kristiahe Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Om jeg tar plomberingen i eksospotta på min Honda NSR 2002mod. vil jeg da trenge å dyse opp? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Om jeg tar plomberingen i eksospotta på min Honda NSR 2002mod. vil jeg da trenge å dyse opp? Kjenner ikke denne sykkelen spesielt, men alle 2t maskiner som får mer luft (inn eller ut) må få rett dyse. Spesielt 2t er følsom for dette. Den kan gå greit uten, men vil med stor sannsynlighet skjære seg etter relativt kort bruk. Det sikreste du gjør er å skaffe deg en såkalt colortune, en tennplugg som er dels gjennomsiktig, så du kan se hvilken farge forbrenningen har. På den måten kan du lett se hvilken farge det er på eksplosjonen, og derved få vite om den går for magert eller for fet. Lenke til kommentar
kristiahe Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) takk for godt råd. får vel prøve det. Endret 24. juni 2011 av kristiahe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå