Gå til innhold

Corey v2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bryst/Skulder/Tricep

Benk:

Oppvarming opp til 80kg

1 x 90

1 x 100

1 x 110 !!! Ny Pers!! :D

Arbeidssett

8 x 85kg x 2

8 x 82,5kg

Hantelpress:

5 x 64kg x 2

5 x 60kg x 2

Decline Benk i smith:

(det står på apparatet at stanga veier 15 kg, så jeg skriver det, så kjerring jeg er!)

8 x 65kg x 3

Overhead Press:

8 x 40kg x 3

Dumbbell Rear Delts Row:

8 x 20kg x 2

8 x 16kg

Fransk Press:

8 x 32kg x 3

Triceps Kickback:

8 x 10kg pr. arm x 4

Kommentar:

RROOOOAAAAAWWWRRR! For en form på benken idag! Hadde sovet ganske dårlig i natt pga 8 timer biltur hjem fra oslo igår, og var trøtt i ryggen så trodde at hele økta kom til å gå i dass! Men faderi å faderullan dei så jævla mye krefter jeg hadde! Trente også med en kompis som spottet, noe som garantert hadde litt å si!

Prøvde også franskpress, siden han insisterte, og den traff akkurat der på tricepsen jeg har vært litt på jakt etter (undersiden)! Tror jeg bytter ut skull med denne!

Lenke til kommentar

Grattis med godt løft. Det var absolutt 1RM?

Må sei eg elskar franskpress. Prøvd triceps extension?

Det var en tilnærmet perfekt 1RM. Drita fornøyd med det!

Har prøvd triceps extension, men får vondt i skulderen av den. Så jeg har kjørt mer isolasjon istedenfor :)

Lenke til kommentar

Hantelpress:

5 x 64kg x 2

5 x 60kg x 2

Drøy hantelpress.

Du tenker vel ikke at jeg holder 64 kg i hver hånd? :p

Det er tross alt totalvekten (tror jeg har nevnt det før her inne) :)

Det var faktisk rekord dette også, blir bare sterkere og sterkere i hantelpress for hver uke :D

Edit: laif

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Hehe, stusset litt over det ja! Du er hvertfall sykt sterk i benkpress kontra hantelpress da. Forrige gang kjørte jeg 5x64x4 i hantelpres - men jeg makser såvidt 80 i vanlig benk tror jeg.

Takktakk :)

Det kommer nok av at jeg begynte ganske seint med fokus på hantelpress. Men det er på full fart oppover nå !!

PS: Når jeg skriver :

Hantelpress:

5 x 64kg x 2

Så betyr det: 5 reps x 64kg x 2 set ;)

Lenke til kommentar

Hehe, stusset litt over det ja! Du er hvertfall sykt sterk i benkpress kontra hantelpress da. Forrige gang kjørte jeg 5x64x4 i hantelpres - men jeg makser såvidt 80 i vanlig benk tror jeg.

64 kg hantler eller 64 kg totalt? :p

Garantert 64kg totalt. På mitt treningssenter finnes det ikke 60 kilos manualer en gang.

Lenke til kommentar

64 kg hantler eller 64 kg totalt? :p

64kg totalt ofc. Ettersom Corey bruker det latterlige greiene her inne måtte jeg gjøre det samme :p

Lenke til kommentar

64kg totalt ofc. Ettersom Corey bruker det latterlige greiene her inne måtte jeg gjøre det samme :p

Hvem du kaller latterlig, pingle :tease: Hehe neida. I min verden synes jeg det er rart at man ikke beregner hele vekta når det faktisk er brystet som 1 muskel man trener. Hadde man feks. curla 1 vekt pr. arm så hadde jeg (og gjør) skrevet vekta på den armen/foten etc. Kanskje det bare er jeg som er rar :p

Lenke til kommentar

Bein/Nakke

Knebøy:

5 x 60kg x 3

5 x 65kg

Markløft:

5 x 60kg

5 x 70kg

5 x 80kg

Leg Press Disc Load:

8 x 100kg x 3

Lunges på benk:

5 x 36kg pr. fot x 3

Upright Row:

8 x 37kg x 3

Shrugs:

8 x 56kg x 3

Kommentar:

Drittøkt! Med tanke på hvor bra mandagen var, så var dette en gedigen nedtur. Følte jeg jallet rundt med fuckarounditis. Har sovet dårlig 2 netter på rad, så dette kan selvfølgelig ha noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...