Gå til innhold

Klart for FIFA 12 (3DS, DS, PC, PS3, PSP, Wii, X360)

Anbefalte innlegg

Bare det ikkje blir brukt noko særlig tid på PC versjonen. Fifa høyrer heime på konsoll.

Sier du dette bare for å provosere? I så fall så lykkes du. Det er slettes ikke noe galt med slike spill på PC etter som det er støtte for håndkontrollere i bøtte og spann.

Jeg personlig håper du nyter disse spillene på den crappye konsollen din med laber grafikk.

Ha ellers en fin dag videre.

Nope, grunnen til at eg seier det er for at FIFA er meint for sosial speling, noko PCen ikkje er.

Og PS3 drar vel 1080p..?

Endret av E7ite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

syns de har hundre andre ting å fokusere på en norske kommentatorer, norsk er et ensformig og generelt et dårlig språk , de blir aldri å legge nok penger i det til at det skal høres naturlig å bra ut. da ender de sikkert opp med en a4 microsoft sam stemme som sier det samme hele tiden.

Du får legge bokmålen på hylla då. Me som snakkar nynorsk har iallefall ikkje noko problem med at det er hverken einsformig eller dårlig.

Lenke til kommentar

Ja... For det er bokmål som er den store demperen på variasjonen i språket, det er i ikke det norske språket generelt.

Norske kommentatorer hadde jeg uansett kommet til å velge bort om jeg fikk valget. Du kan si at pc'en ikke er satt opp som en sosial plattform, det er jo i og for seg greit, men det betyr ikke at de spillene som faktisk støtter flere spillere lokalt trenger å visne hen og dø på plattformen heller. Jeg har en pc koblet opp mot tv'en, og grafikken er mye mye mye mye mye mye mye mye mye mye bedre på pc enn det noen gang er på playbox eller x-station... Spillet hele tiden mot kompiser som kommer på besøk, ingen som har en dårligere opplevelse fordi det er på pc.

Når man kan kjøpe seg noe så hendig som dette: http://www.microsoft.com/games/en-US/Hardware/Controllers/Pages/XboxWirelessGamingReceiverforWindows.aspx/ Forsvinner alle gode grunner til å faktisk gå til anskaffelse av det samme spillet på en utdatert konsoll. At noen er så talentløse at de ikke klarer å bygge seg en spill pc eller bare stikke innom el-expert-tronics skal da ikke jeg lide for...

Klage på at det kommer nytt fifa spill ser jeg heller ingen grunn til, hvorfor skal man slutte å produsere en serie fordi et sutre hue i norge er fornøyd med produktet fra 2003? Da kan man jo like greit slutte med serier av noe som helst.. Hvorfor har vi egentlig bmw 7 serie, jeg er da mer en fornøyd nok med bmw 3 serie... Dust!

Om EA ikke hører på kunder, så er de iallefall ganske gode på å gjøre ting etter kundenes ønsker. EA har blitt en mindre synlig budeie nå enn de var, nå lager de i større grad spill som tilfredstiller. Ikke helt i mål over alt ennå, men en tur på hundre mil starter jo med et skritt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

syns de har hundre andre ting å fokusere på en norske kommentatorer, norsk er et ensformig og generelt et dårlig språk , de blir aldri å legge nok penger i det til at det skal høres naturlig å bra ut. da ender de sikkert opp med en a4 microsoft sam stemme som sier det samme hele tiden.

Du får legge bokmålen på hylla då. Me som snakkar nynorsk har iallefall ikkje noko problem med at det er hverken einsformig eller dårlig.

what?

bokmål bygger jo på nynorsk.

du mener vel at EA skulle fokusert på å få nynorske kommentatorer framfor å snakke bokmål....

Lenke til kommentar

what?

du mener vel at EA skulle fokusert på å få nynorske kommentatorer framfor å snakke bokmål....

Nei, eg forstår bare ikkje korleis du kan synast du har eit kjedelig og dårlig språk.

Lenke til kommentar

Du kan si at pc'en ikke er satt opp som en sosial plattform, det er jo i og for seg greit, men det betyr ikke at de spillene som faktisk støtter flere spillere lokalt trenger å visne hen og dø på plattformen heller. Jeg har en pc koblet opp mot tv'en, og grafikken er mye mye mye mye mye mye mye mye mye mye bedre på pc enn det noen gang er på playbox eller x-station...

Finnest alltid måtar for å gjera ting til. Men angåande grafikk så stiller eg meg uforståande, har aldri hatt noko problem med at grafikken på FIFA ikkje har vore god nok, og som dei seier sjølv, potensiale i PS3 er enda ikkje nådd. Så om konsollen hadde vore 1 eller 10 år gammal betyr vel ikkje så mykje.

Grunnen til at eg nemnte det med bokmål er for at eg stiller meg uforståande til at noken kan synast me har eit dårlig eller kjedelig språk. Eg ville heller aldri valgt å brukt norske kommentatorar, men det er for at eg aldri ser norsk fotball, men kun BPL, og har derfor ingen forhold til dei norske. Hadde eg vore ivrig å fulgt TL, så hadde eg nok godt kunne skrudd på norske kommentatorar om eg spelte norske lag f.eks.

Lenke til kommentar

Bare det ikkje blir brukt noko særlig tid på PC versjonen. Fifa høyrer heime på konsoll.

Sier du dette bare for å provosere? I så fall så lykkes du. Det er slettes ikke noe galt med slike spill på PC etter som det er støtte for håndkontrollere i bøtte og spann.

Jeg personlig håper du nyter disse spillene på den crappye konsollen din med laber grafikk.

Ha ellers en fin dag videre.

Og PS3 drar vel 1080p..?

So??

Lenke til kommentar

what?

Nei, eg forstår bare ikkje korleis du kan synast du har eit kjedelig og dårlig språk.

fordi jeg har det lettere for å utdype meg i f.eks engelsk en norsk. synes det er et trangt å kort språk.

Lenke til kommentar

fordi jeg har det lettere for å utdype meg i f.eks engelsk en norsk. synes det er et trangt å kort språk.

Sterkt på engelsk - Hot

Spaisy ??

Eg kverulerer, synast det er dumt når folk ikkje setter pris på det flotte språket vårt :)!

Lenke til kommentar

Sterkt på engelsk - Hot

Spaisy ??

Eg kverulerer, synast det er dumt når folk ikkje setter pris på det flotte språket vårt :)!

smak å behag selfølgelig=)

for min del hadde jeg verdt fornøyd hvis alle snakket engelsk=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...