AnewZ Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Nah, jeg presser lett en del mer enn 22kg med manualer, og jeg er langt svakere enn Beefey. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Han løfter ganske normalt i hantelpress i forhold til benkpress. Omtrent 50% totalvekt i forhold til benk, hvor har du det fra? God teknikk i hantelpress gjør at du kan løfte mer, ikke mindre. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg leste feil. De fleste løfter vel mindre i hantelpress enn benkpress. I hantelpress må du jo balansere manualene osv, det krever mye energi. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Takker for alle tips. Føler selv at teknikken er mer enn ok. Det var kanskje litt dårlig forklart på forrige side, men jeg føler jeg får lite igjen når det kommer til hypertrofi på denne øvelsen. Benk og decline/skrå nedover på smith får jeg sinnsyk pump av. Jaaa, jeg vet at pump ikke er ensbetydende med framgang, men når jeg trener et hypertrofi program så er det faktisk essensielt. Men jeg skal ta med noen av tipsene herfra til neste øvelse, og heller droppe skråbenken Nah, jeg presser lett en del mer enn 22kg med manualer, og jeg er langt svakere enn Beefey. Tæhæ! Er jeg beefy? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Rimelig beefy! Takktakk Skal ikke mer til for å motivere en stakkars kar til å ta en joggetur! Deff deff deff! 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Dag 13 - Rygg & Biceps Mark: 8 x 70kg x 3 Chins: 10 x 10 x 10 Roing: 10 x 70kg x 3 Roing 1 arm: 10 x 25kg x 3 Diverse biceps og abz Kommentar: Var helt daff når jeg våkna idag, og dette smittet jo selvfølgelig over til treningen. Var en slik trening der du lurer på i etterkant om det hadde gjort like godt å bare latt være å trene. Smertene i kneet har nå også smittet over på marken, så derfor tok jeg "kun" 8 reps istedenfor 10 som planlagt. Heldigvis er dette siste ben-økta til jeg kommer hjem igjen fra ferie (ca. 3-4 uker), så håper alt er i orden til jeg kommer him. 1 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Alt er bedre enn ingenting! Uten dårlige økter har du ikke noe å sammenligne rå økter med God chins på deg, og. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Alt er bedre enn ingenting! Uten dårlige økter har du ikke noe å sammenligne rå økter med God chins på deg, og. Veldig sant, Anaio Med forrige økt i bakhodet og dårlig søvn (gamet God of War Ascension til klokken 3:30 inatt... TOTALLY worth it), begynte økten driiiid til jeg bestemte meg for at den skulle bli bra! This is how it went: Dag 14 - Bryst og Triceps (lett) Benk: 10 x 65kg x 4 Hantelpress (ikke skrå): 8 x 24kg x 3 Skråbenk Smith Decline: 10 x 70kg x 3 Pushups saaaakteeeeeee: 10 x 10 x 10 Dips: 10 x 10 x 10 Fransk: 10 x 32kg x 3 Overhead Press: 10 x 10kg x 3 Kommentar: Første øvelse begynte dårlig, men så kortet jeg ned pausene imellom hvert sett fra 1 minutt til 30-45 sek., så fikk man fart på dyret skal du se (<-- noe danek kunne liret av seg? ). Formen er dritbra, fettprosenen kunne ligget kanskje 2-3% lavere, men nå kan ferien bare begynne for min del (tipper fettprosenen går raskt opp pga all ølen jeg skal inhalere ). "Ima Lift this shit, to my bones collapse" Endret 14. mars 2013 av Corey Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hvorfor i alle dager skal du inhalere øl? You freak Men digg med herlige økter. Blir det formbilde før turen går til US? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Hvorfor i alle dager skal du inhalere øl? You freak Men digg med herlige økter. Blir det formbilde før turen går til US? Spørsmålet du bør stille er vel heller hvorfor ikke inhalere øl? Det ska drikkas me begge hendår fra eg lande te eg lette!! Blir formbilde ja, tar en helkroppsøkt på søndag (gidder ikke trene på mandag,å sitte med gangsperr på et fly i 12 timer på tirsdag)... Just dont make fun of my chicken legs Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Foretrekker å konsumere alkohol, inhalere er for røyk o.l. Lover at jeg ikke skal Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Nå snør det her og jeg reiser til syden på tirsdag... So much win!!! Dag 15 - Rygg, Biceps & Abz (lett) Pull Ups: Oppvarming CNS 3 x bw 3 x bw + 10kg 3 x bw + 20kg 8 x 8 x 8 Roing: 10 x 60kg x 3 Roing 1 arm: 10 x 25kg x 3 Nedtrekk smalt grep: 6 x 60kg x 3 Diverse biceps og abz Kommentar: Bra økt! Ble dårlig med søvn inatt også, men greide jobbe meg igjennom økta på et bra nivå! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Bra upperbody strength på deg! Ellers må jeg si jeg er rimelig misunnelig på at du stikker til syden nå med det grævla slapseværet på sørlandet nå! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Bra upperbody strength på deg! Ellers må jeg si jeg er rimelig misunnelig på at du stikker til syden nå med det grævla slapseværet på sørlandet nå! Tæhæ, oh yeaaah! Sol, strandliv, øl og 30 grader i 2 uker nå skal smake niiiiice! Takker for upperbody-kompliment. Forhåpentligvis får jeg med en kompis på filme et rekord-forsøk imorgen (doof knows). Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Its time. Som lovet har jeg tatt formbilder idag. Alle bildene er tatt på morgenen, uten mat eller pump i kroppen. Har valgt å gjøre det slik, da jeg regner med å miste en god del vann når jeg kommer ned i varmen. Edit: til den som eventuelt måtte lure, jeg har ikke tatt noen kroppsmål på lenge, verken vekt, bf, eller mål rundt armer, bryst, mage etc. Faktisk veldig fornøyd med dette bildet, ser ikke ut som chicken legs på bildet Å ta bilde av rygg, alene, blir aldri bra... Dette er tatt i gymmen, med litt abz, bryst og tri pump: Og så... Dette er tatt i gymmen idag. 35 kg imellom beina: http://www.youtube.com/watch?v=lQYeRdPWe-Y Formen kunne nok vært litt bedre, men var uvant med så høy vekt. Dog skal jeg innrømme at jeg tror jeg kunne gått høyere opp Endret 17. mars 2013 av Corey 5 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Gaaaaaaaaiaiaiaiaiaiiaiaiaiaiaiaiiaiaiaiaiaaaaaaaainzzzzz:) 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Det ser bra ut Corey. Har du vært på deff en stund nå? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 I'd tap that! Misunnelig på ferien din. Jeg er ikke så stor. Pakk meg med? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Beist. Sterk dips! Sier ikke nei takk til å bli seende ut slik til sommeren selv. Får kose deg på ferie, rave litt for meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå