Gå til innhold

Corey v2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mmmm, akkurat det jeg trengte. Hairy armpits...

Sånn ellers, her er dagens økt med feber.

Øvre Rygg/Lats/Biceps

Pull Ups:

5 x bw + 5 kg x 2

5 x bw + 7,5kg x 3

Prøvde meg på et par forskjellige ro-kombinasjoner for å se om jeg traff bedre.

Roing under bryst:

5 x 70kg x 5

Roing midt på bryst

5 x 70kg x 3

5 x 60kg x 2

T-bar-row

6 x 40kg x 4

Tmw enhånds nedtrekk:

8 x 20kg pr. arm x 3

Kabel Preacher Curl:

8 x 45kg x 3

Kabel Preacher Curl pr. arm:

8 x 20kg x 2

8 x 17,5kg x 2

Kommentar:

Helt ok økt. Holdt på å svime av et par ganger, spes på t-baren... Satser på feberen er borte imorgen.

Lenke til kommentar

Jeg regner med du kjører overhåndsgrep på pull-ups? I så tilfelle kan jeg anbefale deg å prøve underhåndsgrep hvor du ikke kjører øvelsen helt opp, men i området hvor du kjenner det tar i lats. Det funker veldig bra.

Hvordan tar du t-bar rows forresten? Har dere eget apparat eller noe?

Lenke til kommentar

Jeg regner med du kjører overhåndsgrep på pull-ups? I så tilfelle kan jeg anbefale deg å prøve underhåndsgrep hvor du ikke kjører øvelsen helt opp, men i området hvor du kjenner det tar i lats. Det funker veldig bra.

Hvordan tar du t-bar rows forresten? Har dere eget apparat eller noe?

Nei, jeg kjører underhåndsgrep. Jeg byttet til det da jeg ikke fikk mere progresjon på overhånds.

Jeg lager en slik når jeg tar T-bar:

http://www.youtube.com/watch?v=j3Igk5nyZE4

• Liker 1
Lenke til kommentar

Auraight, its challenge time Bitchez!

En kompis av meg (som fikk meg til å begynne å løfte) har utfordret meg til en show off nå i januar. Hvor vi skal måle hverandre på benk, mark og knebøy!

Så kan være treningene framover blir litt annorlunda, da jeg ikke har tenkt å tape dette!

For å slå han må jeg sannsynligvis klare 120 kg i benk, 130kg i mark og 130kg i knebøy! Wish me luck :p

Lenke til kommentar

@Anewz: Marken har jeg god tro på, men på bøyen så er jeg happy så lenge jeg greier parallell, selv om jeg kjører A2g nå :p

@Akse: Enig, 5x5 er den foretrukne måten. Jeg tror jeg skal kombinere med 3x3, slik som jeg gjør på mark nå.. Få litt mengdetrening på spesifikt disse 3 øvelsene.

Lenke til kommentar

Bryst/Triceps

Benk:

Oppvarming NS

2 x 105kg Ny PR!!

Kom et svært beist av en estlender bort til meg å sa "I can see that you can lift this more times! Let me spot!"

4 x 105 kg med litt hjelp på siste rep Ny PR!!

5 x 95kg Ny PR!!

5 x 90kg

Samme fyr kommer bort igjen, å roper å gauler.

8 x 90kg med litt hjelp på siste rep Ny PR!!

Wtf just happened............

Hantelpress:

3 x 30kg

3 x 34kg

5 x 34kg x 3

Franskpress:

8 x 32kg x 4

Skullcrusher:

8 x 32kg x 3

Triceps Kickback:

8 x 10kg pr. arm x 3

Kommentar:

WOW for en økt. Var helt overbevist om at dette kom til å bli en møkkaøkt, etter jeg har vært syk og i tillegg sov jeg dritdårlig i natt.

I tillegg har jeg funnet ut i henhold til "konkurransen" at jeg trener bryst/triceps på mandager, øvre rygg og biceps på onsdager og knebøy, mark og benk på fredager, med litt mengde på spesifikk bøy og mark.

Må greie presse inn en dag med skulder, traps og oblisque i tillegg, men det tar jeg på dagsform.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I helvette for en rå benk, sånn passe jelly på der. Hvorfor trene obliques btw? Tøysetrening ;)

Gracias :p Hadde drøyt med krefter idag,så burde kanskje prøvd meg på 115kg eller noe, men det får jeg spare til januar.

Trener oblisque fordi det er gøy. Gjør meg ingenting å trene det :p

Lenke til kommentar

Øvre Rygg/Biceps

Pull Ups:

Oppvarming CNS

3 x bw + 5kg

3 x bw + 10kg

3 x bw + 15kg

3 x bw + 20kg

5 x bw + 10kg x 3

5 x bw + 7,5kg x 2

Roing Nedre Bryst:

5 x 80kg x 5

Roing midt på bryst:

5 x 70kg x 3

6 x 60kg x 2

T-Bar-Row:

5 x 50kg x 5

Tmw Enhånds Nedtrekk:

6 x 22,5kg x 4 pr. arm

Preacher Kabel Curl:

8 x 40kg x 4

Kommentar:

Meeh... Er det bare jeg som synes å trene rygg er utrolig kjedelig? Føler det lyser av meg at jeg synes dette er dølt når jeg går rundt på senteret. Lite progresjon, ser ikke så mye forskjell i speilet osv.

Lenke til kommentar

Jeg syns draøvelser suger, fordi det føles så mye enklere å skvise ut en rep til når du presser en vekt.. Men forskjell i speilet ser du da virkelig, nakke, lats osv :)

Hehe, mogleg... Mitt hovedproblem er at jeg har mye mindre progresjon her, enn på alt annet. Da synes jeg det er vanskelig å finne noe særlig mening med det. Når får vi se dine formbilder kevs? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...