internet wizard Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Fortell gjerne egne historier.. Jeg liker å lytte.. Postet av anonym: d6c86ef4e3a6acec3dd43f3990b92013 ok da kan jeg fortelle min historie jeg ble mobba på skolen fra 5-9 klasse. jeg starta og skippe skolen når jeg kunne, jeg hadde på et punkt 74dager fravær. jeg er av typen som ikke viser følelser og ikke klager til andre. jeg gjorde meg med andre ord til et lett mål og i 9 så ble det så jævlig at jeg bare sluttet nesten helt og gå på skolen. de dagene jeg kom på skolen så var det nesten som og komme in i en krigsone. veldig stygt. mange frekke og stygge komentarer. var egentlig ganske deppa og vurderte og hoppe fra en bro. men det ble jo bare med tanken. jeg husker spesielt siste dagen jeg var på skolen i niende klasse. bgynte faktisk ganske bra. ingen som sa noe til meg og det var jo fint. det ringte in og alt var fint og jeg bgynte og tro at folka hadde vokst fra mobbingen. der tok jeg feil. første friminutt kom jeg gjikk ut og spilte på telefonen min. så kommer jeg på at jeg vil se hva de andre gjør på. jeg går bak skolen hvor de holdertil i friminuttene og ser at de bare sitter og snakker med hverandre og spiser frukt. jeg snur meg og tenker jeg skal gå og sette meg. plutselig kommer det et epple flygende i mot meg og treffer meg i bakhodet. det svidde som bare f--- . så ringte det inn. resten av dagen gjikk relativt bra men den eppisoden med eplet plager meg den dag i dag. skulka skolen til sommerferien bgynte. ble tilslutt tatt ut av skolen og fikk hjemmeundervisning 3 ganger i uka ut 10ende (i år). nå har jeg det kjempe fint og alt ser relativt lyst ut. jeg kom tilogmed in på vgs. har likevel en følelse av at jeg kommer til og droppe ut gangske fort. men det gjir jeg egentlig f--- i. påenge er at det kan se ganske mørkt ut til tider men etter regn kommer altid sol Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Det er aldri en løsning å forsvinne. Jeg ber innstendig om at trådstarter umiddelbart tar kontakt med enten Kirkens SOS på telefon 815 33 300 eller Røde Kors på telefon 800 333 21. Det er også mye informasjon å finne her og her. Tråden stenges for videre diskusjon. Trådstarter er velkommen til å ta kontakt med meg hvis ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg