Linn83 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Privatlærer i inf1040 Jeg skal opp til eksamen i faget ”/1040 – Digital representasjon/”i desember 2011, og søker en privatlærer. Emnet er nå nedlagt og relevante forelesninger/gruppetimer eksisterer ikke lenger. Det er også siste gang eksamen kjøres i dette faget så det er viktig for meg å bestå. Jeg ser for meg at jeg trenger hjelp ca. to timer i uken helst på kvelden fra høsten 2011. God timebetaling ifølge avtale. Alle obliger er godkjent, så vi trenger ikke bruke tid på det:) Kontakt meg om dette er av interesse, eller du har noen spørsmål. Hvis dette ikke er relevant for deg, kanskje du kjenner noen som kan være interessert? Vennlig hilsen Linn Her er linken til emnesiden http://www.uio.no/st...at/ifi/INF1040/ Lenke til kommentar
xaco Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Siste gang er vel om et år? Det skal holdes eksamen i 3 år etter at emnet blir lagt ned, siste undervisningsår var i 2009. Altså skal det holdes siste eksamen høst 2012? Uansett, jeg har stått faget men er dessverre ikke interessert i å prøve å lære bort faget. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Kan ikke du bytte ut det faget med ett annet? Husker faget godt men tok det i 2008, du får heller fokusere på emner du syns var vanskelig og gjør masse oppgaver. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Det kan du forsåvidt, mener å huske å ha fått en mail fra administrasjonen på ifi at du kunne bytte det ut med inf1400 inf1300... Programrådet har vedtatt følgende overgangsordninger for studenter på bachelorprogrammet i informatikk som ikke har bestått de obligatoriske emnene INF1040 og MAT1030. INF1300 kan erstatte INF1040 INF1080 + nytt emne kan erstatte MAT1030 og INF1080/STK1000. Det vil ikke lenger være tilbud om undervisning i emnene INF1040 og MAT1030. Hvis du har fått godkjent alle obligatoriske oppgaver kan du melde deg til eksamen i emnet inntil 2 år etter at emnet gikk for siste gang. Hvis du ikke har bestått de obligatoriske oppgavene' date=' eller trenger mer undervisning, kan INF1040 erstattes med INF1300. [/quote'] Det gjelder i alle fall for det gamle bachelor programmet, hva de gjør med de gamle profesjonstudiene vet jeg ikke, men kontakt ifi. Endret 30. juni 2011 av xaco Lenke til kommentar
Linn83 Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Hei Ja, det stemmer man kan bytte ut med 1300, men nå har det seg slik at jeg har alle obligger ferdig i 1040 og jeg vil gjerne ta dette emnet. Ellers takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå