RBW Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 DataTraveler108 byr på nye toner fra minneprodusenten. Små og fargerike minnepinner fra Kingston Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Ikke noe jeg ville kjøpt selv, men de var jo litt "stilig" for ungdom som kan bruke de i skolesammenheng(hehe..) fks? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 4-8-16GB?? hadde det vært 32-64-128GB hadde de nesten vært verd å tenkes på! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Eneste designet jeg bryr meg om når det gjelder minnepenner er den praktiske biten ved designet. Lokk som ikke faller av og blir borte, tåler press og fall osv. Farge er virkelig det siste jeg kunne brydd meg om Lenke til kommentar
ice3d Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Det eneste jeg ser på er overføringshastighet. Og det er det ikke mange som tør å oppgi. Er stor forskjell fra forskjellige modeller. Stort sett skal man jo bare kjapt overføre noen filer før de kjapt skal overføres et annet sted, og da skal det gå kjapt! En vanlig minnepenn bruker jo lett godt over minuttet pr gb for å skrive.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå