Zemeckis Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Skal ha meg et kabinett til en pc jeg skal bygge,har ikke så høyt budskjett,rundt 8000kr ca.Er q-tec kabinetten noe bra?eller bør jeg offre litt på et chieftec?Vil noen sette opp et forslag på en pc til rundt 8000kr?Skal ha kabinett vifter med i prisen.Skal også ha en xp2500+ og abit nf7-s,og to stk HD. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Veldig mange har problemer med Q-Tech PSU. Kjøp kvalitetsPSU. Antec, Enermax, Swiftech.... :wink: Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har Q-tec : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Skikkelig modda riktignok (offtopic: dette kabinettet er bra til modding). Men det jeg ville si er at vertfall jeg aldri har hatt noen problemer med strømforsyningen min(350W), men jeg skal innrømme at jeg ikke hadde den PSU`n mer enn 2 måneder. Jeg byttet den ut mot en Be quiet 420W med lys i... p.ga litt høyt lydnivå, trengte mer power og casen måtte se bra ut. Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 har samme kabinettet bare i sølvsvart i stedet da aldri hatt no problemer med kabinettet eller psu'n.. men hvor mye støyer viften i psu'n? det har jeg alltid lurt på.. Lenke til kommentar
N$$ Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 mye problemer med Q-tec PSU Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Aopen og qtec= NEI ikke kjøp de billigste og skal det være billig er chieftec sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå