Corey Skrevet 7. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 DELOAD Markløft/Øvre rygg/Biceps Markløft: 8 x 60kg x 3 Roing Smalt grep: 8 x 60kg x 3 Roing Bredt grep: 8 x 55kg x 3 T-bar Row: 8 x 40kg x 3 Biceps Curl: 8 x 25kg x 4 Biceps Curl concentration: 8 x 12kg pr. arm x 3 Hammer curl: 8 x 10kg pr. arm x 3 Biceps curl okklusjon: 8 x 20kg x 3 Biceps concentration curl okklusjon: 8 x 8kg pr. arm x 3 Hammer curl okklusjon: 8 x 8kg pr. arm x 3 Knebøy: 8 x 40kg 8 x 50kg Kommentar: Veldig bra økt ! Herlig med deload! Dette okklusjon-greiene er noe heavy shit. Satane så tungt lette vekter blir. Fikk all the wrong kinds off looks når jeg begynte teipe bicepsen Må få mer gaaaainz på biceps. Treffer mer på vanlig stang enn ez på bicepsen, synd at stengene kun går opp til 25 kg (jeg NEKTER å curle i squat-racket!). Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Trenger ikke rack for å curle vel, har dere ikke ekstra olympiastenger på senteret? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 EZ-stang som kun går opp til 25 kg? Kva slags pinglegreier er det? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Det er vel smal ferdigladet flatstang som går opp til 25kg slik jeg skjønte Corey? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Det er vel smal ferdigladet flatstang som går opp til 25kg slik jeg skjønte Corey? Dat is correct! EZ-stengene har jeg loadet 40 kg på, men greier ikke treffe biceps skikkelig med dem. Har 3 olympia-stenger på senteret. Tror jeg må begynne bruke den ene snart Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Sjelden jeg kommer til gymmen å ikke vet hva jeg skal trene. Så idag ble det litt variert, pluss at jeg fikk prøve 2 nye øvelser. Skulder/Lats/Traps/Biceps/Triceps Deload Overhead press: 8 x 30kg x 4 Deload Militærpress hantel: 5 x 18kg pr. arm x 5 Rear Delts Row: 8 x 16kg x 4 Enarms TMW Nedtrekk: 8 x 30kg 8 x 25kg x 2 8 x 20kg Så TMW gjøre denne i deres seneste logg, å ble veldig nysgjerrig på den da den skulle "squeeze the lats", noe den også gjør! Denne skal implementeres!! Upright Row: 8 x 22,5kg x 3 Biceps Curl Olympiastang: 8 x 30kg x 4 Preacher Curl kabel (Anewz ) : 8 x 40kg x 4 Fransk Press: 10 x 32kg x 3 SkullCrusher: 8 x 32kg x 3 Triceps Kickback: 8 x 10kg x 3 Kommentar: Magisk økt! Fikk pump på alle di riktige plassene! Dette har nok med deloaden å gjøre, da jeg nesten eksploderte av energi! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Haha, keep up the curling! Link til TMW sin nedtrekk-variant?? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Haha, keep up the curling! Link til TMW sin nedtrekk-variant?? Sitter på jobb og har ikke tilgang til youtube her, men det skal være den seneste treningvideoen deres (tror den heter yeeeaaah lats and biceps etc.). Alternativt kan jeg edit den inn når jeg kommer hjem Btw, den preacher cabel curl treffer biceps som satan! Endret 9. november 2012 av Corey Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Duh, det visste jeg jo! Hollywood-guy er jo ripped og har biceps som en Gud Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Er denne treningsplanen et resultat av kroppsmåltråden eller? Curls for the gurls. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Er denne treningsplanen et resultat av kroppsmåltråden eller? Curls for the gurls. Så jævlig! Kan ikke leve med å ha så små gunz! 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Er det en ting jeg hater, så er det når folk blir behandlet urettferdig. Derfor avslutter jeg mitt engasjement i DST og andre treningstråder/treningslogger. Jeg gidder ikke mingle i forum der folk blir behandlet forskjellig fordi di er på godfot med moderatorer og/eller admin. Dette er lavmål for et forum på denne størrelsen. Jeg vet ikke om jeg kommer til å oppdatere denne tråden mer, isåfall blir det for egen loggføring. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Hva er det jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Jeg sier som dette forumets flotte admins: Du som en 3. part bruker har ikke rett til å få informasjon om mer konkrete vurderinger som lå til grunn for vurderingen. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 Mandag: Bryst/Skulder/Triceps Benk: Oppvarming NS: 2 x 100kg 5 x 90kg x 5 Hantelpress: 5 x 28kg x 3 Miltiærpress med hantler: 8 x 36kg x 3 Rear Delts Row: 8 x 16kg x 3 Smalbenk: 5 x 70kg x 4 Franskpress: 8 x 32kg x 3 Skullcrusher: 8 x 32kg x 3 Triceps Kickback: 8 x 11kg pr. arm x 4 Kommentar: Den følelsen når det kommer folk som jobber på senteret bort til deg og sier "Du har jo blitt dritsvær siden du begynte her!" Så begynner di å spørre meg om tips ang. kosthold, treningsprogram etc. Haha, You mirin cardio bunnies??!! Ellers så smalt det som bare satan i venstre lat når jeg skulle løfte vektene opp til hantelpress. Dette hemmet litt treningen, men føler økten var mer enn godkjent! Har fått 2 pakker med mealtech ifra tech nutrition idag. Grunnen til dette er at jeg sliter med å få i meg nok mat (dårlig tid til å lage middag osv.), så planen er at jeg skal greie å presse denne inn på dager hvor slike ting skorter. Sånn som idag feks. har jeg vært på hockey kamp, spist pizza på stadion (nei, det er ikke cheat day idag) og allikevel presset i meg 2 slike bad boys allerede! Det smaker dog HOOOOOR! 3 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Haha! Mealtech funker bombe! Har vært på ramma 3 ganger idag (ny pers!!) og jeg kjenner en runde til! In other news: gårsdagens økt. Ben/Brachialis/Ymse Knebøy: 1 x 100 kg Ny PR!! 5 x 75kg x 3 Markløft: 5 x 60kg 3 x 70kg 3 x 80kg 3 x 90kg 3 x 100kg Ny PR!! Lunges: 5 x 36kg pr. fot x 3 Hammer preacher kabel curl (did I invent something new? ) : 8 x 40kg x 4 Hammer preacher kabel curl pr. arm: 8 x 15kg x 3 Upright Row: 8 x 27kg x 3 Dumbbell side bend: 8 x 20kg x 4 pr. side Dumbbell torso twist: 10 x 16kg x 3 Kommentar: Nå er jeg oppe på 100kg i både benk, mark og knebøy! STOLT!! Ellers trente jeg oblisque for første gang idag noe som var veldig interessant. Elsker hvordan den river! This can be good! Endret 15. november 2012 av Corey 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 At du når 100 i benk før knebøy og markløft seier litt om at du har trent lite bein. Uansett godt jobba. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Godt jobba! Er imponert over at du ligger så høgt oppe på benk i forhold til bøy/mark... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Benchbro4life Rekner dog med at mark/bøy vil fyke i fra benken nå snart. At du har høyere 1RM enn meg i bøy liker jeg heller ikke! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Danke danke, everyone! Har jo bare trent bein, fast, i under 2 måneder, mens brystet har 2 år og 5 mnd. på seg Elsker benken, anewz... Kan ikke noe for det Har jo 110 i mark (og benk), og knebøyen på 100 kg var easy peasy, så skal ikke se vekk ifra at det blir flere 1rm framover! Har også investert i boken "Deadlift Dynamite" av Andy Bolton (har verdensrekorden i markløft). Kan være lurt for meg å få noe skikkelig info, istedenfor å tråle diverse forum etter guruer. Det lille jeg til nå har lest er skikkelig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå