Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) løst. Endret 27. juni 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg har ikke annet å si enn at tiden leger alle sår(selv om det er en liten trøst). Jeg ville også anbefalt deg å komme deg ut, få nye venner og gjøre kjekke ting:) Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Tro meg, det går ann å få venner i 10 også. Ta opp kontakt med gamlevenna som du har mistet litt kontakten med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Lite vits i å få kontakten med de gamle vennene mine når de har fotball trening 6 dager i uken, mens jeg ikke kan spille fotball. Hovedproblemet mitt er vel trøttheten, trøtt hele tiden uansett når. Jeg er alltid trøtt men sliter forsatt med å sove, begynt å bli rimelig irriterendes. Endret 23. juni 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
spamex Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Lite vits i å få kontakten med de gamle vennene mine når de har fotball trening 6 dager i uken, mens jeg ikke kan spille fotball. Hovedproblemet mitt er vel trøttheten, trøtt hele tiden uansett når. Jeg er alltid trøtt men sliter forsatt med å sove, begynt å bli rimelig irriterendes. Rør mere på kroppen. Var også trøtt hele tiden før, men jeg begynte å jogge. Jogger 3 ganger i uka og er ikke trøtt lengre. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hvis du vil komme over denne jenta, prøv å møt andre jenter. Deretter tar du tak i andre problemer. En ting av gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå