legitim grunn. Jeg prøvde som sagt å legge en kommentar på internettsidene, og jeg har også sendt et spørsmål til mail-adr som er oppgitt i Android Market. Har enda ikke fått noe svar, og det gjør meg kanskje litt mer mistenksom... Det finnes tilsvarende produkter som ikke trenger denne tilgangen, men de har dessverre (etter min mening) litt dårligere utvalg i widgets. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå