KarlRoger Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Har sett litt rundt på tredemøller og det virker som om det er svært store forskjeller. Jeg tror dette: http://www.sport-tiedje.no/no/Kettler-tredemoelle-Pacer-7880-300 , er i grenselandet til det jeg er villig til å betale. Lurer på om det er noen her som har spesielt peiling på hva som trengs på en tredemølle, kjenner til noe rimeligere som kanskje er like godt, osv. Ser det er noen med makskapasitet på 100kg. Jeg veide over 100kg rundt Jul, ligger ca. 3,5 under nå, usikker på om jeg burde være så nærme maks. Jeg antar at demping er spesielt viktig for regelmessig bruk. Jeg har også lyst til å ha en ergometersykkel ved siden av, for litt variasjon og mulighet for at vi kan trene to samtidig. Men da holder det med noe helt enkelt, trenger ikke elektronikk, bare justerbar motstand og et sete som er tolererbart i lengden. Ellers så billig som mulig. Har sett på brukt, men ikke funnet så mye i nærheten. Endret 23. juni 2011 av KarlRoger Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Billig og bra ergometersykkel får du på finn.no, de fleste kjøper dem og ender opp med å bruke dem som tørkestativ, så du kan finne ganske gode tilbud der Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Har sett etter der i noen dager, og må en god kjøretur for det som listes opp der. Men kanskje det dukker opp noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå