Corey Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Kanskje dette sier deg noe? Altså failure - og til og med NEGATIVE reps gir STOR påvirkning på nervesystemet - og når du da kommer tilbake neste trening vil du utføre med lavere kraft, da kroppen trenger veldig lang hvile tid. Du sier jo selv at du har gått ned 7 kg, så det spiller jo også en rolle. Samt at "det smalt i brystet" noen dager etter den voldsomme økten din hehe. Hold tilbake med to lette økter, spis - og så prøv tren en tung, men prøv og ha 1-2 reps minst på lager, da kan du trene oftere og du slipper og gå slike smell igjen Det er det som er så herlig med loggbok online, slik at ting som kanskje ikke er like åpenbart for deg selv atm, er åpenbart for andre. Takk for observasjonen Bein/Abz Knebøy: 5 x 85 kg x 3 Her glemte jeg meg helt ut... skulle selvfølgelig ta 5 set, men kom ikke på det før jeg hadde begynt på neste øvelse. Beinpress: 5 x 140kg x 4 Lunges: 5 x 32kg x 3 Diverse abz and oblisque øvelser Kommentar: Tilbake på pf-hesten, så energinivået mitt var så som så idag. Ble dritirritert når jeg glemte meg helt ut på knebøyen og lot dette gå utover beinpressen Vurderer å legge til en til tyngre bein-øvelse, da jeg som regel er helt fin i beina når jeg går hjem... Noen tanker? Har prøvd frontbøy, men denne er pdd. umulig for meg å fullføre. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2013 Rygg/Biceps Kabelro: 8 x 85kg x 3 Ny PR!! Kabelro 1 arm: 8 x 32,5kg x 3 Pull Ups: 6 x 6 x 6 Biceps Curl: 8 x 14kg x 2 8 x 12kg x 2 Skulderpress: 8 x 30kg x 3 Kommentar: Tror det var en dååårlig ide å trene idag. Følt meg dårlig hele dagen, sitter her nå med en gryende feber. Har alltid likt å tro at jeg er "så flink til å lytte til kroppen min", men siste uken har vel vist det totalt motsatte. Har kasta innpå med kalorier og c-vitaminer for å kanskje dempe det litt. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2013 For å bli frisk burde du kutte helt ned til PSMF for å bli frisk fortere. Du blir mongo syk de to første dagene så plutselig er du helt frisk... Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 6. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2013 Bulgarsk utfall river greit, anbefales. Ellers er det vel ikke så uvanlig å forsøke å trene selv om man er litt halvdårlig, av og til går det jo bra Spis, drikk, slapp av - profit. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2013 Bare det å komme seg på trening og løfte litt lett er deilig selv om man er syk. Har dog hatt noen ganske syke økter selv om jeg var mildt forkjølet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2013 @doof : skal sjekke det ut. Kan passe meg bra da beachbodyen må være på plass snart @anaio: bulgarsk utfall huh? Skal teste det ut @akse: har hatt noen skikkelig rå økter med litt grudge i systemet, dog idag fristet det mer å legge seg under dyna Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Sitter her med feber, men hva gjør vel det når jeg har bestilt billetter til verdens beste by og festival idag: http://www.youtube.com/watch?v=Z0oFyO4jFr8 Jealous much? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Så herlig! Skal til LA og se på hus mafiaen om en måned, blir nok digg Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Så herlig! Skal til LA og se på hus mafiaen om en måned, blir nok digg Nois Di spiller sin siste konsert noensinne på Ultra. Blir nok krem ! Edit: Er det btw coachella?? Endret 7. februar 2013 av Corey Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Blir sikkert sinnsykt det ja. Er på Masquerade Motel. Ikke at det sier meg noe Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 @Akse: Når jeg spør om du skal på coachella så mener jeg verdens beste festival i LA Bryst/Triceps Benk 10 x 75kg x 4 Skråbenk Hantel: 10 x 22kg x 3 Decline Benk Smith: 10 x 60kg x 3 Dips: 10 x bw + 15kg x 3 Smalbenk i Smith: 8 x 50kg x 3 Franskpress: 10 x 32kg x 3 Triceps Kickback: 8 x 8kg x 2 Kommentar: FY FAAEEEN JEG HATER Å VÆRE SYYYYYYK !! Har ligget strekk ut på sofaen siden torsdag, og er ennå ikke 100% frisk... men nå skal jeg tvinge driten ut! Økten var ok (bortsett at jeg var svak som faen), fikk en massiv pump i undersiden av triceps (som jeg også etterlyste). Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Sitter her med feber, men hva gjør vel det når jeg har bestilt billetter til verdens beste by og festival idag: Jealous much? Får jeg lov å spørre ca pris på en slik tur? Er sykt keen på å dra, men sliter med å få med folk.... Endret 11. februar 2013 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 Får jeg lov å spørre ca pris på en slik tur? Er sykt keen på å dra, men sliter med å få med folk.... Ja, seff. Alt avhenger av din egen lommebok, selvfølgelig. Jeg vil anslå at hvis man vil gjøre det billigst mulig kan man greie det rundt 15.000. Da har jeg inkludert fly = ca. 4000 kr, hotell = ca. 10.000 og festivalpass = ca. 1000 kr. Da er du der i ca.2 uker. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 God bedring! Økta så da bra ut Alle økter kan dessverre ikke være like bra, men alt bidrar jo. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 Har du begynt å skrive vekta på hver hantel i hantelpress? 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 God bedring! Økta så da bra ut Alle økter kan dessverre ikke være like bra, men alt bidrar jo. Thank you so very møtsj! Jeg tror jeg skal kjøre kun hypertrofi framover på upper-body, så da blir jo øktene i mine øyne "dårlige" uansett. Reiser jo tross alt snart Har du begynt å skrive vekta på hver hantel i hantelpress? Jah... Etter massivt press så ga jeg etter Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Gikk på gymmen, prøvde meg på noen lette knebøy, gikk rett til hælævætæ, gikk til legen, fikk diagnosen "bihulebetennelse", er atm. på pencilin. FFFFFFF MMMMM LLLLLLLLLL ! Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Har du prøvd nesehorn? En lege anbefalte dette når jeg slet med det samme. Utrykket mitt var Men tror jeg ble fortere frisk av det, pluss det dempet smerten veldig mye. Følger med på loggen din pluss andre medlemers skriverier. Gøy å lese å se hvordan fremgangen er. Kudos til dere. Endret 13. februar 2013 av WaterMarked Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Har du prøvd nesehorn? En lege anbefalte dette når jeg slet med det samme. Utrykket mitt var Men tror jeg ble fortere frisk av det, pluss det dempet smerten veldig mye. Følger med på loggen din pluss andre medlemers skriverier. Gøy å lese å se hvordan fremgangen er. Kudos til dere. Jeg har fått noe nesespray ifra legen min, men har helt angst imot å bruke noe slikt i nesen min Ellers, gøy at du følger med. Gjør det litt gøyere å logge Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Har hatt AAALTFOOOR mye fritid i det siste, så det jeg har gjort er å lese igjennom Olympiatoppen-skrivet som Dukien la ut for en stund siden. Pga. det har jeg tweaket litt på programmet mitt og komt frem til dette: Anbefalte øvelser Hypertrofi program - langsomt tempo Mandag: Benk Skråbenk med hantler Skråbenk decline Smith Dips/Smal Benk Fransk Press Overhead Triceps Triceps Kicback Tirsdag: Knebøy Bein Press Lår Curl/Lunges Tåhev Abz Onsdag: Chins Nedtrekk/Pull Ups Roing + 1 arms Nedtrekk mot bryst + skuldre Torsdag fri Fredag: Markløft Chins lett Roing lett + 1 arms + biceps Uke 1-3 På Bryst/Bein 5 set- 10-12 reps Pause 1-2 min Rygg/Triceps/Biceps 3-4 set- 10-12 reps Pause 1-2 min Uke 4-6 Bryst/Bein 5 set 8-10 reps Pause 1-2 min Rygg/Triceps/Biceps 3-4 set- 8-10 reps Pause 1-2 min Uke 7-9 Bryst/Bein 5 set 6-8 reps Pause 1-2 min Rygg/Triceps/Biceps 3-4 set- 6-8 reps Pause 1-2 min Notater: -Karbo og Proteiner før og etter trening, karbo med høy Glykemisk Indeks som feks. banan. -Første måltid ca. 30 min etter trening med 1 gram karb pr kg kroppsvekt og 10 gram essensielle aminosyrer. -1 banan er ca. 20 gram karb -Sjokolademelk inneholder 10 gram essensielle aminosyrer, derfor ideelt etter trening. - 2 gram protein pr kg kroppsvekt - 5-8 gram karb pr kg kroppsvekt -Supersett for maximal hypertrofi (1-2 reps før failure). -Kan trene oppimot 6 sett på hypertrofi (1-2 min pause mellom hver sett) Boooyaaaa! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå