Xcrtry Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei alle sammen Lurer på om det er noen der ute som veit om ei nettside eller en plass det selges gamle nokia modeller? Er ute etter en Nokia N85. Skal helst være ny, men går vell kanskje greit hvis den er pent(!) brukt. Har leita over alt på nettet men har ikke lyktes med å finne noen ting, så hadde håpet at det var noen her på forumet som kunne hjelpe meg med problemet Takker på forrhånd for svar Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Er ingenting på finn, og på ebay tror jeg at det kommer til å bli utrolig dyrt med tanke på toll og frakt osv. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Tror jeg har en slik liggende i samlingen min, men er usikker på hvor pent brukt den er, da samboeren brukte den sist. Her er forøvrig ett alternativ fra ebay, http://viewitem.eim.ebay.no/NEW-NOKIA-N85-3G-5MP-Carl-Zeiss-GPS-WIFI-FM-SMART-PHONE/280672154265/item Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå