Gå til innhold

Corey v2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dag 1 - Bryst/Triceps (again)

Benk:

12 x 70kg x 4

Skråbenk Smith Decline:

12 x 60kg x 4

Hantelpress:

12 x 20kg x 2

Dips:

12 x 12 x 12 x 12

Chair Dips:

12 x bw + 10kg x 4

Fransk Press:

12 x 27kg x 3

Overhead Press:

12 x 10kg x 3

Kommentar:

Bra økt, spesielt benkpressen. Trodde aldri jeg kom til å starte på 12 x 70kg, den harde treningen forrige uke har betalt seg. This can only get better!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dag 2 - Rygg

Markløft:

12 x 70kg x 3 Ny Pr!!

Chins:

10 x 10 x 10

Kabelroing:

12 x 65kg x 3

Kabelroing singel:

12 x 25kg x 3

Diverse abs og oblisque

Avsluttet med 4 x 30sek slenge med tau (slengpress ? :D ). Det er så jævelig hardt men så jævelig godt.

Kommentar:

Imponert over meg selv at jeg har startet dette programmet såpass høyt. Etter ferie og minimalt med trening så jeg for meg 60kg på både mark og benk. Tror dog jeg må kaste meg uti det på ben snart, så vurderer ta en kjempelett ben-økt imorgen.

Lenke til kommentar

Grattis med ny PR i mark, og sterke chins på deg! Nå er du jo så lett at det såvidt teller, men likevel :tease: Og kast deg ut i beintrening!

Dankedankedanke.

Chins har vel egentlig aldri vært et problem, men nå er det jo faen meg lek :green:

Faktisk har jeg gaina 5 kg etter jeg kom hjem fra ferie (veide 78 kg på det laveste, nå veier jeg 83kg). Hva dette skyldes aner jeg ikke, men det er nok vann osv., som samler seg i kroppen igjen.

Min forsiktighet med bein kommer av at jeg kjente skaden i begge knær i USA. FML!

Lenke til kommentar

Gårsdagens:

Dag 3 - Bryst/Triceps (lett)

Benk:

12 x 65kg x 3

Skråbenk Smith:

12 x 65kg x 4

Dips:

10 x 10 x 10

Chair Dips:

12 x bw + 10kg x 2

12 x bw + 20kg x 2

Skullcrusher:

10 x 27kg x 3

Overhead Press:

10 x 10kg x 3

Knebøy:

5 x 50kg

5 x 60kg x 2

Kommentar:

Bra økt, selv om jeg ikke hadde spist noenting (begynte trene 20:30), pga masse drama med en narkiss på jobb osv.

Sånn ellers har jeg funnet en bra ting med Craze. Du får ikke noe kick, slik som du gjorde av Jack3d i børjan, istedenfor ligger du på første sett nivå igjennom hele økta. Du blir aldri særlig sliten og jeg digger det! Kan trene i timesvis på den greia der.

And in other news, vi har fått nye olympiske vekter på senteret :D Oh happy day! Gleder meg som faen til å prøve deadlift idag!!Yeeeee Buddy!!!

Edit: Glemte legge til: tok noen knebøy bare for å kjenne hvordan kneet kjentes ut. Kjentes greit, så tror jeg skal begynne veldig lett med bein!

Endret av Corey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dag 4 - Øvre Rygg/Biceps (lett)

Markløft:

Cns Oppvarming

5 x 60kg

5 x 70kg

3 x 80kg

3 x 90kg

1 x 100kg

1 x 110kg

1 x 120kg

Arbeidssett

12 x 60kg x 3

Pull Ups:

10 x 10 x 10

Bred Nedtrekk:

12 x 55kg x 3

TMW Nedtrekk singel:

12 x 20kg x 3

Diverse biceps

Kommentar:

Veldig fornøyd med marken. Har ikke prøvd å løfte så tungt på lenge nå, og var egentlig veldig overrasket over at jeg greide 120kg lett. Dette kan bli bra.

Ellers har jeg fått tilsendt noen beach-bilder idag, og dette er slik jeg ser ut på 78kg:

post-165859-0-11362500-1366389969_thumb.jpg

Med andre ord, kanskje 75 kg bør være neste mål?!?

Og helt til slutt så lar vi en PT på SATS stå for underholdningen:

http://www.youtube.com/watch?v=JHBsLD5vl44&feature=youtu.be

Lenke til kommentar

rawr! Stjerne på magen til og med! :wee: Det ser ut som om du veier mer enn 78 kg btw! (dette er positivt såklart)

Hehe, har faktisk 2 stjerner på magen :p

Syns faktisk jeg så litt feit ut, men dette kan jo ha en sammenheng med at jeg har drukket en del. Så da er det avgjort, det blir mer deff på meg. Her skal det vises blodårer og sixpack! :xmas:

Lenke til kommentar

Dag 5 - Bryst/Triceps unt Abdominals

Benk:

12 x 70kg x 2

12 x 72,5kg

10 x 70kg

Skråbenk Decline Smith:

12 x 60kg x 2

12 x 62,5kg x 2

Dips:

12 x 12 x 12

Chair Dips:

12 x 2

12 x bw + 25kg x 2

25 failure

Skullcrusher:

10 x 27kg x 2

Overheadpress:

12 x 10kg x 3

Diverse abs

Kommentar:

Bra økt. Har egentlig ikke altfor mye å legge til. Begynner med litt seriøs kardio denne uken, får å bli kvitt litt mer fett. Booyaaah

Lenke til kommentar

Dag 6 - Rygg % Biceps

Mark:

12 x 73kg x 3

Chins:

10 x 10 x 10

Kabelroing:

12 x 65kg x 3

Kabelroing 1 arm:

12 x 25kg x 3

1 arms roing:

12 x 20kg x 2

Diverse biceps

Kommentar:

Marken begynner å komme seg nå. Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøre beinhardt her idag med 12 x 80kg, men jeg får gymmen for meg selv igjen på fredag og DA blir det beinhardt :D

Har tenkt å begynne soft med bein fra og med imorgen. Kjører eget program her, med blanding av 3x3 og 5x5.

Lenke til kommentar

Dag 7 - Ben, Skulder og abz

Knebøy:

5 x 60kg x 3

3 x 70kg x 3

Utfall:

5 x 24kg x 3

Skulderpress:

12 x 28kg x 3

Arnold Press:

12 x 20kg x 3

Rear Delt Row:

8 x 16kg x 3

Diverse abz og planker

Kommentar:

Drit-økt. Sov teknisk sett 10 timer i natt, men var trøtt som et helvete når jeg sto opp. Skal på overvåking for søvnproblemer senere i år, og da blir jeg forhåpentlig kvitt driten en gang for alle.

Ellers lurer jeg på om jeg må legge bort knebøy for godt. På aller siste reppen på 70kg kjente jeg antydninger til samme skade som sist. Jeg skal prøve meg forsiktig frem et par ganger til å se.

Lenke til kommentar

Rimelig sterk Arnold-press da! 12 reps på 20kg pr hantel er rimelig sterkt på det! Synd med bøyen også. Hvordan føltes det ut under utfall?

Åpenbart jeg som er in the wrong her... Tar bare 10kg hantler på arnold, dog skal det sies at idag var en lett økt! :p

Utfall føles ok, ingen smerter i knær overhodet. Jeg vil jo trene bein, men det er ikke så sykt gøy med beinpress og utfall som knebøy.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slutt å bli så jævelig confused :p Hehe.

Dag 8 - Bryst og Triceps Lett

Benk:

12 x 60kg x 3

Skråbenk Decline Smith:

12 x 65kg x 4

Dips:

10 x 10 x 10

Chair Dips:

12 x 2

12 x bw + 10 kg x 2

27 failure

Skullcrusher:

10 x 27kg x 3

Overhead Triceps Extension (ikke overheadpress som jeg kalte det før :p ):

10 x 10kg x 3

Pushups til failure:

25

20

Kommentar:

Jævelig bra økt når det kommer til pump.

En av grunnene til at jeg har begynt å kjøre litt failure, er at jeg føler pumpen/volumøkning ikke er den samme når jeg går økter uten.

Derfor skal jeg prøve meg litt framover på lette øvelser som pushups og dips/chair dips for å se om det har noe for seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...