Gå til innhold

Corey v2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deload Rygg

 

Markløft:

 

6 x 80kg x 3

 

Supersett Pull Ups Overhåndsgrep - Underhåndsgrep - Chins:

 

4 x 4 x 4

 

Kabelroing:

 

10 x 65kg x 3

 

Kabelroing 1 arm:

 

8 x 25kg x 3

 

Militærpress:

 

8 x 30kg x 3

 

Skulderpress:

 

8 x 32kg x 3

 

Front Raise:

 

8 x 8kg x 3

 

Rear Delt Row:

 

6 x 16kg x 3

 

Nedtrekk Bredt grep, kun for showoff:

 

6 x 60kg

6 x 70kg

6 x 80kg

 

 

Kommentar:

 

Helt grei økt. Lurer på om det finnes folk som studerer hvilke øvelser jeg gjør, for nå er det en haug med folk som kjører Decline benkpress (ikke spesielt i seg selv, men ingen andre enn meg har bygd den benken slik :p ), tmw nedtrekk, 1 arms kabelroing, rear delt row, osv. Morsomt det da...

 

Var et par noobs tyrkere som trodde di var kongen på haugen, spes da di holdt på med nedtrekk og 40 kg. Øyene ble svære da jeg viste dem hvordan det skulle gjøres :p

Lenke til kommentar

Show-offs er jo the shit. Ingenting hjelper på motivasjonen mer enn å være bedre enn noen (kynisk nok) :D Bra økt!

 

Haha, Oh Yeah :D Få ting er deiligere enn når du når du er the shit i gymmen.

 

Sånn ellers har jeg cheat day idag. Det har, til nå innebært dette:

 

0,7 l cola

1 stk. party platter på Egon

1 stk. 300 gram tex mex burger på Egon

1 stk. Oreo-cake på Egon

1 bløtkokt egg

1 pose Lays Thai Sweet Chili Chips

En hel haug med vann.

 

I tillegg har jeg fått 1 time sportsmassasje... Ooooooh yeeeeaaaaah. Hvorfor har jeg ikke gjort dette oftere?

 

Til info: Konkurransen er avblåst. Han har fått problemer med skuldrene, så var like greit å avblåse.... Med andre ord : JEG VANT!

Lenke til kommentar

Igår: Bein

 

Knebøy:

 

5 x 70kg

5 x 80kg

3 x 90kg

3 x 100kg

 

3 x 90kg x 5

 

6 x 70kg x 3

 

Beinpress:

 

6 x 120kg x 3

 

Idag: Bryst/Triceps

 

Benk

 

3 x 90kg

3 x 100kg

 

Negativ Rep

 

5 x 110kg

 

6 x 90kg x 3

 

Suicide

 

Hantelpress:

 

8 x 56kg x 3

 

Decline Benk i Smith:

 

8 x 70kg x 3

 

Dips:

 

8 x bw + 15kg x 3

 

Smalbenk i Smith:

 

8 x 60kg x 4

 

Triceps Kickback:

 

8 x 10kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Jævlig rå økt. Hadde 2 spottere med meg så kunne ikke la sjansen gå fra meg med suicide og negativ rep. Hadde tenkt å ta negativ reps på 120 kg i benken,men 110 holdt plenty.

 

Vekta er btw nede på 85 kg, altså 7 kg ned på under 1 mnd. Derfor har jeg gjort en liten justering siden jeg jobber sent denne uken: Jeg kjører bodybuilder diet (et proteinmålted hver andre time) denne uken, og faster når jeg jobber tidlig. Skeier ikke ut på noen måte, jeg bare spiser kylling og/eller shakes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pussy-dybde

Pussy-pad

Pussy-joggesko

også går han ut på feil vei? (eller ser det bare slik ut?)

 

JESUS

 

Fine økter da corey, stå på :)

 

Haha, ja han går faktisk ut feil vei :D hva i all verden holder han på med??

 

Takketakk! Begynner bli bra på bein nå føler jeg. Har planer om å presse fram noen perser førstkommmende uker :)

Lenke til kommentar

Rygg/Skulder

 

Pull Ups:

 

CNS

 

5 x bw + 10kg

5 x bw + 20kg

 

6 x bw + 10kg x 3

 

Kabelroing:

 

8 x 80kg x 3

 

Kabelroing 1 arm:

 

8 x 30kg x 4

 

Nedtrekk Smalt Grep:

 

8 x 60kg x 3

 

Militærpress:

 

8 x 30kg x 3

 

Traps-raise:

 

10 x 10kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Bra økt, hadde på forhånd bestemt meg for å presse ut en hel haug med juice i ryggen idag, noe jeg så absolutt fikk til på roingen. Er sykt gåen i skuldre og nedre rygg så markløft utgikk.

Lenke til kommentar

Bryst/Tricep/Bicep

 

Benk:

 

3 x 90kg x 2

 

Smalt til i høyre bryst her, så valgte å avslutte.

 

Decline Benk Smith Maskin:

 

10 x 70kg x 3

 

Smalbenk Smith Maskin:

 

6 x 65kg x 3

 

Dips:

 

8 x bw + 15kg x 3

 

Triceps Kicback:

 

8 x 10kg x 4

 

Some cørls for teh gørls

 

 

Kommentar:

 

Veldig bra økt, selvom brystet sluttet å fungere på benken. Har en form nå som jeg er helt sykt fornøyd med.

 

Broscience Alert:

 

Det kan være at jeg har gått glipp av noe veldig fundamentalt, men dette bodybuilder-diet greien er tydeligvis noe kroppen min digger. På bare 5 dager har jeg gått opp 3 kg, og jeg har ikke spist annet enn kylling, melk, shakes (whey/prozyme) + andre protein-måltider. Har ikke følt så mye på styrken, men jeg går rundt med en evig pump.

Framgangen er rimelig enkel: innta et måltid på ca. 30-40 gram proteiner hver andre time. Jeg har kommet lett over 200 gram hver dag på dette. Jeg antar at kroppen min ikke greier å innta enorme mengder proteiner (har lagt shaker med 100+++ proteiner før), ettersom jeg ikke har vært i nærheten av den følelsen jeg har fått denne uken.

 

Er pga dette veeeldig usikker på om jeg skal kjøre pf neste uke eller bare gi beng og fortsette 1 uke til med dette... Time vill shåw.

Lenke til kommentar

Sterk dips, hvor langt ned går du? 3kg på 5 dager = mye vannvekt. Husker jeg riktig så gikk vel du ned ganske mye også en periode? Uansett, imponerende form og vekter på deg for tiden! Keep it p

 

Jeg prøver å stoppe skuldrene rett før di går under albuen (if that makes sense). Det blir så veldig tight i skulder-området hvis jeg går under.

 

Neeheeei, det var en curlbro som sa at jeg hadde gått opp 3 kg muskler på 1 uke :p

Har gått ned 7 kg på pf i januar, så det er nok fett ut, vann inn ;)

Lenke til kommentar

Bryst/Triceps

 

Benk:

 

4 x 90kg Dafuq

 

6 x 80kg x 3

 

Decline Benk Smith:

 

10 x 70kg x 3

 

Dips:

 

8 x bw + 20 kg x 3

 

Smal Benk Smith:

 

8 x 60kg x 4

 

Skullcrusher:

 

8 x 32kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Drittøkt. Superbowl må nok ta mye av støyten for at det ble en dårlig økt.

 

Ellers er det veldig rart at jeg har blitt svakere i benk. Lurer på hva det kommer av...

Lenke til kommentar

Benk

 

3 x 90kg

3 x 100kg

 

Negativ Rep

 

5 x 110kg

 

6 x 90kg x 3

 

Suicide

 

Kommentar:

 

Jævlig rå økt. Hadde 2 spottere med meg så kunne ikke la sjansen gå fra meg med suicide og negativ rep. Hadde tenkt å ta negativ reps på 120 kg i benken,men 110 holdt plenty.

 

Vekta er btw nede på 85 kg, altså 7 kg ned på under 1 mnd. Derfor har jeg gjort en liten justering siden jeg jobber sent denne uken: Jeg kjører bodybuilder diet (et proteinmålted hver andre time) denne uken, og faster når jeg jobber tidlig. Skeier ikke ut på noen måte, jeg bare spiser kylling og/eller shakes.

Benk:

 

3 x 90kg x 2

 

Smalt til i høyre bryst her, så valgte å avslutte.

Benk:

 

4 x 90kg Dafuq

 

6 x 80kg x 3

Kommentar:

 

Drittøkt. Superbowl må nok ta mye av støyten for at det ble en dårlig økt.

 

Ellers er det veldig rart at jeg har blitt svakere i benk. Lurer på hva det kommer av...

 

 

Kanskje dette sier deg noe? Altså failure - og til og med NEGATIVE reps gir STOR påvirkning på nervesystemet - og når du da kommer tilbake neste trening vil du utføre med lavere kraft, da kroppen trenger veldig lang hvile tid. Du sier jo selv at du har gått ned 7 kg, så det spiller jo også en rolle. Samt at "det smalt i brystet" noen dager etter den voldsomme økten din hehe. Hold tilbake med to lette økter, spis - og så prøv tren en tung, men prøv og ha 1-2 reps minst på lager, da kan du trene oftere og du slipper og gå slike smell igjen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...