vihovde Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Driver en web side (Mc side). Vil svært gjerne ha en "live" oppdatering om hva som rører seg innen motorsykkler rundt om i verden. Må være på engelsk... Finnes det script eller noe annet som lett kan impleteres inn på min nettside? Bruker Dreamweaver. Hadde tidligere noe fra Mylder.no men der er det kun på norsk. Kunne tenkt med noe slikt, bare at det dekker hele verden. Min lenke Endret 22. juni 2011 av vihovde Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Spør du hvordan man gjør slike integrasjoner, eller om vi har peiling på motorsykkel-nyheter? Det ene spørsmålet passer her, det andre gjør ikke det Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Spør du hvordan man gjør slike integrasjoner, eller om vi har peiling på motorsykkel-nyheter? Det ene spørsmålet passer her, det andre gjør ikke det Sorry. Førstnevnte Hvor og hvordan får man noe slikt til? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Finn alle aktuelle MC-sider og se etter RSS/Atom. Dette er live feeds som mange nye nettsider har og som oppdateres jevnlig. Du kan se et eksempel på en siden jeg driver med: http://truemetal.org/cirithungol/newsfeed.php Den henter feeds fra mange forskjellige relaterte nettsider (kanaler) som har RSS/Atom, slik at jeg får alle relaterte oppdateringer på ett sted istedetfor å jevnlig sjekke haugevis av nettsider for å se om det har skjedd noe nytt. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Med et kjapt Googlesøk fant jeg http://www.motorcycle-usa.com/ Midt på siden er det et RSS Feeds-ikon. Se opp for disse på alle MC-sider du vil hente oppdateringer fra. Endret 23. juni 2011 av MikkelRev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå