Gå til innhold

Corey v2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for alle tips. Føler selv at teknikken er mer enn ok. Det var kanskje litt dårlig forklart på forrige side, men jeg føler jeg får lite igjen når det kommer til hypertrofi på denne øvelsen. Benk og decline/skrå nedover på smith får jeg sinnsyk pump av. Jaaa, jeg vet at pump ikke er ensbetydende med framgang, men når jeg trener et hypertrofi program så er det faktisk essensielt.

 

Men jeg skal ta med noen av tipsene herfra til neste øvelse, og heller droppe skråbenken ;)

 

Nah, jeg presser lett en del mer enn 22kg med manualer, og jeg er langt svakere enn Beefey.

 

Tæhæ! Er jeg beefy? :p

Lenke til kommentar

Dag 13 - Rygg & Biceps

 

Mark:

 

8 x 70kg x 3

 

Chins:

 

10 x 10 x 10

 

Roing:

 

10 x 70kg x 3

 

Roing 1 arm:

 

10 x 25kg x 3

 

Diverse biceps og abz

 

 

Kommentar:

 

Var helt daff når jeg våkna idag, og dette smittet jo selvfølgelig over til treningen. Var en slik trening der du lurer på i etterkant om det hadde gjort like godt å bare latt være å trene.

 

Smertene i kneet har nå også smittet over på marken, så derfor tok jeg "kun" 8 reps istedenfor 10 som planlagt. Heldigvis er dette siste ben-økta til jeg kommer hjem igjen fra ferie (ca. 3-4 uker), så håper alt er i orden til jeg kommer him.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt er bedre enn ingenting! Uten dårlige økter har du ikke noe å sammenligne rå økter med ;) God chins på deg, og.

 

Veldig sant, Anaio :) Med forrige økt i bakhodet og dårlig søvn (gamet God of War Ascension til klokken 3:30 inatt... TOTALLY worth it), begynte økten driiiid til jeg bestemte meg for at den skulle bli bra! This is how it went:

 

Dag 14 - Bryst og Triceps (lett)

 

Benk:

 

10 x 65kg x 4

 

Hantelpress (ikke skrå):

 

8 x 24kg x 3

 

Skråbenk Smith Decline:

 

10 x 70kg x 3

 

Pushups saaaakteeeeeee:

 

10 x 10 x 10

 

Dips:

 

10 x 10 x 10

 

Fransk:

 

10 x 32kg x 3

 

Overhead Press:

 

10 x 10kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Første øvelse begynte dårlig, men så kortet jeg ned pausene imellom hvert sett fra 1 minutt til 30-45 sek., så fikk man fart på dyret skal du se (<-- noe danek kunne liret av seg? :p ).

 

Formen er dritbra, fettprosenen kunne ligget kanskje 2-3% lavere, men nå kan ferien bare begynne for min del (tipper fettprosenen går raskt opp pga all ølen jeg skal inhalere :p ).

 

"Ima Lift this shit, to my bones collapse"

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager skal du inhalere øl? You freak :p Men digg med herlige økter. Blir det formbilde før turen går til US?

 

Spørsmålet du bør stille er vel heller hvorfor ikke inhalere øl? :tease:

Det ska drikkas me begge hendår fra eg lande te eg lette!!

 

Blir formbilde ja, tar en helkroppsøkt på søndag (gidder ikke trene på mandag,å sitte med gangsperr på et fly i 12 timer på tirsdag)... Just dont make fun of my chicken legs :hm:

Lenke til kommentar

Nå snør det her og jeg reiser til syden på tirsdag... So much win!!!

 

Dag 15 - Rygg, Biceps & Abz (lett)

 

Pull Ups:

 

Oppvarming CNS

 

3 x bw

3 x bw + 10kg

3 x bw + 20kg

 

8 x 8 x 8

 

Roing:

 

10 x 60kg x 3

 

Roing 1 arm:

 

10 x 25kg x 3

 

Nedtrekk smalt grep:

 

6 x 60kg x 3

 

Diverse biceps og abz

 

 

Kommentar:

 

Bra økt! Ble dårlig med søvn inatt også, men greide jobbe meg igjennom økta på et bra nivå!

Lenke til kommentar

Bra upperbody strength på deg!

 

Ellers må jeg si jeg er rimelig misunnelig på at du stikker til syden nå med det grævla slapseværet på sørlandet nå! ;)

 

Tæhæ, oh yeaaah! Sol, strandliv, øl og 30 grader i 2 uker nå skal smake niiiiice! :thumbs:

 

Takker for upperbody-kompliment. Forhåpentligvis får jeg med en kompis på filme et rekord-forsøk imorgen :cool: (doof knows).

Lenke til kommentar

Its time.

 

Som lovet har jeg tatt formbilder idag. Alle bildene er tatt på morgenen, uten mat eller pump i kroppen. Har valgt å gjøre det slik, da jeg regner med å miste en god del vann når jeg kommer ned i varmen.

 

Edit: til den som eventuelt måtte lure, jeg har ikke tatt noen kroppsmål på lenge, verken vekt, bf, eller mål rundt armer, bryst, mage etc.

 

post-165859-0-80190400-1363544165_thumb.jpg

 

Faktisk veldig fornøyd med dette bildet, ser ikke ut som chicken legs på bildet :p

post-165859-0-98576400-1363544173_thumb.jpg

 

post-165859-0-71937200-1363544183_thumb.jpg

 

Å ta bilde av rygg, alene, blir aldri bra...

 

post-165859-0-53129100-1363544198_thumb.jpg

 

Dette er tatt i gymmen, med litt abz, bryst og tri pump:

post-165859-0-55245900-1363544156_thumb.jpg

 

Og så... Dette er tatt i gymmen idag. 35 kg imellom beina:

 

http://www.youtube.com/watch?v=lQYeRdPWe-Y

 

Formen kunne nok vært litt bedre, men var uvant med så høy vekt. Dog skal jeg innrømme at jeg tror jeg kunne gått høyere opp ;)

Endret av Corey
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...