Thor - God Of Thunder Skrevet 17. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2012 Kan nesten garantere at dei bieffektane kjem av at du ikkje får i deg nok vatn. Opptak av vatn får ein uansett om ein responderar på det eller ikkje, ettersom eg har skjønt. Men uansett, better safe than sorry. Kreatin er billig, iallfall frå utlandet, så kjør på! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2012 Kan nesten garantere at dei bieffektane kjem av at du ikkje får i deg nok vatn. Klar over det, men jeg får jo i meg mer enn 4 liter vann hver dag, så synes det er litt merkelig. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2012 Eg drakk rundt 6-8 liter om dagen tenker eg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2012 Er det nødvendig med sånne ekstreme mengder vatn? Mitt væskeinntak kjem i stor grad frå anna enn vatn. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2012 Neinei, drakk kanskje rundt 3L vatn, 1,5L Pepsimax, 1L mjølk. Meir vatn på dagar eg trenar mykje. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg og er litt skeptisk til hvorfor man absoulutt skal helle innpå litervis med vann hver dag, det er jo vann i all mat, og andre drikker har jo mer næring osv. Selv drikker jeg kanskje ett glass eller to om dagen, og har ikke vondt i hodet eller noe sånt... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2012 Brukar du kreatin Lynx? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Øvre Rygg/Biceps Pull Ups Overhåndsgrep 2 x bw + 15kg PR ! 8 x bw + 5kg x 2 PR ! 8 x bw x 2 Chins: 8 x 8 x 8 Smal Nedtrekk: 8 x 65kg x 3 Bent Over Row: 8 x 60kg x 3 On arm Row: 5 x 30kg pr. arm x 3 Biceps Curl EZ: 8 x 27kg x 4 Biceps Concentration curl: 8 x 12kg pr.arm x 3 Forarm something something: 8 x 15kg x 4 Kommentar: Another day, another record. "Nerve stimuli" funka som en bombe på pull ups. Is this a magic formula? 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 Bryst/Skulder/Triceps Benk: Oppvarming nerve-stimuli 8 x 85 x 3 8 x 87,5 Hantelpress: 5 x 64kg x 3 Overhead-press: 8 x 40kg x 3 Rear Delts Row: 8 x 12kg x 4 Dips: 10 x 10 x 10 Fransk: 8 x 27kg 8 x 32kg x 3 Skullcrusher: 8 x 32kg 8 x 29,5kg x 3 Triceps Kickback: 8 x 10kg pr. arm x 3 8 x 8kg pr. arm x 3 Kommentar: Skuffet over benken idag. Hadde tenkt å begynne med 87,5kg men safet og gikk ned til 85. Så jo at dette var en tabbe da jeg prøvde meg på 87,5kg på siste settet og gikk lett som en plett. Ellers må fransk press være en av di farligste øvelsene out there. Har 2 ganger nesten snapped all my shit up når jeg utfører den. En annen observasjon er at jeg ikke liker å trene sent. Begynte treningen 18:30 idag pga mellomvakt på jobb. Jeg følte meg tung nesten hele økta. Det hjalp heller ikke på at gymmen var overcrowded som det sang etter. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Ben/Biceps/Nakke Knebøy: 3 x 80kg 5 x 70kg x 3 Markløft: 5 x 60kg 5 x 80kg 3 x 90kg 3 x 100kg PR ! 1 x 110kg PR ! Legg-øvelse ala Furious Pete: 3 x 80kg x 3 Biceps Curl: 8 x 27kg x 3 8 x 32kg 5 x 32kg Biceps Incline: 8 x 22kg x 3 Biceps Concentration: 8 x 14kg pr. arm x 2 8 x 12kg pr. arm x 3 Upright Row: 8 x 27kg x 3 Kommentar: Laaaaaawd så tung kroppen min er om dagen. Tror nesten uke blir en deload med protein-overdose og svømming. Ellers må jeg trene mer curls for gørls da jeg føler triceps er mye større enn biceps/ta igjen anews Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) ^Haha! Har ikke noe særlig til biceps jeg heller. Aldri trent biceps mer enn 2 øvelser i uka siden jeg begynte å trene mer seriøst. edit: Men grattis med ny markløft rekord. Hvor tungt føltes det ut? Med din størrelse må du jo garantert ha mye mer inne! Endret 24. oktober 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 edit: Men grattis med ny markløft rekord. Hvor tungt føltes det ut? Med din størrelse må du jo garantert ha mye mer inne! Hva faen mener du med "en på min størrelse" Hehe! Takktakk! Det føles helt ok ut egentlig, spesielt med tanke på at jeg føler jeg har 10-15 kg ekstra inne. Men dette er relativt nye øvelser for min del, så jeg vil heller safe meg opp enn å gå på en smell Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Hehe, at så stor du er burde du ha mer å gå på! Og det sier du jo at du har også. Ser forresten den! Føler meg ikke helt komfortabel med å løfte tungt i markløft jeg heller. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2012 Øvre Rygg/Biceps Pull Ups: Oppvarming NS 2 x 16,5kg PR ! 8 x bw + 6,5kg x 2 PR ! 8 x bw + 5kg Chins: 8 x 8 x 8 Smal Nedtrekk: 8 x 60kg x 3 Bent Over Row: 8 x 50kg 8 x 55kg x 2 T-Bar Row: 8 x 40kg 8 x 50kg x 3 Biceps Curl EZ: 8 x 27kg x 4 Biceps Concentration Curl: 8 x 14kg pr. arm 8 x 13kg pr. arm x 2 8 x 11kg pr. arm x 2 Kommentar: Ny rekord i pull ups, dog var det bare 1,5 kg ekstra... Turte ikke gå all inn på bent over row og nedtrekk idag, pga jeg kjente det stakk i korsryggen. Da er det lurere å gå ned 5-10 kg. Ellers føler jeg T-bar row treffer mye mer enn bent over row. Herlig følelse. On another note: var ei dame som gjorde knebøy rett bak meg...Ei HOOOOOOOT dame. Fy faen dårlig gjort. Mister jo all konsentrasjon! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 27. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2012 T-bar er fantastisk, og mykje lettare å få til god teknikk framfor barbellrows! Grattis med ny pers Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2012 T-bar er fantastisk, og mykje lettare å få til god teknikk framfor barbellrows! Grattis med ny pers Elsker T-bar! Det som er så drit er at du må "lage" en egen der jeg trener, med olympia-stang og ymse ekstra saker. Får prøve å kjøre den litt ekstra framover! On another note, neste uke skal jeg ta en hard uke igjen. Så skal jeg ha en skikkelig deload/bulk uke etter det. Mandag: Knebøy, benk, triceps = alt 3/4 x 8 Tirsdag: Mark, pull ups, chins, biceps = alt 3/4 x 8 Onsdag: Fri Torsdag: samme som mandag, bare 5x5 Fredag: samme som tirsdag, bare 5x5 Blir interessant å se om det har noe effekt 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Knebøy/Bryst/Skulder/Triceps Knebøy: 8 x 60kg x 3 Benk: Oppvarming NS 8 x 85kg x 3 Hantelpress: 8 x 48kg x 3 Overhead Press: 8 x 35kg x 3 Rear Delts Row: 8 x 12kg x 3 Franskpress: 8 x 32kg x 3 Skullcrusher: 8 x 32kg x 3 Triceps Kickback: 8 x 10kg x 3 Kommentar: Meget bra økt. Var veldig spent på hvordan kroppen ville reagere med å ta knebøy før alt det andre, og kjente lite til ingen forskjell. Kun på skulderøvelsene la jeg merke til at det var tyngre. Ellers var jeg nok litt forsiktig på feks hantelpress, skull og fransk. Her skal det legges på mer Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Har lest ein eller anna plass at det er gunstig å ta knebøy før alt anna pga produksjonen av testosteron. Produksjonen øker under tunge beinøvingar, og får ein veldig positiv effekt på alt du trenar etterpå. Hugsar ikkje kor eg leste det, men grunnen til at eg tek knebøy først, er fordi det er dritt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Alltid knebøy først ja. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Alltid hovedøvelser først ja, grunnen til det er at det krever mer - og er som sagt hovedøvelse. Støtte øvelser der etter, som er svakheter fra hovedøvelsen. Eller svake muskler. Etter tunge baseløft blir jo alt annet lett etter uansett Ellers bra løft corey! Monster benk. stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå