Primer4 Skrevet 24. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2013 Noe bra berter der nede? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2013 Noe bra berter der nede? http://www.youtube.com/watch?v=HP9iFiANNnk Spol til ca. 01:00 så får du se en jævla bra dame. Og sånn ellers, ja damene her er helt utrolige! Har trent litt sånn hipst som hapst her. Det er vanskelig å trene da alkoholen flommer. Trente rygg og biceps på onsdag, jogget igår og har tenkt å trene bryst idag. Sånn ellers, er det mange interessant observasjoner man gjør her. Sånn feks. omtrent alle har chicken legs, og å trene bein eller nedre rygg er absolutt ikke prioritert. Feks. varmet jeg opp med litt lett squat og deadlift og folk begynte å stirre. Haha funny. Ellers, er tilskuddene her en helt annen liga enn hjemme. Kjøpte 2 forskjellige, 1 whey tech strawberry banana og en big mass vanilla. Jeg var skeptisk til begge 2, men begge smaker helt sinnsykt godt. Nesten så jeg vurderer kjøpe en hel haug og sende med posten. Og til slutt, vekten min er under 80 kg. 175 lbs. Er sikker på at jeg har blitt katabol når jeg ravet i 3 døgn uten å spise. Så nå er målet mitt nådd, ned ca. 15 kg siden desember. Så spørsmålet mitt nå er om jeg skal bulke når jeg kommer hjem... Noe jeg tror det blir ja på. 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Im baaaaa-aaaaaaack ! Bryst/Triceps/Abz Benk: 10 x 65kg x 4 Benk Decline Smith: 10 x 60kg x 4 Flies: 10 x 40kg x 3 Dips: 10 x 10 x 10 Seated Dips: 10 x 10 x 10 x 10 Fransk-press: 10 x 27kg x 3 Overhead-press: 10 x 10kg x 3 Divese Abz Kommentar: Først og fremst, denne uken blir en komme-i-form-uke. Jeg ser ikke noe poeng i å hoppe inn i programmet der jeg slapp, så det naturlige er å begynne på ny. Surt, men flere dager med drikking har ikke hjulpet formen min på noen måte... Men ferie er ferie. Ellers, seated dips. Jeg har ikke prøvd denne siden jeg begynte å trene for ca. 3 år siden, og den pumpen, My... My God! Er det okklusjon?? Har alltid sett på seated dip som en kjerring øvelse, men her kan man jo kontrollere hastighet på reps og treffpunkt mye bedre enn noen annen triceps øvelse jeg tar pdd. Integrert!!! On another note, en fyr på gymmen som reppa 200 kg i markløft... Jeg mira.... Mye !! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Glemte btw å nevne at jeg prøvde Craze for første gang igår. Dette var skikkelige skuffende greier. Har lest en del om det på forumer hvor di har sagt at dette er en fullverdig erstatter for Jack3d (sidenote: di selger fortsatt Jack3d på GNC i USA... Forbudt my ass). Dette er absolutt ikke en fullverdig erstatter for noe som helst. Dette er dog min personlige erfaring med det, og jeg kjenner ingenting av Jack3d, koffein-tabletter eller store mengder redbull/burn lenger. Har en ekstra boks til overs hvis noen i stavanger er keen på å prøve det. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Øvre Rygg/Nakke/Biceps Mark: 8 x 65kg x 3 Chins: 8 x 8 x 8 Kabelroing: 8 x 70kg x 3 Kabelroing singel: 10 x 20kg x 3 Diverse skulder og biceps Kommentar: Deilig, lett økt. Trenger ikke noe særlig mer for å komme i form igjen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Craze er no dritt, man må øke doseringen med en scoop hver gang man bruker det for at det skal ha effekt. Men første gangen var awesome da Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Craze er no dritt, man må øke doseringen med en scoop hver gang man bruker det for at det skal ha effekt. Men første gangen var awesome da Qft. Kjente jack shit, ikke engang zombie-mode etterpå. Dafuq is dis shit? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Hvilke PWO's er det som river da Corey? Mulig jeg prøver en boks med noe jallagreier i sommer får å få litt ekstra energi etter typ 10-12t arbeidsdager. Kjenner jeg klarer meg fint uten det du så fint kaller "zombie-mode" nå mens skolen pågår Hva er planen din nå fremover forresten? Fortsette å deffe eller kjøre på som bare det? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Craze suger ball, smakar dritt gjer det òg...skulle ønske jack3d kom tilbake på markede med det innholdet den ein gong hadde... Mange reps tok fyren med 200kg? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Hvorfor ikke bare gå full retard og bruke: DOP! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Merkelig, jeg har da hørt mye godt om Craze. Har lyst til å prøve noe selv snart. Ebay dere handler på? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Hvilke PWO's er det som river da Corey? Mulig jeg prøver en boks med noe jallagreier i sommer får å få litt ekstra energi etter typ 10-12t arbeidsdager. Kjenner jeg klarer meg fint uten det du så fint kaller "zombie-mode" nå mens skolen pågår Hva er planen din nå fremover forresten? Fortsette å deffe eller kjøre på som bare det? Den beste PWO jeg har prøvd er 2 scoops med jack3d og 1 liten Burn. Da er du on fire, men det gir også seriøs zombie-mode. Uansett, har du ikke prøvd PWO før, er jeg sikker på at du vil kjenne et skikkelig ballespark av jack3d, craze eller animal sin. Er vel ikke vits å prøve noe jallagreier, når skikkelige greier ikke koster så mye i UK? Planen framover er jeg veldig usikker på. En del av meg vil deffe og en annen del vil bulke. Dog, har jeg fått en pangstart på treningen nå, så jeg heller imot deff. Craze suger ball, smakar dritt gjer det òg...skulle ønske jack3d kom tilbake på markede med det innholdet den ein gong hadde... Mange reps tok fyren med 200kg? Jack3d var tilbake på markedet i USA.. Går helt sikkert an å skaffe en eller annen plass (tror faktisk jeg har 2-3 bokser liggende). Fyren tok 3 x 3 x 200kg i mark. Var heller ikke svære fyren. Hvorfor ikke bare gå full retard og bruke: DOP! Hmmm, you recommend? Dagens: Bryst/Triceps Benk: 8 x 70kg x 4 Decline Benk Smith: 12 x 60kg x 2 10 x 70kg x 3 Hantelpress: 8 x 24kg x 3 Pushups: 12 x 12 x 12 Dips: 10 x 10 x 10 Seated Dips: 12 x 2 12 x 10kg x 4 Overhead Press: 10 x 10kg x 3 Kommentar: Herregud for en bra økt. Jeg fikk i meg 3.5 liter melk før treningen, kanskje dette var utslagsgivende, og jeg hadde et energinivå som bare økte og økte og det tok ikke slutt. Når jeg var ferdig kunne jeg godt holdt på 1 time til. Edit @ Akse: Kjøpte i Miami Endret 11. april 2013 av Corey Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Merkelig, jeg har da hørt mye godt om Craze. Har lyst til å prøve noe selv snart. Ebay dere handler på? Send meg pm med adresse så skal du få en 3/4 boks... Jeg merka kun noe første gangen, etter det merka jeg lite. Det er en boks som har gått runde hos kompiser som har opplevd det samme. Vi liker efedrin bedre Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 ^Efedrin-mafiaen. Lol. Corey: All PWO er jallagreier 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Hvorfor ikke bare gå full retard og bruke: DOP! jeg mener seriøst at det hadde vært sinnsykt gøy å trene etter en god dose amfetamin. da hadde man nok kunne holdt på en god stund:P tipper det blir som med jack, bare enda større effekt! men, er vel ikke like populært å diskutere virkningen av et "narkotisk"stoff (stimulant) på dette forumet:P Endret 11. april 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Send meg pm med adresse så skal du få en 3/4 boks... Jeg merka kun noe første gangen, etter det merka jeg lite. Det er en boks som har gått runde hos kompiser som har opplevd det samme. Vi liker efedrin bedre Sikker på at boksen ikke er full i weird shit som dere nordlendinger tar intravenøst nå altså? 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 ^Efedrin-mafiaen. Lol. Corey: All PWO er jallagreier Det skal du selvfølgelig få lov å mene, men jeg vil tilføye at inntak av koffein (som det jo er i PWO), kan aktivere opptilt 18% mer muskelvev ! @Akse : du boler jo uansett, så hva er nytt for deg? Hihi! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Gårsdagens: Rygg/Abz Markløft: 10 x 70kg x 3 (Ny pers?) Chins: 8 x 8 x 8 Kabelroing: 10 x 75kg x 3 Kabelroing singel: 10 x 30kg x 3 Nedtrekk: 8 x 60kg/70kg/80kg Vifte-med-tau-til-du-ikke-orker-mer: 3 x 30sek Diverse abz og oblisque Kommentar: Sinnsykt rå økt. Jeg har blitt kompis med han som jobber på gymmen, og han spurte om jeg ville bli med han og dama å trene etter at gymmen stengte. Hadde heeeeleee gymmen for oss selv! Magisk følelse! I tillegg så blir konkurranse-instinktet mitt så jævlig trigget når jeg trener med folk, så 70kg på marken føltes lett, selv om det sannsynligvis er ny pers. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Viktig og ha ett bra forhold med de som jobber på gym1 Ellers så vedder på at det bare er nevrologiske tilpasninger som hindrer deg i å dra 150+ Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Viktig og ha ett bra forhold med de som jobber på gym1 Ellers så vedder på at det bare er nevrologiske tilpasninger som hindrer deg i å dra 150+ Det er über-viktig! Jeg er rimelig sikker på at når jeg begynner løfte 5x5 og 3x3 til høsten, så kommer rekordene til å knuses. Dog, er det summer-body som står på agendaen nå og hypertrofi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå