Gå til innhold

Corey v2

Anbefalte innlegg

Har drukket 1-3 liter melk hver dag så lenge jeg kan huske. Tipper jeg startet å drikke en liter eller mer om dagen da jeg var 12-13 år. Altså, 10 år :wee:

Litt morsom matte:

Si jeg har drukket en liter om dagen i 10 år, da er det snakk om 3650 liter melk som har gått igjennom systemet :tease:

Edit: Sorry for at vi sporer helt av i tråden din, Corey!

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har drukket 1-3 liter melk hver dag så lenge jeg kan huske. Tipper jeg startet å drikke en liter eller mer om dagen da jeg var 12-13 år. Altså, 10 år :wee:

Litt morsom matte:

Si jeg har drukket en liter om dagen i 10 år, da er det snakk om 3650 liter melk som har gått igjennom systemet :tease:

Fytti h.. Kanskje vi bør investere i 10 kuer? DST-meierier?

Lenke til kommentar

En ku, kua, flere kuer, alle kuene :tease:

Faktisk sier vi "kydene" der jeg kommer fra !

Rygg/Bein

Markløft:

5 x 60kg

5 x 70kg

5 x 80kg

3 x 90kg

2 x 100kg

2 x 110kg

1 x 120kg

Knebøy:

5 x 60kg

3 x 70kg

3 x 80kg

3 x 90kg

3 x 100kg Ny PR!!

1 x 110kg Ny PR!!

Kabelroing Lett:

8 x 60kg x 3

Kabelroing 1 arm:

8 x 25kg x 3

Biceps Curl 1 arm:

8 x 13kg x 3

Kommentar:

Kjapp å grei økt. Skal i 50 årslag senere, så gadd ikke drepe kroppen helt.

Overraskende lett 110 kg i bøy var. Problemet mitt er ikke at jeg blir trøtt i beina, men at jeg blir trøtt i ryggen på bøy. Må kanskje trene mer planke og core + få litt mer kondis møjligen...

Lenke til kommentar

Dette forumet er rart... Når man sier "KU" feil så rabler folk, men når man perser i knebøy = nobody cares :p

Bryst/Triceps

Benk:

8 x 85kg x 3

Skrå Hantelpress:

8 x 56kg x 3

Incline Smith Benk:

8 x 70kg x 3

Dips:

8 x bw + 15kg x 3

Skullcrusher:

8 x 32kg x 3

Triceps Kicback:

10 x 8kg x 4

Kommentar:

Morgenvekta var på 87.8 kg dag, så ca. 4 kg ned. Blodårer har begynt å vise seg på nye steder, blant annet på brystet er det en svær en som cockteaser meg. Benk er tungt på kcal-underskudd, så ikke forvent så mye her framover. Imorgen er det beeein! Knebøy begynner mer å mer å bli min favorittøvelse!

Lenke til kommentar

Har ikke du di største gønzå i dst?? Hva mer skal du bygge? :p Og hva er planen for deff??

@anewz : 11 uker til med bulk da? Mirin!!

Hehe.

Det blir vanlig underskudd med noe mer sport for min del. Fortsetter styrketreningen som vanlig, legger bare om til trening lengre fra failure.

Lenke til kommentar

#DenFølelsen når du dagen før gleder deg til beinøkta, hele dagen på jobb gleder deg til beinøkta, så når du setter igang så er det like lite futt i beina dine som bomull. Hadde tenkt å ta 3 topp sett, 5x5 mellom sett og 3 x 8 hypertrofi sett på knebøyen. This is how it went:

Bein/Abz

Knebøy:

3 x 100kg

5 x 90kg

3 x 90kg

5 x 80kg x 3

Lunges på benk:

5 x 40kg x 5

Lunges:

5 x 24kg x 3

Diverse Aaaaaabdominals øvelser.

Kommentar:

Bajs økt. Kom en dass bort til meg når jeg akkurat hadde blitt ferdig med første sett av lunges på benk å spurte "holder du på med racket?" med en jævla ufyselig tone. Som om dagen min ikke var piss fra før av, så svarte jeg "HVA ser det ut som??" Hadde tenkt å ta 3 sett, men tok 2 ekstra med ekstra lange pauser pga han var en jævla asshole.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Impliserer du noe doofen? :p

Rygg/Biceps

Markløft:

6 x 80kg

6 x 90kg

4 x 100kg x 2

3 x 110kg

Pull Ups

8 x 8 x 8

Kabelroing:

8 x 70kg x 3

Kabelroing 1 arm:

8 x 25kg x 4

Nedtrekk smalt grep:

8 x 60kg x 3

Tmw nedtrekk:

8 x 20kg x 3

Hammercurl drop set

Kommentar:

Hadde med meg en kompis å trente idag. Merkelig hvor mye lettere alt føles når du trener med folk. Tror det har noe med at konkurranse-instinktet trør til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...