Gå til innhold

Corey v2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg tøyer jo ut muskler som jeg ikke har brukt i nylig utført styrketrening, så det er vel ok?

Feks. igår trente jeg rygg og biceps, så tøyet jeg ut triceps og bryst. På fredag tenkte jeg tøye ut rygg litt å på mandager skal jeg tøye ut bein.

 

Som sagt, bare for å se om det har noe for seg :)

Lenke til kommentar

Men jeg tøyer jo ut muskler som jeg ikke har brukt i nylig utført styrketrening, så det er vel ok?

Feks. igår trente jeg rygg og biceps, så tøyet jeg ut triceps og bryst. På fredag tenkte jeg tøye ut rygg litt å på mandager skal jeg tøye ut bein.

 

Som sagt, bare for å se om det har noe for seg :)

 

Ja vel, trodde du akkurat hadde trent bryst og tri jeg. Da vil det nok ha en positiv effekt ja.

Lenke til kommentar

Deload Ben/Skulder

 

Knebøy:

 

5 x 70kg x 3

 

Walking Lunges:

 

8 x 32kg pr. fot x 3

 

Skulderpress:

 

8 x 32kg x 4

 

Front Raise:

 

8 x 8 kg pr. arm x 3

 

Rear Delt Rows:

 

8 x 10kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Deload ass... Hadde mye mer å gi på knebøyen og skulderøvelsene idag. Herlig følelse.

 

Skal faktisk kaste en grandis inn i ovnen nå (ja, på deload så tillater jeg meg en grandis).

Lenke til kommentar

Bryst/Tricep

 

Benk:

 

3 x 100kg x 2

3 x 105kg

 

Skråbenk (med hodet nedover) smith maskin:

 

8 x 70kg x 3

 

CNS hoppe pushups:

 

20 x 18

 

Smalbenk:

 

5 x 65kg x 4

 

Fransk Press:

 

8 x 35kg x3

 

Skullcrusher:

 

7 x 37kg x 4

 

Triceps Kickback:

 

8 x 11kg x 4

 

 

Kommentar:

 

Helt ok økt. Har vært så bortskjemt med spotter di siste 3-4 benk-øktene, at jeg følte jeg ikke turte gi bånn gass idag. Har også sovet "for lenge" inatt, hele 11 timer å følte dette ga utslag. Kom aldri skikkelig igang.

Lenke til kommentar

Bein/Skulder

 

Knebøy:

 

5 x 80kg x 3

 

Lunges:

 

5 x 32kg x 5

 

Skulderpress:

 

8 x 36kg x 4

 

Rotator Cuff:

 

8 x 20kg x 3 pr. arm

 

Front Raise:

 

6 x 8kg x 3

 

Some curls in the cabel machine:

 

8 x 45kg x 4

 

 

Kommentar:

 

OK økt. Begynner bli lenge siden jeg hadde en killer nå.

 

Var en løk som kom bort til meg å lurte på hvorfor jeg gikk i sokkelesten når jeg løftet knebøy. Han brukte selv nike shox. Han forstod heller ikke hvorfor jeg gikk så lavt, han gikk selv "så lavt" at han kunne sette seg på en benk...Oh the humanity.

Lenke til kommentar

Er det nødvendig å trene rotator cuff så tungt? Selv trodde jeg det bare var en støtte/oppvarmingsøvelse for skuldrene? Selv tar jeg 1,25kg i hver hånd og tar en 20-40 reps før typ benk/militærpress etc.

 

Hmm, det har jeg ikke noe formening om faktisk. Jeg har ikke trent spesifikt denne øvelsen noe særlig, å synes 20kg var lett (dog i kabel-maskin). Varmer også opp med 2.5 kg x 10 før andre skulder-relaterte øvelser.

Lenke til kommentar

Bryst/Triceps

 

Benk:

 

3 x 100kg

5 x 95kg

8 x 90kg

 

Incline Benk Smith (med hodet nedover):

 

8 x 70kg x 3

 

Speed Knebøy:

 

8 x 60kg x 3

 

Dips:

 

10 x 10 x 10 x 10

 

Skullcrusher:

 

8 x 32kg x 3

 

Triceps Kickback:

 

8 x 8 kg pr. arm x 3

 

 

Kommentar:

 

Benken har aldri føltes så tung som den gjorde idag. Kanskje brystet trenger en liten pause/deload.

Hadde innstilt meg på 5 set, 3 reps x 100 kg idag... Hadde nok faila på set 2. Kuk....

Lenke til kommentar

Grei benk det vell? Begynnar å ta deg igjen men :D

 

Kan du ikkje ta fri fram til etter nyttår, kroppen har vell godt av ein liten restart? Nå trenar eg ca 1 gong i veka, og fortsatt har eg bittelitt framgang. Er det lenge sidan du kjørte deload forresten?

 

Vurderer benk-deload, men hadde jo deload på alt annet bare et par uker tilbake.

 

Kan være mange faktorer som spiller inn, blant annet julehelvete pga jeg jobber. Mye stress og piss.

Lenke til kommentar

Jul jul jul jul jul.

 

Nei jeg har ikke giddet å trent igår eller idag, men har fått i meg nok mat vil jeg påstå.

Igår: 3 liter h-melk, 1 proteinshake, 1.5 liter cola, en haug med ribbe + dessert.

Idag: 1 liter h-melk, hummer, breiflabb, krabbe, kamskjell, 5 0.33 cola flasker (unntak siden det er jul), 3 øl, caramell-pudding + diverse kake. Har planer om å kverke 1 liter med h-melk til + en shake. Så er det trening imorgen!

 

OH YEAH!

Lenke til kommentar

Mistet litt motivasjon til logging. Er nok pga lite økning og lite gainz.

 

Trente knebøy og bein på torsdag, mark, rygg og biceps på fredag og bryst å triceps idag.

 

Anysways, her er målene for 2013:

 

- Ripped as Fuark. Vekta ligger steady på 90 kg, så målet må bli å komme under 80 kg. Alt dette før mai.

- 140 kg i benk, 160 kg i mark, 150 kg i bøy.

- Etter mai er det bare å gi gass igjen med bulk. Vekta opp til 95-100kg.

- Større armer enn Anews/anus!

Lenke til kommentar

Gief me a break, jeg var liten gutt når jeg kom på navnet. Skulle ha Anew pga wow, men det var alt oppbrukt så z ftw :p

 

Men under 80kg? Da teller det ikke om du har sixpack engang, skinny bitch.

 

160 i mark klarer du innen september, så du må sikte høyere enn det (medregnet deffing dette da samt litt slakk trening i sommerferien ;) )

 

Ellers ser det bra ut!

Lenke til kommentar

Gief me a break, jeg var liten gutt når jeg kom på navnet. Skulle ha Anew pga wow, men det var alt oppbrukt så z ftw :p

 

Men under 80kg? Da teller det ikke om du har sixpack engang, skinny bitch.

 

160 i mark klarer du innen september, så du må sikte høyere enn det (medregnet deffing dette da samt litt slakk trening i sommerferien ;) )

 

Ellers ser det bra ut!

 

Lol. Kan ikke for det, men hver gang jeg sier navnet ditt blir det utalt "anus" :p

 

Jeg synes under 80kg er et helt ok mål. Jeg hadde skinnypack når jeg veide 60kg men den forsvant når jeg passerte 70kg-ish. Blir spennende å se hva lavere bf vil gjøre. En av tingene jeg gruer meg mest til er å bli litt svakere (dette er jo ikke en selvfølge, men regner med litt nedgang i børjan). Har tenkt å lage en youtube-video med fremgangen her, så ditta ble spanande.

 

PS: Slakk trening i sommerferien? Jeg har sommerferie i mars, er derfor jeg skal deffe :D

 

Fortvil ikke corey. Alle har eller kommer til og komme til et sted der alt stopper opp for en stund, samme har faktisk skjedd meg med markløft og benkpress. Bare ikke gi opp treninga så ;)

 

Det er veldig frustrerende. Men helt normalt!

 

Ja vet.. Jeg har bestilt nye protein tilskudd fra protein fabrikken å skal bli enda mer nazi på hva jeg trykker i meg. Har gått helt agurk på cola inntaket i julen å føler dette har bidratt til det negative.

 

Slutte å trene blir det ihvertfall Aldri !! :)

 

 

Anyways, Godt Nyttår Folkens! Måtte 2013 gi strong-man resultater og masse gainz!!!

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...