ixa Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Heisann... Har en Connect som jeg tenkte jeg skulle kle inn lasterommet på, hive opp et par hyller osv. Er det noen som har en formening om hvilket materiale / fremgangsmåte som er lurt å bruke? Originalt kommer bilene jo ofte med noen grå-svarte plater som er ganske bøyelige - er det noe å satse på, eller er det like greit med finér elns. til veggene/taket? Bør man legge noe dempemateriale bak disse platene, eller vil det skape noen komplikasjoner med f.eks fukt e.l.? Lenke til kommentar
ixa Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Er det virkelig ingen som vet dette, eller venter dere bare til jeg har kjøpt platene så dere kan opplyse meg om jeg har kjøpt feil? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Er det virkelig ingen som vet dette, eller venter dere bare til jeg har kjøpt platene så dere kan opplyse meg om jeg har kjøpt feil? Du har selvsagt rett med det siste du skriver. Ingen på forumet her hjelper hverandre og alle sitter egentlig og håper på at du kjøper feil. Det har ikke noe med at det kanskje ikke er noen som har noe å komme med når det gjelder spørsmålet ditt. Det er mange her som vet nøyaktig hva du trenger men velger å ikke si noe. Paranoid? Lenke til kommentar
ixa Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Ikke egentlig, men blir for lite fantasifullt med 'bump'... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå