Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva fikk du på skriftlig eksamen 2011?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du tatt norsk som privatist? eller tar du noe yrkefags linjer hvor norsk er avgang i 1.?

 

Matte r1: 6

Siden det står du er 21 år gammel, tar du det som privatist nå? Uansett, hva bør man gjøre når man er privatist, hvilke bøker bør man kjøpe osv?(skjønner jo at den beste øvinga er å gjøre titallsvis av andre eksamenshefter i det gitte faget)?

Lenke til kommentar

Takk stifa!

 

Har du tatt norsk som privatist? eller tar du noe yrkefags linjer hvor norsk er avgang i 1.?

 

Matte r1: 6

Siden det står du er 21 år gammel, tar du det som privatist nå? Uansett, hva bør man gjøre når man er privatist, hvilke bøker bør man kjøpe osv?(skjønner jo at den beste øvinga er å gjøre titallsvis av andre eksamenshefter i det gitte faget)?

 

Nei, tar det ikke som privatist, jeg er ikke 21 år. Uansett anbefaler jeg deg i å gjøre alle eksamenene fra 2007H til 2011V etter å ha gått i gjennom en hel bok. Jeg gjorde ingen oppgaver fra boka som forberedelse bare eksamener, noe som er lurest.

Lenke til kommentar

Så dere påstår at jeg ikke har hatt norsk skriftlig eksamen VG1?

 

Hvorfor har du tatt norsk eksamen i vg1? Man har ikke norsk eksamen i vg1, med mindre du går yrkeslinjer eller noe slikt? Det er jo bare å forklare seg, ellers er det ikke rart at folk lurer.

 

Fikk 5 i hovedmål, 5 i engelsk og 3 i entreprenørskap. Entreprenørskap er et fag jeg egentlig kunne ha likt, men læreren vår var ubrukelig og det samme var boken.

Lenke til kommentar

Nei, tar det ikke som privatist, jeg er ikke 21 år. Uansett anbefaler jeg deg i å gjøre alle eksamenene fra 2007H til 2011V etter å ha gått i gjennom en hel bok. Jeg gjorde ingen oppgaver fra boka som forberedelse bare eksamener, noe som er lurest.

 

Uansett, hva bør man gjøre når man er privatist, hvilke bøker bør man kjøpe osv?(skjønner jo at den beste øvinga er å gjøre titallsvis av andre eksamenshefter i det gitte faget)?

 

 

Alle de eksamensoppgavene er jo gjort på en drøy uke. Sigma R1/R2 fra Gyldendal har veldig mange vanskelige oppgaver som er bra for forberedelse til eksamen. :)

 

Det var slik jeg forberedet meg til R2-eksamen, i hvert fall.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Hovedmål, norsk: 4

Sidemål: 4

Biologi: 5

og S1 som privatist: 6

 

Valgte oppg. 2 på sidemål, jeg også. Er litt misfornøyd med den karakteren, siden jeg har 6 i standpunktkarakter i sidemål. Lurer på å klage, men er redd for å gå ned i karakter! :S

Endret av birgittte
Lenke til kommentar

Hovedmål: 5

Sidemål: 5

Engelskspråklig litteratur og kultur: 6

Sosialkunnskap (privatist): 6

 

Jeg er også en av de som valgte oppgave 2 på sidemålseksamenen, og etter å ha skrevet det jeg var sikker på at var mitt livs beste oppgave, så er jeg ganske skuffet over karakteren. Nuvel, man kan vel ikke få alt i livet!

Lenke til kommentar

Svaret får du i posten.

Når får man svaret sånn ca.?

 

Matte, fire. går på ungdomsskolen, så er ikke sånn over-stressa akkurat.

Jeg fikk samme på ungdomsskolen. Du har rett; det er ingen grunn til å være «overstressa». Det hindra meg ikke å få 6 i st.punkt i realfagsmatten i VG3. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Enkel 6'er på 10. trinn :)

 

Egentlig er jeg skuffet over eksamen, da den var utrolig lett i forhold til tentamenene vi har hatt...

 

 

Stakkars..

 

:p

Lenke til kommentar

Matte R2: 3

Geofag 2: 5

Norsk: 3

 

Utrolig fornøyd med geofagkarakteren. Alle andre jeg har hørt fra i klassen fikk 3. Å få god karakter på geofageksamen er visst utrolig vanskelig.

 

På matten synes jeg del 2 var veldig mye å gjøre, og i tillegg var jeg veldig dårlig forberedt på alt. På del 1 klarte jeg nok alt utenom en oppgave jeg ikke rakk, men heller ikke kunne. :p

 

Norsk har jeg klaget på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...