mcgroven Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Gamer.no har møtt mannen bak Another World og spennende From Dust. Les hele saken Lenke til kommentar
velv Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Populous var en perle. Dette ser ut til å bli bedre! Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Gleder meg veldig til dette spillet Lenke til kommentar
Cazi Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Håper Sandbox mode er med også, i motsettning til Black and White hvor det bare er campaign. Ellers så gleder jeg meg veldig, til utslippsdato ^^, Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 – Ja, det er sant at storspillene ikke leverer de mest originale tilskuddene i bransjen. Det begynner å bli slik at hvert spill er litt penere enn det forrige og litt mer realistisk. Når alt kommer til alt synes jeg ikke det er veldig spennende å spille slike spill. Man skal liksom gjøre alle fornøyde med spillene sine, slik at man kan tjene penger. Da tar man ofte med mye fra tidligere spill i en serie, for eksempel. Det nedgraderer kvaliteten på spillene. Kan noen gjøre denne mannen til president? Hvor mange spilldesignere skjønner dette i dag? Eller i all fall vil innrømme det? Gleder meg veldig til dette spillet. Lenke til kommentar
Morrisontlk Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Mener jeg leste en plass at det ikke var Sandbox mode =\ men håper jeg tar feil, ser ut som ett fantastisk spill Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Dust er ein av prelene eg gledet meg til lenge =D håper på sandbox mode og Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Dette spillet skal jeg definitivt støtte opp om. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 *snip* Kan noen gjøre denne mannen til president? Hvor mange spilldesignere skjønner dette i dag? Eller i all fall vil innrømme det? Gleder meg veldig til dette spillet. Dette spillet skal jeg definitivt støtte opp om. Helt enig, er verdt å kjøpe/støtte spillet bare på grunnlag av den quoten han sa der itillegg, men er såklart interessert i spillet selv også da Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Når både Ubisoft og Black&White nevnes i samme artikkel så reduseres entusiasmen min betraktelig. Angrer fortsatt på at jeg har B&W! From Dust virket litt interessant til jeg fant ut det skulle vært folk der også. Sikkert derfor det ikke er noe sandbox heller, bare kampanje med masse scripting tenker jeg. Om Ubisoft bare har ett godsakspill i seg i år så håper jeg nok heller på HoMM6! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Som sang i mine ører! Han har forstått det, i tillegg til å ha et veldig spennende spill på trappene. Gleder meg! Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ser veldig spennende ut, og jeg kommer nok til å synke både penger og tenner i dette spillet når det kommer ut - om ikke annet for å støtte opp under ideologiene og tankene denne mannen har rundt spillbransjen i dag, som til tross for en stadig økende befolkning av indie-spill har stått på stedet hvil i en del år nå (hvor mye nytt har egentlig skjedd med tredjepersonssjangeren etter at Gears of War innførte dekningssystemet i 2006?). Vil forresten også legge til at Eric Chahi sto bak adventure-plattformeren Heart of Darkness (1998, PlayStation/PC), for de som måtte være interessert i å vite det Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Spennende, må prøves, hadde vært digg med Kinectstøtte. Så faktisk ut som at Kinect hadde passa supert til dette ettersom nøyaktigheten ikke trenger å være 100% samtidig som at det er veldig enkle kontrollmuligheter her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå