Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke lastet ned eller åpnet programmer i windows 7

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg prøver og laste ned diverse filer og programmer i internet explorer 9 med windows 7 men jeg når jeg prøver og åpne windows media player skjer det ingenting. Jeg får derfor heller ikke bruke nrk nett tv.

Prøver også og laste ned filer fra linker på nettsider (feks google chrome) uten at det kommer noe reaksjon.

Jeg har ikke brukt win 7 så lenge men for meg virker jo os helt ubrukelig for vanlige folk og bruke..

Håper noen her inne vet hva som er galt?

På forhånd takk. :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger vel etpar codecer. Windows har ikke så mange av de lenger, etter at de har blitt saksøkt av så og si alt som er av advokater siste årene...

Det du trenger, er å ta deg en tur innom www.adobe.com og laste ned flash, mest sannsynlig java.com og laste ned java, også anbefaler jeg å søke opp K-lite codec pack på google. (standard er den mest anvendelige). SÅ er pc'n din sikkert klar til bruk.

Lenke til kommentar

har lastet ned java, flash og lign. problemet er att jeg ikke får åpnet windows media player programmet. null reaksjon ved dobbelklikk høyreklikk -> åpne. legger seg ingenting i task manager heller..

Det er vel grunnen til att jeg ikke får bruke nrk nett tv også siden de streamer via media playeren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...