Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sliten, tanker om å forsvinne..

Anbefalte innlegg

God kveld..

Burde ha lagt meg for lengesiden.. Men jeg tørr ikke. Er redd jeg skal gjøre noe dumt og drastisk. Prøver å finne en liten mening i noe, men det finnes ikke. Planene er lagt allerede.. Vet hvordan jeg skal gjøre det. Men tør ikke.. Har kjøretime i morgen tidlig.. ønsker å sove..

Sorry... er bare helt lost...

Postet av anonym: d6c86ef4e3a6acec3dd43f3990b92013

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Det er skummelt å bli sittende med egne tanker. Selv har jeg sommerferie og jeg har ikke forlatt huset på snart 4 dager. Men jeg har det bedre nå enn jeg hadde det for 4-5 år siden.

Det kan kanskje være en trøst for deg, hva du enn sliter med, at livet ditt muligens ser annerledes ut om noen år. Jeg kjenner også andre som har hatt det vondt, men har fått det bedre senere i livet.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

Jeg ble voldtatt når jeg var 7....farfar døde et år senere rundt samme tider av kreft, fortrengte det, og det kom senere tilbake som flashbacks når jeg ble 12-13 skjønte da hva som hadde skjedd...begynte med selvskading og isolerte meg mer... foreldrene mine trodde jeg fant på alt... droppet ut av vgs 2 ganger... og ble voldtatt igjen nov 2009 av en jeg trodde var en kompis.

Postet av anonym: d6c86ef4e3a6acec3dd43f3990b92013

Lenke til kommentar

Uten at jeg vet hvordan du tidligere har snakket med psykologer(antall. ganger, problem den gang, om det ble fullført, osv.) vil jeg anbefale deg å snakke med fastlegen. Han kan henvise deg videre, og evt. også gi midlertidige medisiner som kan hjelpe deg til du begynner å få orden på dine problemer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...