Corey Skrevet 16. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Øvre Rygg/Lats/Biceps Pull ups: 8 x 8 x 8 x 8 Roing smalt grep: 5 x 80kg x 5 Nedtrekk smalt grep: 5 x 70kg x 3 T-bar Row: 8 x 40kg 8 x 45kg x 3 Tmw enhånds nedtrekk: 8 x 20kg x 4 Kabel Preacher Curl: (denne er faktisk ganske bra anewz ) 8 x 40kg x 4 Kabel Preacher curl pr. arm: 8 x 20kg x 4 Kommentar: Løk som jeg er glemte jeg at jeg skulle kjøre 5x5 på første øvelse. Hehe! Ellers må fredager være den internasjonale kvartbøy-med-pussypad-og-ikke-rydd-opp-etter-deg-dagen, for MY GAWD så mye fuckarounditis det var på senteret idag! Sånn ellers, bra økt! Lenge siden jeg har lagt ut bilder av ryggen.. Begynner ligne på noe. Bli kvitt noe fett så tror jeg det blir enda bedre : 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Satan for en rygg. Ser jeg henger en del etter der ja! Hehe, tror jeg også må prøve den der preacherkabelcurl tingen my man Elander anbefalte om den tar så bra som du også sier. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Satan for en rygg. Ser jeg henger en del etter der ja! Hehe, tror jeg også må prøve den der preacherkabelcurl tingen my man Elander anbefalte om den tar så bra som du også sier. Cornelis Elander IS THE SHIT!!!! <--- ironi Gleder meg til å deffe, for å få frem litt mer muskler bak der. Når skal du begynne poste formbilder? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Om du minner meg på det skal jeg gjøre det om rett over en mnd! Da har jeg fått meg ny mobil som det er mulighet til å ta bilder med Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Lurk lurk... Gratulerer med 100kg i alle de 3 store! Noen mål før jul? Personlig så kommer jeg mest sannsynlig ikke til å klare målene mine, da jeg gamer for mye for tiden, sliter også med en helt mongo rygg Bra rygg, btw! Blir alltid overrasket da jeg ser bilder av deg. Forventer at du ser ut som en gammel harding når jeg ser profilbildet ditt Endret 16. november 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 @Anewz: Det skal jeg huske! Gratulerer med 100kg i alle de 3 store! Noen mål før jul? Personlig så kommer jeg mest sannsynlig ikke til å klare målene mine, da jeg gamer for mye for tiden, sliter også med en helt mongo rygg Bra rygg, btw! Blir alltid overrasket da jeg ser bilder av deg. Forventer at du ser ut som en gammel harding når jeg ser profilbildet ditt Hahhaha! Kanskje jeg er så gammel? Målet mitt til jul var 95-100 kg kroppsvekt, men tror jeg kan drite i det. Nåla beveger seg ikke, samme faen hvor mye jeg spiser. Ellers har jeg tenkt å prøve meg på 115 kg i benk, pluss kanskje 110 i bøy og 120 i mark. Alt avhenger selvfølgelig av dagsform. Perfekt unnskyldning for å game black ops 2: Dårlig rygg! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Jo, kanskje det! Ja, synn at dagsform har mye å si for løftene. Kunne ønske man hadde like mye trøkk hver eneste økt! Høres greie ut de målene da. Nei er du gal, Cod hadde jeg aldri spilt uansett form! Her går det i wow 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Får en pluss for wow. Banker COD så langt ned i støvlene at det ikke er rettferdig engang. Spiller det ikke selv lenger, men det har etterlatt et stort tomrom i meg. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Trenger litt curlcompetanse, har jeg kommet til rett gunshow? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Trenger litt curlcompetanse, har jeg kommet til rett gunshow? At your service Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Bryst/Triceps Benk: Oppvarming NS 102,5kg x 2 Ny PR!! 5 x 92,5kg x 3 Ny PR!! 5 x 90kg x 2 Hantelpress: 5 x 56kg x 4 Skråbenk Hantel: 8 x 40kg 8 x 44kg x 3 Smalbenk: 5 x 70kg x 5 Franskpress: 8 x 35kg x 4 Ny PR!! Skullcrusher: 8 x 35kg 8 x 32,5kg x 3 Triceps Kickback: 8 x 11kg pr. arm x 2 8 x 10kg pr. arm x 2 Kommentar: Forbanna jævla bra økt med tanke på at jeg drakk på lørdag. Var forberedt på en dass-økt så puncher jeg inn 3 nye rekorder. Regner med en smell senere i uken, but who the fuck cares. Har også funnet ut at det kanskje er lurere å trene skuldre på leg-day, da jeg bruker mye krefter her. Får se hvordan det går på onsdag. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 (endret) At your service Ok, here goes: Har du noengang klart å curle for styrke? Jeg opplever at curls er digg og pump og glede med 20kgs stang og ~15 reps, men å curle tungt eller prøve å øke noe særlig i vekt på de store settene går bare utover teknikken. Det blir mer SLIT, men kontakt uteblir fullstendig. Så curler kanskje det samme nå som jeg gjorde for 3 år siden.. Any thoughts? edit: Fin benk Jelly. Endret 19. november 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Ok, here goes: Har du noengang klart å curle for styrke? Jeg opplever at curls er digg og pump og glede med 20kgs stang og ~15 reps, men å curle tungt eller prøve å øke noe særlig i vekt på de store settene går bare utover teknikken. Det blir mer SLIT, men kontakt uteblir fullstendig. Så curler kanskje det samme nå som jeg gjorde for 3 år siden.. Any thoughts? edit: Fin benk Jelly. Litt usikker på spørsmålet ditt: Du lurer på hvordan øke i styrke på feks. curls? Først og fremst; hvorfor curler du isåfall vekt x 15 reps? Og hvor mange set? Personlig har jeg hatt god erfaring på mine iso-øvelser (volum og styrke) med å senke antall reps (kjørte jo 3 x 10 før, nå kjører jeg 3 x 8) uten failure. Når du da greier/mestrer 3 set x 8 reps x vekt så øker du. Og hvis styrke er først og fremst der du føler du skorter, hvorfor ikke kjøre 5x5 en periode? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Hva trenger en styrke i curls for? 5x5 med bicepscurl? Tror jeg hadde ledd meg ihjel hadde noen på senteret kjørt det Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Hva trenger en styrke i curls for? 5x5 med bicepscurl? Tror jeg hadde ledd meg ihjel hadde noen på senteret kjørt det Jo sterkere man er, jo lettere er det å bygge volum Men ja, jeg ser poenget ditt En fin video om temaet, litt utenfor men mye det samme: http://www.youtube.com/watch?v=re7F-kTIGI0&list=UU0ASolYU_Yh3yShLFQC0stg&index=18&feature=plcp Endret 19. november 2012 av Corey Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Hva trenger en styrke i curls for? 5x5 med bicepscurl? Tror jeg hadde ledd meg ihjel hadde noen på senteret kjørt det Tanken er at man vil vel ha belastningsprogresjon uansett hva man trener, og det er vanskelig uten å øke i styrke før eller senere.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Ben/Skulder/Oblisque m/feber Knebøy: 5 x 70kg x 2 5 x 75kg x 3 Markløft: 3 x 60kg 3 x 70kg 3 x 80kg 3 x 90kg 3 x 100kg 3 x 110kg Ny PR!! 3 x 80kg 3 x 60kg Militærpress Hantel: 5 x 40kg x 5 Rear Delt Row: 8 x 20kg x 3 Dumbbell Side Bend: 10 x 16kg x 3 uten stopp 20 x 16kg 10 x 20kg x 3 Kommentar: Sykt drit å få feber nå som jeg får gode resultater. Får håpe jeg ikke blir satt like langt tilbake som di forrige gangene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Grattis med ny PR i mark! Kommer seg Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Grattis med ny PR i mark! Kommer seg Danke! Tenk hva jeg hadde klart uten feber idag Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Grattis med pers! Du begynner å komme farlig nærme mine pers... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå