Gå til innhold

Corey v2


Anbefalte innlegg

Det ser bra ut Corey. Har du vært på deff en stund nå?

 

Har vært på deff siden januar. Holdt på med pf i børjan, men etter den altfor lange sykdommen så har jeg bare hatt kaloriunderskudd istedenfor + jogging. Har funket bra for meg! :)

 

I'd tap that!

Misunnelig på ferien din. Jeg er ikke så stor. Pakk meg med?

 

Tæhæ You wish!

 

Deal! Bare ta med oliver og den treningstightsen i youtube-vodyen din, så skal vi se hva vi greier fikse ;)

 

Beist. Sterk dips! Sier ikke nei takk til å bli seende ut slik til sommeren selv. Får kose deg på ferie, rave litt for meg også.

 

Danke schön !

 

Har absolutt troen på at du kan greie bli ripped til sommeren ;)

 

Ellers takk for fine ord. Det er slike ting som gir ekstra movitasjon til å fortsette!

 

Har helt glemt å skrive hva jeg trente idag, så her kommer det:

 

Dag 16 - Alternativ Bryst,Rygg,Triceps og abz

 

Supersett Benk og Pushups:

 

10 x 65kg + 10 slow pushups x 2

8 x 65kg + 8 slow pushups x 2

 

Chins:

 

8 x 8 x 8

 

Roing singel:

 

10 x 20kg x 3

 

Dips:

 

5 x 20kg

5 x 30kg

5 x 35kg x 3

 

Fransk:

 

10 x 27kg x 3

 

Overhead press:

 

10 x 11kg x 3

 

Diverse abz og oblisque + planke

 

 

Kommentar:

 

Supersett.... Mye tyngre enn jeg kunne trodd på forhånd. Men det gir jo ønsket effekt i forhold til pump.

 

Blir nok treningsfri imorgen, må pakkepakkepakke!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva ligger vekta på nå forresten?

 

Edit: Og jeg glemte å kommentere hansker. Teh fuck bro?

 

Har ikke peiling på vekta, rett og slett pga vekta ikke fungerer :p

Men hvis jeg må tippe så tror jeg 84-82kg

 

Og ja, jeg bruker hansker. Alltid! Jeg kan fortelle hvis det er av interesse...

 

 

Looking good bro :cool: Har du noen bilder fra januar til sammenligning? :)

 

Thanks brah! Har dette før jul,blant annet (det til høyre :p ):

 

 

 

post-165859-0-13822500-1353847429_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Ja, please do tell hvorfor du bruker hansker?

 

Bah!

 

Jeg trente faktisk uten hansker en periode. Jeg hadde ikke noe imot det, selv om jeg fikk blemmer og åpne sår i hendene. Det som dog tippet meg over til å bruke hansker husker jeg som om det skulle vært igår. Jeg jobber i butikk, og må av og til trø til i kassen da det trengs. En dag hadde jeg særdeles mye blemmer og sår i hendene, da en superjunkie trør bort til kassen, drar frem en BLØT femtilapp fra INNSIDEN av jakken, legger den i hånda mi....... Og jeg kødder ikke når jeg sier at det svir når han legger lappen i hånda mi.

 

Da fikk jeg nok av blemmer og åpne sår!

 

 

Regner med at du går for 100kg til neste bulk? ;)

 

LETT :D

Lenke til kommentar

Må lære deg å håndtere stanga ( :ph34r: ) - har ikke hatt åpne sår på mange mnder (fikk noen i starten når jeg begynte med mark og holdt feil). Men lolla godt på junkiehistorien din! Kjøpte meg nettopp inn flytende kalk også, så nå ser jeg badass ut med hvite hender - aww yeah.

Lenke til kommentar

Du har sikkert sagt det, men kva legg du i CNC oppvarming? Er klar over kva CNC står for, men ikkje kva øvelsar du utfører.

 

Nå er vel Corey på vei til Miami så jeg svarer for han: Det jeg tror han gjør er å løfte noen set som er mye tyngre enn arbeidssettene. Altså, "sjokkere" musklene litt slik at arbeidssettene blir "lettere".

Lenke til kommentar

Anewz oppklarte ja. Sitter for øyeblikket i.... fucking Toronto.. Her er det minus grader og snø... FML.

Misset flyet ifra frankfurt til miami (flyet slapp inn 1 mann før jeg kom løpende til å di nektet meg), skulle egentlig vært på beachen nå og hadde til og med tenkt å ta meg en tur på Golds før jeg la meg idag, men det kan jeg driiiiite i nå.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg skal telle dagene her borte med i programmet... Kanskje jeg må begynne helt på nytt faktisk... Either way, å trene idag var TUNGT.

Først og fremst varmen, så har du tidsforskjellen (hodet mitt er ennå i norge hvis du mener hva jeg forstår), så har du reisen igår som sitter i (tok nøyaktig 24 timer... En reise som skulle ta 12 timer), samt jeg har ligget på strandene i 4 timer idag (dette er dog en solid pluss).

 

Såååå her er dagens "trening"

 

Chins:

 

10 x 10 x 6

 

En slags ro-nedtrekk-maskin:

 

10 x 110 lbs x 3

 

En annen slags ro nedtrekk maskin:

 

10 x 90lbs x 3

 

Samme ro-maskinen bare 1 arm:

 

10 x 45lbs x 3

 

Curls:

 

8 x 80lbs x 3

 

Kørl singel:

 

6 x 35lbs x 3

 

Her var jeg så dehydrert å trøtt at jeg nesten svimtav.

 

 

Kommentar:

 

Jeg husker jeg sa for et par økter siden at enkelte økter føles ut som man kunne likesågodt latt være å tatt... Denne kan vel lett klassifiseres som det.

Lenke til kommentar

Kos deg masse mens du er der! Mad jelly! Som man sier til jenter på diett: Kast vekta. Bruk speilet!

 

On a moar serious note: Både varmen og luftfuktigheten vil jobbe mot deg, men all trening er bedre enn ingen trening, hvertfall om du liker å trene i seg selv :)

Lenke til kommentar

Kos deg masse mens du er der! Mad jelly! Som man sier til jenter på diett: Kast vekta. Bruk speilet!

 

On a moar serious note: Både varmen og luftfuktigheten vil jobbe mot deg, men all trening er bedre enn ingen trening, hvertfall om du liker å trene i seg selv :)

 

Y U Jelly? Hihi! :tease:

 

Tror jeg skal prøve beaste meg opp neste uke på golds. Dog må jeg innrømme at det er lite motiverende å gå fra å være en av di største på en gym (sats) til å bli en av di minste (golds). Var beist som curla med 110lbs i hver arm og tok militærpress med ca. 80 kg. Og 90% boler!

 

 

Blir det mye chicas på deg i Miami da eller?

 

Eeeeeeh kaaaanskjeeeee :dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...