affliction Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Var i syden med noen kamerater og jeg ble syk, men trosset sykdommen og deltok på poolparty. Der ble servert gratis shots. Etter noen runder sto jeg med bassengkanten i det en kompis drar ut pengeboka fra lomma mi og dytter meg ut i bassenget. Jeg hopper opp og løper etter han og tryner stygt og får ett stort skrapsår på kneet mitt. Hopper igjen ut i bassenget og fester videre ut over natta på forskjellige barer osv. Klarer igjen å tryne på samme kne på en bar. Dagen etter står jeg opp dritings og tusler bort til legen på hotellet vårt. De sjekker helsa mi og sier at jeg har fått en stygg infeksjon i halsen og setter meg på antibiotikakur for én uke. Nå er det gått en uke og jeg føler meg egentlig ikke så veldig mye bedre. Symptomer: - Tørr hoste. - Slim i hals. - Delvis snørrete. - Feber på kveldstid. - Nattesvette. - Ondt i området rundt øynene. (Kanskje mye dataskjerm stirring?) Begynner å bli bekymret for at jeg kan ha pådratt meg f.eks HIV eller noen andre stygge sykdommer via såret på kneet. Noen som har innspill å komme med? Endret 23. juni 2011 av affliction Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Høres ut som om du har en stygg infeksjon i halsen. Ta en ny tur til legen om den ikke er borte. Eventuelt kan du høre på den under meg som sier du har Aids. Du må da uansett ta en tur til legen... 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 HIV tar 6 måneder før det kan påvises og du er sjelden syk før den tid pga tiden det tar å svekke immunforsvaret ditt. AIDS er en definisjonssykdom, altså HIV + X antall større infeksjoner av andre sykdommer etterpå. 1 Lenke til kommentar
affliction Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 HIV tar 6 måneder før det kan påvises og du er sjelden syk før den tid pga tiden det tar å svekke immunforsvaret ditt. AIDS er en definisjonssykdom, altså HIV + X antall større infeksjoner av andre sykdommer etterpå. Takk for bra svar! Roa meg litt ned nå.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 I tillegg så krever det at det hadde måttet vært etterlatt relativt ferskt blod med fortsatt levende HIV-Virus-celler akkurat der hvor du skrubbet deg opp... Med tanke på at vaginalsex har smittesjanse 1 til 100 og analsex 1 til 10. Hva tror du da sjansen er for at noe slikt skulle skje? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Enkelte får influensalignende symptomer 2-6 uker etter smitte av HIV. Når det er sagt tviler jeg sterkt på at du er smittet av HIV, men jeg ville tatt meg en tur til legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå