Dufen Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Der jeg trente før var det en tyrker som la seg på situpsbenken og strakk hendene mot tærne som ferdigposisjon. Så når han tok situps var handflatene først vendt oppover og når han nærma seg tærne med hendene så snude han handflatene ned. Jeg stirra like mye hver gang og prøvde å forstå hva han gjorde... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Der jeg trente før var det en tyrker som la seg på situpsbenken og strakk hendene mot tærne som ferdigposisjon. Så når han tok situps var handflatene først vendt oppover og når han nærma seg tærne med hendene så snude han handflatene ned. Jeg stirra like mye hver gang og prøvde å forstå hva han gjorde... Det er slike idioter som ødelegger rytmen og miljøet i en gym. Jeg kaller det fra nå av "Gainz-fiendtlige-bros"! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Dag 6 - Bein & Abz F M L ! Begynte å varme opp på knebøyen... 3-4 første rep går fint på hver oppvarmingssett men på 5 og oppover gjør det jævelig vondt i høyre kne. Dropper knebøy, prøver meg på beinpress. Same shit. Så hele dagen i dass pga. vondt i kneet. Tror nok fotball + langtur i fjellet + jogging i helgen har kanskje herpa det litt. Så trente litt abz istedenfor... "wuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu". Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Dag 7 - Rygg & Biceps Markløft: 12 x 70kg 10 x 70kg 12 x 65kg Chins: 12 x 12 x 12 Kabelroing: 12 x 60kg 12 x 65kg x 2 Kabelroing 1 arm: 12 x 20kg x 3 + Some cørlz Kommentar: Kongeøkt. Kjente ingenting i kneet på marken, så det var det bare å fyre på. Utrolig andpusten man blir av mark med så mange reps. Ellers spilte di dritbra musikk i gymmen idag... Tror det er første gang jeg har trent uten headset der. Tror også jeg skal justere litt på fredagen, istedenfor bryst eller rygg (lett), så kan jeg kjøre pull ups og så skuldre. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Du også føkka kneet? Hoppa ned fra et tråldekk på jobb og vrei kneet igår. Gjorde vondt som ZHATAN men det ga seg etter dagens bøy og litt ekstra lakseolje Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Du også føkka kneet? Hoppa ned fra et tråldekk på jobb og vrei kneet igår. Gjorde vondt som ZHATAN men det ga seg etter dagens bøy og litt ekstra lakseolje Fåkk ja! Trodde det skulle revne under squatting igår. Heldigvis møtkje bedre allereian! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Dag 8 - Rygg, Triceps unt Biceps (and some abdominals for the beach) Pull Ups 12 x 12 x 10 Skulderpress: 12 x 36kg x 2 10 x 36kg Militærpress: 12 x 30kg 10 x 30kg x 2 Dips: 12 x 12 x 12 Fransk-press: 12 x 27kg x 3 Overhead Press: 12 x 8kg x 3 Some Curls and some Abz Kommentar: Usikker på om jeg sitter igjen med noe etter denne økten. Øvelser var merkelig tunge og jeg følte meg tom og flat under økten. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Begynnar å innta sommarformen Corey, beast! Kjør på! 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Begynnar å innta sommarformen Corey, beast! Kjør på! Uuuh yeah.. Abz 3 ganger i uken nå og beach om 3 uker Dag 9 - Bryst og Triceps + Abz Benk: 12 x 72,5kg 12 x 75kg 10 x 72,5kg 10 x 70kg 10 x 65kg Skråbenk Smith: 12 x 60kg x 4 Skråbenk Hantel: 10 x 20kg x 3 Dips: 10 x 10 x 10 Fransk-Press: 12 x 27kg x 3 OverHead-Press: 12 x 10kg x 3 Kommentar: Hadde masse å gi på benken idag, til jeg tok 75kg x 12 (rekord??), og etter det sprakk jeg som en ballong. Dog, tok jeg mer på smith-maskinen enn vanlig, så det var digg. Ellers, lurer jeg på om jeg må begynne ta time-betalt på gymmen, ettersom folk spør meg om alt slags. Idag fikk jeg spørsmål om CNS, hypertrofi, skulderpress-teknikk og fiskeoljer Enten ta timebetalt eller investere i en t-skjorte med teksten "Im not here to talk!!" Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Dag 10 - "Ben"/ Rygg & Biceps Knebøy: Oppvarming = auch Markløft: 10 x 65kg x 3 Chins: 12 x 12 x 12 Roing: 12 x 65kg x 3 Roing 1 arm: 12 x 20kg x 3 Militærpress: 8 x 30kg x 3 Diverse curls Kommentar: Høyre kne er fremdeles ikke bra, nesten verre enn sist uke faktisk. Så pga det blir det forandringer i treningen frem til jeg føler jeg kan trene bein igjen, blir en overkropp-bro! Mandag: Bryst og tri Tirsdag: Rygg, skulder og biceps Onsdag fri Torsdag: samme som mandag Fredag: samme som tirsdag Ellers, Sykt vanskelig det er å omstille seg når du har visualisert en hard benøkt til en rygg økt. Fikk en absurd pump i nedre rygg, noe som var noiz. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Hmm, var helt sikker på at jeg logget her igår... Ah well, here it is: Dag 11 - Bryst og Triceps Lett Benk: 12 x 65kg x 3 Skråbenk Smith: 12 x 60kg x 3 Dips: 12 x 12 x 12 Fransk Press: 12 x 27kg x 3 Overhead Triceps press: 12 x 8kg x 3 Diverse abz Kommentar: Bra økt, selv om vekta er lavere. Trenger ikke høy vekt når repsa er så lange, da kan man få alt til å føles tungt ut. Dag 12 - Øvre Rygg/Skulder Lett Oppvarming Markløft Pull Ups: 10 x 10 x 10 Kabelroing: 12 x 60kg x 3 Kabelroing singel: 12 x 20kg x 3 Diverse skulder-øvelser Kommentar: Bra økt. Merkelig hvor mye pump man får når man bruker sakte reps. Er ENDELIG ferdig med 10-12 reps perioden på 3 uker, neste uke børjar 8-10 reps! Kan nesten ikke vente!! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Prøvd dips med vekter? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Prøvd dips med vekter? Trodde nå du av alle hadde fått med meg at jeg har prøvd det? Dips: 10 x bw + 15kg x 3 Er dog tungt nok når man skal ta sakte reps x 12. Prøver kanskje 10 kg neste uke når jeg skal ha 8-10 sakte reps. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Er det RYP du trener for tiden? Mtp. periodiseringen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 Er det RYP du trener for tiden? Mtp. periodiseringen Han trener etter OT sitt hypertrofiprogram. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 Oppsett 2,Dag 12 - Bryst/Triceps Benk: 10 x 72,5kg x 2 10 x 75kg x 2 8 x 70kg Skråbenk Smith: 10 x 60kg x 5 Hantelpress: 10 x 22kg x 3 Dips: 10 x 10kg + bw x 3 Franskpress: 10 x 30kg x 3 Overheadpress: 10 x 11kg x 3 Kommentar: Herlig å børje på 10 reps istedenfor 12. Alt føles mye lettere ut, samt det er deilig å slenge på ekstra vekter. Ellers vurderer jeg å bytte ut hantelpress med noe annet. Jeg er sikkert den eneste i hele verden som føler jeg ikke får noe som helst igjen for å bruke denne øvelsen... Ingenting ekstra pump, ikke noe særlig gains (føler jeg selv) og blir heller ikke særlig sliten av det. Kan godt være det er noe her jeg ikke mestrer, men slik det er pdd. så er denne på utfasing nivå! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 Du løfter jo forferdelig lett i hantelpress i forhold til benken da, hvis du ikke blir sliten er det vel bare å prøve å slenge på noen kilo? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 Du løfter jo forferdelig lett i hantelpress i forhold til benken da, hvis du ikke blir sliten er det vel bare å prøve å slenge på noen kilo? Ja, det er nettopp det. Det er litt vanskelig å forklare, men jeg føler ikke nok av muskelen blir aktivert slik som i skråbenk smith, da kjenner jeg hele brystet brenner (på en god måte) når jeg løfter... På hantelpress kjenner jeg ingenting. Bør kanskje droppe skråen, og gå tilbake til vanlig hantelpress (ser NÅ at jeg har skrevet hantelpress når det burde være skrå.. jaja). Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Han løfter ganske normalt i hantelpress i forhold til benkpress. Teknikk er veldig viktig i hantelpress, og jeg ser folk gjøre det feil i 90% av tilfellene. Dropp vektene slik at overarmene er 45 grader i forhold til overkroppen, altså rundt brystvortene. Fokuser på å jobbe med brystmuskelen, og ikke gå lenger ned enn ca 90 grader i albueleddet. Sjekk ca 1:15 her: http://youtu.be/OjuiE8qjiaQ?t Endret 11. mars 2013 av Akse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå