Gå til innhold

Corey v2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:tease:

Kan du ikke bare deloade til 40-50 kg, også kjører du 5x5 1-2 ganger i uken hvor du fokuserer på og gå ned til parallel eller lavere.

Også øker du 5kg for hver økt. Da blir du vandt til vekten, så blir du heller ikke redd for tyngre vekter etterhvert som ukene går.

For et par mnd siden så startet jeg på 50-60kg fordi kneet var helt mongo vondt, kjørte i går 5x5 på 105kg, uten noen smerter i det heletatt.

Det siste settet var også til litt under parallel, det gikk kjempe lett uten knebånd.

-Enda jeg er en tynn jævel på 73-75kg :)

Har racket du kjører bøy i noe som tar imot stanga om du går for lavt? Isåfall så er det hvertfall ikke noe å være redd for, da det værste som kan skje er at du ikke kommer deg opp igjen :)

Fuck psyken, den må overvinnes!

Lenke til kommentar

Syns personlig det er best å ta knebøy før markløft. Men har meir fokus på knebøy vell og merke.

Når eg kjem til markløft løftar eg heller ikkje 5x5 på maks, men 1x5.

Aaah, ja jeg har sett at folk bruker pyramide på markløft. Dog, har jeg som regel kjørt 3x5 med topsett i midten. Uansett, takk for tipset :)

Lenke til kommentar

I helvette du har sterk benk i forhold til bøy og mark! Hva ligger vekta på?

Takk I guess :p Implementerte jo først ukentlig bein-trening for 2-3 uker siden, så ligger nok laaaangt bak med tanke på at jeg er inne i mitt tredje treningsår. Det rare er at jeg ikke forstår hvordan jeg greide meg uten :D Vekta ligger på 90kg. Tenkte deffe ned til 78-80 kg i januar.

Lenke til kommentar

Høhø, fotballtreninger var vel nok ben-trening amirite? :tease:

Oooh yeeah :wee:

Good news everyone! Har akkurat fullført en økt uten så mye som et gram med mat i kroppen. You wanna know why? For jeg forsov meg til tannlegen og gikk rett på trening etterpå!

This is how it went down!

Øvre Rygg/Bicep

Pull Ups underhåndsgrep:

5 x 5 x 5 x 5 x 5

Prøvde et nytt grep. Mah Gawd så mye lettere det ble. Føler jeg har et svakt grep, noe jeg spesielt legger merke til på mark men dette var jo en ny verden!

Chins:

4 x 8

Supersett Kabelroing Bredt grep/Nedtrekk smalt grep:

8 x 55kg - 8 x 55kg

8 x 50kg - 8 x 55kg

8 x 50kg - 8 x 50kg

Dette var SÅ MYE tyngre enn jeg kunne forestilt meg. Fikk en magisk pump dog.

Bent Over Row:

8 x 50kg x 4

Dumbbell Rear Delts Row:

8 x 16kg x 3

Bicep Curl EZ:

8 x 27kg

8 x 32kg x 3

Bicep curl Concentration:

8 x 10kg x 3

Kommentar:

Følte ingenting særlig under treningen at jeg ikke hadde spist. Men ser nå at jeg kanskje var litt svakere på bent over row og supersettet. Overall en kjempeøkt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...