Corey Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Da er Sats fremdeles uaktuelt! Kommer til å ødelegge ryggen hvis jeg kjører markløft der.. Du skal ikke over på Bjørns snart da? Vurderer det seriøst å begynne der, da jeg får rabatt pga jeg kjenner en som jobber der. Eneste som foreløpig holder meg igjen på SATS er at det alltid er lite folk + badstu. Elsker badstu! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Tror jeg lander på Bjørns, må bare få jobben til å roe seg litt.. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvis en av dere begynner på Bjørns hadde det vært kjekt om dere kom og hilste på meg . Jeg trener som regel mandager, onsdager og fredager. Det er mitt smukke ansikt i avataren min, så dere kjenner meg igjen . 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Hvis en av dere begynner på Bjørns hadde det vært kjekt om dere kom og hilste på meg . Jeg trener som regel mandager, onsdager og fredager. Det er mitt smukke ansikt i avataren min, så dere kjenner meg igjen . Vi kan jo begynne trene der alle 3 Så blir vi Benke-kameratene! Men ja, jeg skal nok holde utkikk etter deg hvis/når jeg tar turen innom Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Øvre rygg/Biceps/Nakke Oppvarming Nedtrekk Biceps: 10 x 40kg 10 x 50kg 5 x 60kg 5 x 70kg Chins: 8 (bw + 5kg) x 10 8bw + 12,5kg) x 8 (bw + 12,5kg) x 8 (bw + 10kg) Pull Ups: Utgikk Greide såvidt 1 pullup etter Chins-økten. Så note to self: ta pullups FØR chins. Roing Smalt Grep: 10 x 50kg 10 x 60kg 5 x 70kg 5 x 80kg 5 x 85kg 5 x 80kg 5 x 75kg EZ Biceps Curl: 10 x 17kg 10 x 27kg x 3 Hammercurl Hantel: 10 x 20kg 10 x 24kg x 3 Arnold-Press: 4 x 16kg Begynte rykke ubehagelig i venstre lats-muskel, så valgte droppe det for sikkerhets skyld. Shrug: 10 x 48kg x 2 8 x 56kg Supersett Biceps Triceps: Runde 1: Cable Biceps curl 15 x 20kg Cable Triceps curl 15 x 15kg Cable Biceps pushdown 15 x 20kg Cable Triceps pushdown 15 x 20kg Runde 2: Cable Biceps curl 15 x 15kg Cable Triceps curl 15 x 15kg Cable Biceps pushdown 15 x 20kg Cable Triceps pushdown 15 x 20kg Runde 3: Cable Biceps curl 15 x 16kg Cable Triceps curl 15 x 16kg Cable Biceps pushdown 15 x 17,5kg Cable Triceps Pushdown 15 x 17,5kg Kommentar: Veldig bra økt idag, på tross av at jeg ikke greide et par øvelser. Fikk en pump i armene som var helt absurd, type greier-ikke-ta-av-meg-t-skjorta-pump. Fornøyd med det Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Like greit uten spotter i benk syntes jeg, må bare bli vant til det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Får ikke presset deg like bra uten spotter, jeg tar iallefall ikke sjansen selv om jeg trolig hadde klart det.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Like greit uten spotter i benk syntes jeg, må bare bli vant til det. Da har du, i mine øyne, ikke peiling på hva du snakker om. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Selv gir jeg beng i spotter, lar bare vær å låse skivene på stanga. Er uanz så awesome at jeg letter det jeg VIL lette 1 Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Så langt har det gått bra i hvert fall, bare å kjenne seg selv det Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Så langt har det gått bra i hvert fall, bare å kjenne seg selv det Bare å kjenne seg selv? Jeg trodde styrketrening handlet om å pushe seg selv @Doof: 50kg er jo så king of the hill Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg trener med auto-regulering og bruker en RPE-skala, det er ganske greit når man trener uten spotter fordi det blir rimelig vanskelig å trene til failure om man kjenner seg selv. Savner likevel spotter dager jeg vil presse meg selv. Man klarer seg uten spotter, men det betyr ikke at det er greit å ha en. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Så langt har det gått bra i hvert fall, bare å kjenne seg selv det Bare å kjenne seg selv? Jeg trodde styrketrening handlet om å pushe seg selv @Doof: 50kg er jo så king of the hill 75 takk... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Spottar er uansett betre. Spesielt når det blir tyngre vil du miste delar av spennet ved avløft. 1 Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hehe, er forsåvidt enig, spesielt i siste. Men for meg er det veldig ofte jeg vet om jeg klarer en rep til eller ikke, og man har jo best fremgang av å ikke trene maks hver gang. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 75 takk... Ikke ta det så hardt, du vet jeg kødder med deg! Ich Liebe Dich Doof! Idag valgte jeg en alternativ treningsdag med fokus på skuldrer, nakke og rygg. Hadde på forhånd bestemt meg for markløft ettersom jeg var bombesikker på at det ikke var folk på gymmen idag, ettersom det er snø-ragnarok her i oljebyen. Men der tok jeg jammen feil gitt. Var kø på knebøy/markløft-apparatet... FML! Så da tar jeg kanskje markløft imorgen i ghetto-gymmen Nakke/Skuldrer Skulder Press: 10 x 20kg 10 x 28kg 10 x 32kg x 3 Har mye å gå på her, trenger bare finpusse teknikken. Arnold: 10 x 16kg x 2 Uprigt Row med Olympia- Stang: 10 x 40kg 8 x 50kg 10 x 45kg x 2 Upright Row EZ: 8 x 17kg 10 x 27kg 10 x 32kg x 3 Shrug: 10 x 48kg x 2 10 x 52kg x 2 Kommentar: Grei økt, fikk omtrent utav økta det jeg ville på forhånd, unntatt markløft. Dog, et par sett måtte jeg hente meg skikkelig inn igjen, ettersom jeg må ha verdens kleineste ansiktsuttrykk når jeg løfter. Morosamt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) En liten foto-update. Føler jeg har fått mer V-form i ryggen og mere volum i armer og øvre rygg. Må bare begynne få fingen ut og trene mer abs snart! Dette er faktisk tatt rett før leggetid, ca. 7 timer etter trening, så det er ingen pump tilstede hvis noen skulle lure på det. Endret 4. februar 2012 av Corey Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ser veldig bra ut, Corey! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå