AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Har vært sammen med kjæresten i noen måneder nå, og vi startet med sex ganske tidlig. Har bare fått til skikkelig ereksjon et par ganger, og kort tid etter at samleiet har startet har jeg fått vondt og penisen har blitt mindre hard. Har ikke hatt noen seksuell erfaring med noen før hun jeg er sammen med nå (fyller snart 18 år) og har enda ikke "røket strengen". Er ofte også hard helt til vi skal ha samleie (under forspill osv.), men så tenker jeg meg om og så mister jeg stå (er litt redd for å ikke være stor nok osv.). Dette - i tillegg til at jeg ikke har en veldig stor penis (12-14 cm) har i det siste gjort meg ekstremt frustrert, trist og sint. Føler også at jeg "svikter" dama, selv om hun sier det er greit og at hun vil gi det tid. Blir skikkelig stressa og forbanna på meg selv. Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Snakke med fastlegen? Oppsøke psykolog? Postet av anonym: 5cd2ada809d9802ade3ad73bc87f4367 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Prestasjonsangst. Vært borti det før, dog ikke helt det samme. Var noe dritt å komme seg ut av, men nå er sexlivet mitt ultimat. Prøv å overbevise deg selv om et rituale du gjør før eller under, som du virkelig tror virker. Blir litt placebo, men virket for meg. Hva mener du med "røket strengen" forresten? Er de færreste som ryker penisstrengen under samleie, men det hender. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Er du blitt omskåret? Enkelte menn kan ha litt trangere forhud som kan gjøre det vondere å få en ereksjon, dette kan fikses ved å bli omskåret eller delvis omskåret. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Er ikke omskåret nei, eller delvis. Skal sies at problemet med "strengen" har gått mer og mer bort, så tror egentlig problemet mitt ligger mest mentalt, er ikke noe særlig vondt for meg lenger. Postet av anonym: 5cd2ada809d9802ade3ad73bc87f4367 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg