Nexos Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvor mye kan jeg klokke opp min amd t-bird 1000 mhz? Hvor mange grader tåler den? Jeg har en cpu vifte på 3000 rpm pluss kjølepasta. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hvor mye kan jeg klokke opp min amd t-bird 1000 mhz? Hvor mange grader tåler den? Jeg har en cpu vifte på 3000 rpm pluss kjølepasta. Kan noen hjelpe meg? Du må gi oss litt mere info her, hva slags Hovedkort har du ? Hva slags vifte ? osv.. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 sitter pr. idag på tbird 1Ghz, og har erfart at å klokke den var lite lurt. t bird er varm, og blir xTremt var ved overklokking, selv prøvde jeg på 1,1 og hele systemet røk, dette tror jeg hovedsakelig var pga. for dårlig vifte, og jeg er/var glad prosessor ikke røk fullstendig d tok meg en del tid å få systemet oppe å kjøre igjen, og ved nærmere inspeksjon fant jeg ut at prosessorkjernen hadde begynnt å smuldre opp i d ene hjørnet. det var liten ytelses forskjell (5poeng i cpumark99), ikke verdt d om du vil beholde prosessoren, min situasjon er den at jeg får xp2.5 innen de neste 40 timene aldri mer 1ghz !! jo, og dersom du vil ha annet enn minn advarsel må du komme med litt informasjon.... (viser til kitbays melding) Lenke til kommentar
ScientifiC Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 har en 1.133 ghz t-bird i server1 min , den klarer greit 1400mhz 2volt 200x7 , m.nforce2 hk . så det er en del å hente vis du har en bra vifte og hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå