Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Noen som kan hjelp meg med å skrive en klage?

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har erfaringer å klage på standpunktkarakter, som f.eks hva som eventuelt burde være med og ikke være med?

Hvis det er noen som har lyst å hjelpe meg, send meg en personlig melding. Jeg kan betale via paypal, hvis det trengs.

Har fått en 5er i et fag hvor jeg bare har fått 6ere. Fikk nettop begrunnelse fra læreren. Det var mye løgn i begrunnelsen :/

Takker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke hjelpe deg med dette, men i fjor så var det noen på min skole som klagde på for dårlig karakter.

Hans/hennes karakter gikk ned istedenfor opp etter at de hadde sendt inn klagen. Så det er mulig å gå ned og :thumbdown:

Bare nevner det til andre som har lyst til å klage :-)

Men vis du bare får 6 i det faget så tror jeg ikke at du går ned :-)

En ting jeg vet må være med er signatur fra foreldrene dine, så dere kan sikkert sette dere ned å skrive den sammen :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

Så lenge du har bevis på at du kun har 6'ere, burde det fint være mulig å klage.

Samtidig må du være i stand til å mot-argumentere det læreren har valgt å sette karakter på (begrunnelsen til læreren).

Det er forresten vanskelig å hjelpe når du ikke sier hvilket fag det gjelder.

Men, det viktigste du har i klagen er hvorfor du burde få den karakteren. Dette må du bevise/begrunne. I tillegg er det viktig at du har satt deg inn i karakterkriteriene, om det er noe der som ikke holder høyt nok nivå, kan læreren bruke dette som begrunnelse for karakteren din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...